Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, nyt te saitte Anne Bernerin itkemään

Vierailija
01.10.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001272240.html

Liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner on ollut Finavian takia sellaisessa pyörityksessä, että itku on tullut monesti eikä Berner halua liikkua kaupungilla yksin. Eroa on vaadittu, mutta siihen ei Bernerin mielestä ole syytä. – Joskus on raskasta, kun asioita ei käsitellä asioina kuten yrityselämässä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se poraa? Ihan sairasta, että ei edes ajattele toimineensa väärin vaan selittää vaan miten pääsee tästä "pikku ongelmasta" yli.

Vierailija
2/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennettuna: "Joskus on raskasta kun en saa yksin päättää tuhansia muita koskevista asioista kuten yrityiselämässä."

Vierailija
4/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroktiilinkyyneleitä

Vierailija
5/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi sentään. Ongelma on vain siinä, että Anne kärähti kähminnästä. Kyllähän se itkuksi vetää kun hommat leviää käsiin.

Näin käy usein amatöörille. Taitavat ei jää kiinni mistään.

Vierailija
6/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nainen on niin miehekäs, ettei naiselliset temput vaan onnistu. Ei edes vaalenpunainen untsikka auta. Sori siitä.

Vierailija
7/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksen saa rauhassa rikkoa lakeja ja varastaa köyhiltä omaan taskuuni, yhy yhy."

Vierailija
8/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi paeta Sveitsiin.

Vierailija
9/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Ketään ei kiinnosta miltä Annesta tuntuu vaan se mitä Anne tekee ja jättää tekemättä.

Vierailija
10/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kyynelehtii vain saadakseen haluamansa. Ei toimi.

Vierailija
11/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeksen itkupotkuraivarit :)

Vierailija
12/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pysyny siellä yrityselämässä. Toimarina kiusaamassa alaisiaan. Mitä nyt itkee.

Vierailija
13/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärmeksen itkupotkuraivarit :)

Jotenkin hauskaa, kun käärmeen kyyneleet ei oo yhtään suloisia.  :)))

Kolho mikä kolho.

Vierailija
14/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan Anne asiat asioina. Äläkä paru turhasta.

Vierailija
15/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen juttu tämä nyt on että miltei jokainen ministeri kulkee turvamiesten kanssa kun niin pirusti pelottaa. Me ollaan ihan oikeasti Suomessa. Taitaa vaan tämäkin täti tietää itse että paljastumatta on vielä sellainen kasa p*skaa että itseäkin hirvittää.

Vierailija
16/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"BERNER kasvatettiin sisarustensa kanssa siihen, ettei perheessä ketään jätetä ja viimeinen paita annetaan sitä tarvitsevalle."

Voi Anne-rukkaa, vaatteistakin on pitänyt köyhässä lapsuudessa taistella ja Anne on itse pahin arvostelija itselleen… Ei hyvää päivää tätä eukkoa, luuleeko se et tällainen nyyhkytarina menee läpi?? Eroa, NYT.

Vierailija
17/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti IS:ssä:

"Jotkut ihmiset kuvittelevat olevansa kaiken lain ja kohtuuden sekä moraalin yläpuolella, ja vielä yrittää sääliä saada? Ei tajua erota, ei sitten millään. Mikä se onkaan sellainen ihminen joka on varma että kaikki on muiden vika ja itse on aina oikeassa? Ja näitä on johtajissa paljon."

Vierailija
18/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tsemppaan Annea, sillä miehethän tekevät koko ajan näitä jippojaan ja aina mennä porskuttavat eteenpäin. Naisten toivoisin jättävän tunteilun taka-alalle ja ottavat poliitikkomiehistä oppia. Heille politiikka on peliä, ei sitä hoideta tunteilla.

Itse olen kasvanut miesvaltaisessa perheessä ja usein ihmettelin työssäkin näitä naisten tunteenpurkauksia. Naiset ovat liian tunnollisia, mutta väärällä tavalla. He pyrkivät aina saamaan kiitosta "hyvästä" minuudestaan. Mutta esim. palkankorotusneuvotteluissa ei tuollaisesta irtopisteitä heru.

Vierailija
19/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omat pojat sentään vielä juoksee, kun äiti käskyttää.

Vierailija
20/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen juttu tämä nyt on että miltei jokainen ministeri kulkee turvamiesten kanssa kun niin pirusti pelottaa. Me ollaan ihan oikeasti Suomessa. Taitaa vaan tämäkin täti tietää itse että paljastumatta on vielä sellainen kasa p*skaa että itseäkin hirvittää.

Pelolle ei pitänyt heidän mukaan antaa valtaa. Mitä he itse tekevät? Pelkäävät niin perkeleesti, että pitää olla monta turvamiestä kun tapaa pari paikalle palkattua mummoa pikkukaupungin torilla.   :)