Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perisuomalaista asiaa inhoat?

Vierailija
01.10.2016 |

Tuli tosta lapset eivät ole saunoneet-ketjusta mieleen. Itse olen jostain syystä aina inhonnut saunomista, tulee hengenahdistus ja alkaa pyörryttää. Mulla on vielä niin matala verenpaine, niin saunasta tullessa meinaan aina pyörtyä. En ole koskaan ymmärtänyt sen hikoilemisen ja ähkimisen ideaa.
Älkää nyt kivittäkö. :D
Mites teillä, inhoatteko jotain supisuomalaista asiaa?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakat, yök.

Vierailija
2/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan vetäminen joka juhlissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan sitä saunahuippausta :D ! t. toinen matalan verenpaineen omistaja

Sellasta perisuomalaista kateutta taas vierastan. Ja sitä ettei saa näyttää tunteita

Vierailija
4/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi näyttää, tuntuu ja maistuu oksettavalta. En ole koskaan lasketellut ja hiihdin viimeksi alakoulussa, olen 27.

Vierailija
5/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko ja lenkkimakkara. 

M35

Vierailija
6/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, uiminen järvessä/meressä. Juu ei kiitos.

Vierailija
7/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOKKIA!!!

Vierailija
8/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseja ja tanssilavoja.

Vierailija
9/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua!

Vierailija
10/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholikulttuuria. 

Vierailija
11/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholikulttuuri.

Tavallaan tää meidän jäinen ja joskus töykeähkö asenne muihin, mutta jos rehellisiä ollaan niin kerran kun aamulla bussissa joku täti käski minua istunaan vähemmän leveästi, niin teki mieli motata kyseistä rouvaa. 😂

Vierailija
12/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa, miten itsenäisyyspäivänä Suomessa edelleen muistellaan sotia ja itketään Tuntematon sotilas-leffalle. Joku USA on sotinut lähes koko historiansa ajan ja niillä itsenäisyyspäivä on ilotulituksia ja paraateja. Ärsyttää suomalainen melankolia ja sotien vatvominen.

Vierailija
13/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä ja kaljaa. 

Vierailija
14/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännäämistä.

Vierailija
15/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta. Kylässä käymistä kahvittelun merkeissä. Juon kyllä kahvia, mutta en tykkää kahvikulttuurikyläilystä. 

Vierailija
16/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on outoa, miten itsenäisyyspäivänä Suomessa edelleen muistellaan sotia ja itketään Tuntematon sotilas-leffalle. Joku USA on sotinut lähes koko historiansa ajan ja niillä itsenäisyyspäivä on ilotulituksia ja paraateja. Ärsyttää suomalainen melankolia ja sotien vatvominen.

Sotien vatvominen, jossa kuitenkin 1918-sodasta vaietaan aika täysin. Eipä ole sitä muisteltu itsenäisyyspäivänä.

Vierailija
17/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kursailu. Raivostuttavaa.

Vierailija
18/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, minä en oo ikinä kokenut että niille itkettäisiin. Muistella voi positiivisessakin mielessä. Ja onhan meillä silloin juhlia ja paraateja. 

Vierailija
19/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon seuraaminen. Typerä laji, mitä pelataan ehkä viidessä maassa vähän korkeammalla tasolla.

Kaikista ihmeellisintä on silti ihmisten (erityisesti keski-ikäisten miesten) fanaattinen suhtautuminen lätkään. Kaverin isä potkaisi television rikki, kun Suomi hävisi. Ihan järjetöntä toimintaa.

Vierailija
20/86 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotien vatvominen, jossa kuitenkin 1918-sodasta vaietaan aika täysin. Eipä ole sitä muisteltu itsenäisyyspäivänä.

No kyllä! Ihmetyttää, kun vieläkään ei voi asiasta puhua julkisesti.

T. Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän