Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teidän mielestä Mikael Gabriel ole ristiriitainen?

Vierailija
30.09.2016 |

Saarnaa maapallon luonnonvaroista ja niiden säilyttämisestä sekä rahan arvottomuudesta. Itse kuitenki ajaa todella todella saastuttavalla autolla ja "lesoilee" rahalla. Apuaa :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kyllä munkin mielestä MG:ssä on jotain himmeetä, mutta toisaalta näen hänessä myös potentiaalia. Biisien lyriikat näyttää olevan suurelta osin tuollaista tyypillistä jännämies-läppää, mutta on siellä oivalluksiakin. En oo aiemmin tykännyt ko. artistista yhtään, enkä kyllä fani oo vieläkään, mutta jään silti mielenkiinnolla seuraamaan tyypin kehittymistä.

Vierailija
22/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti sen puolesta; Hän on ainoa, kenellä on ollut niiiiiin vaikeata elämässään, kun se mummokin kuoli jne.

Olikohan Hector joka sanoi, että tässä ollaan niiden asioiden äärellä, joita jokainen kohtaa joskus elämässään eli ymmärtääkseni yritti vähän rauhoitella tilannetta. Eihän MG ole ainoa, jolle on maailmassa tapahtunut ikäviäkin asioita, mutta kun pitää olla niin dramaattinen että.

Yritti selvästi matkia tätä Cheekin dramatiikkaa. Cheek se myös on aina itkuun pillahtamaisillaan, pitelee sydänalastaan kiinni ja katselee johonkin kattoparruihin dramaattisen näköisenä. MG:n pitää vielä vähän harjoitella, mutta itku sujui jo erinomaisen hyvin.

Kyllä ne sen biisit olivat ihan yhtä tyhjän kanssa, oli varmaan muilla vaikeaa esittää niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että pitäis aina olla kaikki tai ei mitään. Jos kierrätät niin eiköhän joku ala valittaa että teet kuitenkin sitä ja tätä väärin. Oot vegaani niin et kuitenkaan tee sitä ja tätä. Oot joko täysin piittaamaton mistään tai sitten sun täytyy kuolla pois saastuttamasta ja pilaamasta tätä maapalloa. Oikeesti?

Vierailija
24/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"todella saastuttavalla autolla"? BMW i8:n CO2-päästöt ovat 49.0... 

ota selvää asioista ennekuin lähdet arvioiman ihmisiä

Vierailija
25/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että pitäis aina olla kaikki tai ei mitään. Jos kierrätät niin eiköhän joku ala valittaa että teet kuitenkin sitä ja tätä väärin. Oot vegaani niin et kuitenkaan tee sitä ja tätä. Oot joko täysin piittaamaton mistään tai sitten sun täytyy kuolla pois saastuttamasta ja pilaamasta tätä maapalloa. Oikeesti?

No mun mielestä ekologisessa elämässä on ihan perusteltua lähteä suuremmista asioista pienempiin, ei kaikkea tarvitse tehdä kerralla. Mutta autoilu on kyllä sellainen "suuri" asia. Jos omistaa auton kehä kolmosen sisäpuolella (missä oletan MG:n asuvan), on aika idioottia esittää olevansa joku luonnonsuojelija.

Vierailija
26/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten tuo älytön itsekorostus, kuinka on ollut vaikeeta ja koskaan ennen en oo näistä jutuista puhunut ja säälikää nyt mua. Joo, hattua nostan, että on päässyt kuitenkin elämässään pitkälle huonoista lähtökohdista huolimatta. Mutta kai hänessä nyt jotain muutakin on? Mun lähipiirissä on pari tuollaista itsesäälissä kieriskelijää, ja omilla taustoillani tulee aika usein tunne siitä, että pikkasen tekis mieli ravistella. Hyväksikäyttöä, lähipiirin alkoholismia, väkivaltaa ym. kokeneena mulla on sellainen ajatus, ett noiden asioiden EI tarvi antaa määrittää ketään ja ne on parasta käsitellä ammattilaisen ohjauksessa. MG vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä muuten ja lahjojakin on, mutta se itsekorostus voisi loppua.

Vierailija
27/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää eniten tuo älytön itsekorostus, kuinka on ollut vaikeeta ja koskaan ennen en oo näistä jutuista puhunut ja säälikää nyt mua. Joo, hattua nostan, että on päässyt kuitenkin elämässään pitkälle huonoista lähtökohdista huolimatta. Mutta kai hänessä nyt jotain muutakin on? Mun lähipiirissä on pari tuollaista itsesäälissä kieriskelijää, ja omilla taustoillani tulee aika usein tunne siitä, että pikkasen tekis mieli ravistella. Hyväksikäyttöä, lähipiirin alkoholismia, väkivaltaa ym. kokeneena mulla on sellainen ajatus, ett noiden asioiden EI tarvi antaa määrittää ketään ja ne on parasta käsitellä ammattilaisen ohjauksessa. MG vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä muuten ja lahjojakin on, mutta se itsekorostus voisi loppua.

Miten MG:llä nyt sitten on ollut niin vaikeaa? Huostaanotettu äitinsä pyynnöstä ilmeisesti huonon käytöksen vuoksi? Täytyy sanoa, että mä ja mun sisarukset oltaisi oltu onnekkaita, jos meidän elämä olisi mennyt noin. Jos joku olisi ottanut huostaansa kolme ylikilteiksi hakattua, haukuttua ja hyväksikäytettyä lasta. Mäkään en noita asioita muistele, enkä koskaan ole kokenut tarvetta niistä sen kummemmin puhua, vain paras ystäväni ja sisarukseni tietävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi