Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloput ovat hirveitä mieheni kanssa

Vierailija
01.10.2016 |

Saan kuulla huorittelua, haistattelua ja kiroilua aamusta lähtien. Kävin yhteisissä tiloissa, niin mies passitti mut taas makuuhuoneeseen yksin pariksi tunniksi. Muuta viihdykettä ei ole täällä kuin kännykkä. Ok, hän huusi mut laittamaan tiskikoneeseen likaiset tiskit, mutta muuten mun pitäisi olla poissa silmistä.

Erotakaan hän ei halua, sillä pelkää, että haluan sittenkin osituksen tms. sekä maksan kuitenkin hänen vastikkeensa ja nettiyhteytensä. Itsehän en ole edes kirjoilla hänen luonaan, mutta perhesyiden vuoksi en voi lähteä täältä poiskaan. Aina, kun ehdotan, että muuttaisin ihan oikeasti pois tai jos hommaan asunnon ja muuttofirman valmiiksi, niin mies vesittää suunitelmani ja pakottaa luopumaan aikeistani.

Mies on superpihi ja pelkää rahojensa puolesta (maksan häbem juoksevia kulujaan ja itse hän kerryttää varoja sijoituksiinsa), joten siksi hän ei päästä minua menemään, mutta pitää mua kiusattavanaan. Olen ihan loppu. :( Miten jaksan taas tämän viikonlopun? Lasken tunteja, kun pääsen taas töihin ja mies lähtee töihin. Eihän elämän kyllä näinkään vissiin pitäisi mennä?!?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kerää kamasi ja muuta ihan mihin vaan.

Vierailija
2/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä miehen lupaa tarvitset. Otat kamasi ja lähdet jo tänään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ehdota vaan lähde.

Vierailija
4/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ihmiset oikein löydätte näitä miehiä?

Vierailija
5/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet turvakotiin ja mietit noita asioita vasta sitten. Ota lapsi mukaan, jos sellainen on.

Vierailija
6/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te ihmiset oikein löydätte näitä miehiä?

Tältä palstalta, jonne kirjoittavat ihanat ja humaanit "kilttimiehet"?

Ap, jos kirjoituksesi ei ollut provo, niin lähde. Heti. Mies ei päätä sinun tekemisiäsi tai menemisiäsi, vaan sinä. Lähde, ennen kuin hän satuttaa sinua fyysisesti.

Vierailija
7/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tuo on vapaudenriistoa. Soita kytät teille, ne käskee sut turvakotiin. Ehkä jopa vievät.

Vierailija
8/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli jo asunto. Mutta et viitsinyt muuttaa

Vierailija
9/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huutaa mut kotitöihin hetkellisesti keittiöön, mutta passittaa mut takaisin makuuhuoneeseen yksin pois silmistä sen jälkeen. Tämä tosiaan syö ihmistä aika tavalla. En vain enää jaksa tällaista enää. Haluaisin vain käpertyä piiloon peiton alle ja nukahtaa.

Vierailija
10/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas marttyroimassa täällä. Sulle on neuvoja sadellut, ei ilmeisesti kelpaa. Jos haluaisit lähteä niin olisit jo lähtenyt. Lopeta ulina.

Vierailija
11/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuitenkin tykätä miehestäsi koska et ole vielä lähtenyt lätkimään.

Vierailija
12/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuitenkin tykätä miehestäsi koska et ole vielä lähtenyt lätkimään.

En todellakaan tykkää. Viikonloput ovat jatkuvaa riitelyä. Äsken mies lupasi, että voisimme mennäkin yhdessä ulkoilemaan ja autolla ehkäpä syömään jne., mutta tiukoin ehdoin (=minä hoidan kaikki siihen liittyvät valmistelut) ja katkaisi puhelun. Sitten kun soitin takaisin, niin ei hän haluakaan lähteä mihinkään, vaan tulla kotiin saunomaan. Olin ehtinyt pakata puolet kaikesta tarvittavasta ja laittautunut valmiiksi ja vaihtanut nätit vaatteet sekä meikannut jne. Olen todella katkera. Ihan kuin hän kiusaisi minua tahallaan. Olen vieläpä ollut tässä pari viikkoa jatkuvassa flunssassakin.

Vierailija
13/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu 0/-5

Vierailija
14/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se mies oli?

Vierailija
15/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap kommentoida jokaista ketjussa esitettyä ehdotusta?

Vierailija
16/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä taas aloita. Ja mihin sä sitä muuttofirmaa ku sulla on vaan patja ja muutama laatikko?

Vierailija
18/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman valituksen olet laittanut tänne jo useampaan otteeseen. Katso, kun ei me voida sua auttaa. Ainut kuka voi auttaa sua, on sä itse. Miksi ehdottelet miehelle poismuuttoa, senkus hoidat ittesi pois sieltä miehen työpäivän aikana. Jätät pöydälle lapun, että se on ero nyt.

Ilmeisesti kuitenkin haluat jatkaa miehesi kanssa, koska et asian hyväksi mitään tee. Sitten vaan suu suppuun ja jatkat valitsemallasi tiellä.

Vierailija
19/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkää, että haluan sittenkin osituksen tms. sekä maksan kuitenkin hänen vastikkeensa ja nettiyhteytensä. Itsehän en ole edes kirjoilla hänen luonaan, mutta perhesyiden vuoksi en voi lähteä täältä poiskaan..................(maksan hänen juoksevia kulujaan ja itse hän kerryttää varoja sijoituksiinsa),

Et ole kirjoilla siellä. Maksat siitä huolimatta vastikkeet, nettiyhteyden ja juoksevat kulut. Äijän tiskitkin vielä hoidettava. Voi jukolauta .

Missä sitten olet kirjoilla, jossain sinun on asuttava ja pysyvä osoite oltava? Miksi et mene omaan kotiisi ? Miksi olet tuon miehen kotona? Millä hän sinua kiristää. Ihan omituista , en ymmärrä tuota kokonaistilannetta.

Vierailija
20/35 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt ihan vakavissasi sellaista juttua, että miksi et halua lähteä tuosta? Ole rehellinen itsellesi. Mitä saat tuosta tilanteesta? Koska muustahan ei lopulta ole kyse. Mikään ei oikeasti estä sua eroamasta ja lähtemästä. Ei mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan