Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta että petin miestäni

Vierailija
01.10.2016 |

En tuntenut siitä huonoa omaa tuntoa, mutta kun olin lähdössä pois pettämistilanteesta, 2 miestä yritti raiskata minut ja jouduin silloin kertomaan miehelleni että olin sitä ennen rakastellut. Outo uni kaikenkaikkiaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen parisuhteeseesi? Uskoisin, että uni kertoo siitä, että et ole tyytyväinen johonkin asiaan elämässäsi, tai etsit lisää jännitystä. Se kuitenkin kostautuu sinulle. Googlesta voi etsiä lisätietoa, esim. seksi ja pettäminen unessa-aiheesta on paljon tietoa

Vierailija
2/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen fantasia.   Sanotaan että alitajunta käy läpi kaikenlaisia skenaarioita, ilman että siitä olisi välttämättä mitään vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi. Itse näen unia (en siis muista) todella harvoin. Ehkä kerran vuodessa. Yleensä unet liittyvät seksiin ja ovat tosi todentuntuisia. Viimeksi noin 1 kk sitten näin unta, että olin uimahallissa tms., joka oli ilmeisesti sulkeutunut ja kaikki ihmiset olivat poistuneet jo sieltä paitsi minä ja joku about 18-19 vee tyttö, jonka kanssa olimme samassa saunassa. Tyttö oli juuri aloittanut opiskelut amk:ssa. Juteltiin tytön kanssa opiskelusta ja kerroin hänelle omista opiskeluajoistani yliopistossa. Juteltiin myös työelämään siirtymisestä opintojen jälkeen. Tunnelma oli todella hyvä ja vähän kerrassaan lähestyimme toisia. Jossain vaiheessa tyttö istui sylissäni ja hetken kuluttua olin hänen sisällään. Sovittiin, että ollaan vain paikallaan, ettei minulta tule, kumia kun ei ollut.. Hieroin tytölle sormilla orgasmin ja pidin häntä muutenkin tosi hyvin... Sovittiin, että otetaan joskus uusiksi niin että otetaan kumi mukaan, jotta minäkin saan.

Tuon unen jälkeen olin pari päivää aivan onneni kukkuloilla. Kuten voitte yksityiskohdista havaita uneni silloi harvoin kun niitä on ovat todella aidon tuntuisi...

Yleensä kerron vaimolleni unistani, mutta tämä uni oli todella niin toden tuntuinen, että minulla oli paripäivää sellainen olo, että olisin oikeasti pettänyt vaimoani, joten en viitsinyt kertoa hänelle.

M29

Vierailija
4/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään jatkuvasti seksiunia. Joskus tiedän unessa että olen varattu, joskus en. Melkein joka yö herään myös orgasmiin. Johtuukohan nää unet siitä kun seksi oman miehen kanssa tuntuu nykyään puuduttavalta.

Vierailija
5/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo pidemmän aikaa halunnut tuntea vieraan kosketuksen. Yhdessä kun on olut jo 8 vuotta.. Tämän ( http://www.vauva.fi/keskustelu/2674562/parisuhteessa-oleva-nainen-haave… ) ketjun innoittamana ajattelin tänään ottaa puheeksi mieheni kanssa, että etsisin itselleni uuden naispuolisen ystävän.

Vierailija
6/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo pidemmän aikaa halunnut tuntea vieraan kosketuksen. Yhdessä kun on olut jo 8 vuotta.. Tämän ( http://www.vauva.fi/keskustelu/2674562/parisuhteessa-oleva-nainen-haave… ) ketjun innoittamana ajattelin tänään ottaa puheeksi mieheni kanssa, että etsisin itselleni uuden naispuolisen ystävän.

Kerro sitten mitä miehesi sanoi, kiinnostaa tietää. Kun monesti kuvitellaan, että se ei ole niin paha jos nainen on naisen kanssa, kuin jos olisi toisen miehen kanssa.

Itse nään monesti unia naisista. Yleensä unissa hyväilen jonkun naisen rintoja ja hieron housun päältä, mutta en pysty koskettamaan paljaaltaan. Musta ei siis olisi suhteeseen toisen naisen kanssa.

Vierailija
7/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten mitä miehesi sanoi, kiinnostaa tietää. Kun monesti kuvitellaan, että se ei ole niin paha jos nainen on naisen kanssa, kuin jos olisi toisen miehen kanssa.

Itse nään monesti unia naisista. Yleensä unissa hyväilen jonkun naisen rintoja ja hieron housun päältä, mutta en pysty koskettamaan paljaaltaan. Musta ei siis olisi suhteeseen toisen naisen kanssa.

Voin kertoa sitten.. En minäkään ole aivan varma mitä haluan ja mihin pystyisin. Haaveilen siitä, että löytäisin ystävän, joka olisi myös ainakin ajatustasolla haluaisi jotain kokeilla. Tämä molempien kokeilunhaluisiuus olisi heti kummankin tiedossa ja muuten alkuvaiheessa vain taustalla. Sitten kaikessa rauhassa voitaisiin tutustua toisiimme ihan normaalien asioiden (kahvittelut, lenkit, leffat) merkeissä ja vähän kerrassaan katso mitä tapahtuu.. Siitä kuitenkin olen varma, että mieheäni en naiseen vaihda, enkä toiseen mieheenkään. 

Vierailija
8/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap käsitellyt asiaa vielä?

Vierailija
9/9 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa sitten.. En minäkään ole aivan varma mitä haluan ja mihin pystyisin. Haaveilen siitä, että löytäisin ystävän, joka olisi myös ainakin ajatustasolla haluaisi jotain kokeilla. Tämä molempien kokeilunhaluisiuus olisi heti kummankin tiedossa ja muuten alkuvaiheessa vain taustalla. Sitten kaikessa rauhassa voitaisiin tutustua toisiimme ihan normaalien asioiden (kahvittelut, lenkit, leffat) merkeissä ja vähän kerrassaan katso mitä tapahtuu.. Siitä kuitenkin olen varma, että mieheäni en naiseen vaihda, enkä toiseen mieheenkään. 

No niin, lupasin tulla kertomaan kun olen mieheni kanssa jutellut. Tästä keskustelun avauksesta mieheni kanssa kehkeytyi kyllä todella mielenkiintoista keskustelua, mutta lyhyesti - kannatti ottaa puheeksi. Mieheni luuli ensin, että vain kiusaan häntä tai pelleilen, mutta ymmärsi oikein hyvin mikä on motiivini. Oli heti jo aluksi sit mieltä, ettei minun tyttökokeiluni ole häneltä mitenkään pois, mutta sitä hän ihmetteli, että miksi haluan kokeilla jotain tällaista, siis etteikö hän riitä. Tästä päästiin sitten siihen, että pitkissä suhteissa ennemmin tai myöhemmin alkaa kyllästymään ja vaikka meistä kumpikaan ei vielä kovin kyllästynyt ole, niin siitä huolimatta kannattaa kokeilla uusia asioita ettei myöhemminkään kyllästyttäisi. 

Nyt vain pitisi etsiä se uusi ystävä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän