Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, nyt te saitte Anne Bernerin itkemään

Vierailija
01.10.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001272240.html

Liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner on ollut Finavian takia sellaisessa pyörityksessä, että itku on tullut monesti eikä Berner halua liikkua kaupungilla yksin. Eroa on vaadittu, mutta siihen ei Bernerin mielestä ole syytä. – Joskus on raskasta, kun asioita ei käsitellä asioina kuten yrityselämässä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt. Osaako tuo itkeä?

Vierailija
42/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se osaa valehdella osaavansa. Taito sinänsä tuokin, että sanoi tai teki tuo mitä hyvänsä niin aina se onnistuu kaivamaan itselleen syvempää kuoppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos mulla ei ole yhtään Vallilan rättiä.

Jep. Eikä myöskään tule, toivottavasti kaatuu koko p*ska.

Vierailija
44/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää tätä "köyhyyden"määrää!

Oletteko samaa porukkaa joka vaatii kansanedustajille palkanalennusta ja taksikyytejä pois?

Ei kun sitä porukkaa, joka vaatii että sata tälläistä "osaajaa" riittää oikein hyvin. Taksikyydithän ovat vastedes pimeitä takseja kansanedustajillekin, kiitos Bernerin.

Itsehän kansa on nämänämä osaajat sinne äänestänyt =)

Lisää vaan Hakkaraisia ym kansanmiehiä. Osalta ihmisistä pitäisi äänioikeus peruuttaa.

Mutta kuka äänestää sveitsiläisen ajamaan suomalaisten asioita?

Vierailija
45/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se osaa valehdella osaavansa. Taito sinänsä tuokin, että sanoi tai teki tuo mitä hyvänsä niin aina se onnistuu kaivamaan itselleen syvempää kuoppaa.

Sellaista se valehtelu tuppaa olemaan.

Vierailija
46/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäis saada puolueettomat vaalitarkkailijat.

Vierailija
47/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh., itkupotkuraivari! En saa enää päättää kuten yrityksessäni. - = Yksin.

Vierailija
48/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ...mitä?

Vierailija
49/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne, mäki itken :'(

Vierailija
50/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku on normaali kehon reaktio stressiin.

Vierailija
51/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä se poraa? Ihan sairasta, että ei edes ajattele toimineensa väärin vaan selittää vaan miten pääsee tästä "pikku ongelmasta" yli.

Hakee itselleen myötätuntoa, sääliä ja ymmärrystä..... voi raukkaa....

Vierailija
52/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001272240.html

Liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner on ollut Finavian takia sellaisessa pyörityksessä, että itku on tullut monesti eikä Berner halua liikkua kaupungilla yksin. Eroa on vaadittu, mutta siihen ei Bernerin mielestä ole syytä. – Joskus on raskasta, kun asioita ei käsitellä asioina kuten yrityselämässä.

Krokotiilinkyyneleitä ja säälinkerjuuta. Vastenmielistä.

Vierailija
53/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän ton Annen parikymppiset pojat voisi tavata. Mulla olisi pari teinityttöä. Annehan pisti pojat jo 10plus vuotiaina muuttamaan omaan kerrokseen ja vastasivat itse pyykeistään ja siivouksesta. Kuulostavat monikäyttöisiltä vävyiltä.

Paska homma vaan, että saisitte Annen kaupan päälle.

Oma egohan siinä vaan nousee, jos tyttären anoppi on huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.

Vierailija
54/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
55/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"BERNER kasvatettiin sisarustensa kanssa siihen, ettei perheessä ketään jätetä ja viimeinen paita annetaan sitä tarvitsevalle."

Voi Anne-rukkaa, vaatteistakin on pitänyt köyhässä lapsuudessa taistella ja Anne on itse pahin arvostelija itselleen… Ei hyvää päivää tätä eukkoa, luuleeko se et tällainen nyyhkytarina menee läpi?? Eroa, NYT.

"Olen Anne Berner, vuonna 1964 syntynyt yrittäjä Espoosta. Synnyin Helsingissä, sveitsiläiseen, nelilapsiseen yrittäjäperheeseen, esikoisena. Lapsuuteni vietin Helsingissä. Muistan, kuinka silloin 70-luvulla kävelin Tähtitorninmäeltä Fredrikinkatua pitkin Saksalaiseen kouluun, jota kävin 12 vuotta. Asuimme pienessä asunnossa, meitä oli neljä lasta samassa huoneessa, minä ja kolme veljeäni. Myöhemmin muutimme Lauttasaareen, jossa sain kasvaa lapsuuteni aina nuoreksi aikuiseksi saakka. Kesät vietin Espoonlahdessa isoisäni luona – tänään siellä on oma kotini, isoisäni meille rakentamassa paikassa."

Lähde: http://anneberner.fi/minun-tarinani-2/

Vierailija
56/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo on mua pari vuotta vanhempi ja kauneusleikattu! Ja näyttää vanhalta kuin synti!

Vierailija
57/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo on mua pari vuotta vanhempi ja kauneusleikattu! Ja näyttää vanhalta kuin synti!

No niin. Nyt sait Annen itkemään, taas.

Vierailija
58/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää tätä "köyhyyden"määrää!

Oletteko samaa porukkaa joka vaatii kansanedustajille palkanalennusta ja taksikyytejä pois?

Kansalaisaloitteista löytyy aloite ex-kansanedustajien SOPEUTUMISELÄKKEEN poistamisesta. Kannatin aloitetta mielelläni.

"Kansalaisaloite kansanedustajien sopeutumiseläkkeiden poistamiseksi"

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2002

Vierailija
59/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin epäaitoa ottaa itkukortti esiin. On varmaan Sipilällekin itkenyt. Siis täysin naurettavaa - itkeä!! Menee naisilta maine kun itketään omia mokia, jotta sais anteeksi.

Vierailija
60/62 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko aivan sydämettömiä - tunnetteko hänet vai puhutteko mielikuvista? Nainen jos yrittää saada asioita järjestykseen, on vapaata riistaa kaiken maailman tampioille: saa potkia ja haukkua miten vaan. Ja miehet nauraa partoihinsa. Viette heidän puolestaan finaaliin toisen murentamisen. Kiitti siskot - teihin voi luottaa! (viimeinen lause puhdasta sarkasmia.)