Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teidän mielestä Mikael Gabriel ole ristiriitainen?

Vierailija
30.09.2016 |

Saarnaa maapallon luonnonvaroista ja niiden säilyttämisestä sekä rahan arvottomuudesta. Itse kuitenki ajaa todella todella saastuttavalla autolla ja "lesoilee" rahalla. Apuaa :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ehkä hieman ristiriitaista, mutta toisaalta ihan sama. Kumpa edes osa tuon ikäisistä nuorista miettisi noita asioita edes tuolla tasolla, ehkä vanhempana nuo ajatukset sitten konkretisoituvat enemmän arjen valintoihin.

Vierailija
2/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että pitäisi polkasta keikkapaikalle fillarilla tai ratsastaa aasilla, ei kai nyt sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, paha mennä sanomaan, kun en tiedä hänen saarnaamisistaan enkä kulkupeleistään.

Vierailija
4/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarnaa maapallon luonnonvaroista ja niiden säilyttämisestä sekä rahan arvottomuudesta. Itse kuitenki ajaa todella todella saastuttavalla autolla ja "lesoilee" rahalla. Apuaa :D

Hybridi?

Vierailija
5/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Gabriel on sisimmässään hyvää tahtova ihminen, joka on vain ns. hukassa itsensä/elämänsä kanssa.

Vierailija
6/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän luonnonsuojelijatkin saa lentokoneella matkustaa. Kyse on enemmänkin niistä arjen pienistä valinnoista eikä siitä että kieltäydytään koko elämästä normaalia elämää ja erakoidutaan johonkin mökkiin elämään omavaraisesti. Mehän emme tiedä, että kierrättääkö Mikael Gabriel vaikkapa. Hänen norjalainen mallityttöystävänsä on ainakin vegaani, että ehkä hänen kauttaan tutustunut luonnon- ja eläintensuojeluun?

Vierailija
7/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet lähettää naisille näitä ristiriitaisia viestejä (mixed messages) joka saa heidän rationaalisen mielensä oikosulkuun ja nostaa tunteet pintaan, jolloinka jännämies pääsee pökkimään pesää.

Vierailija
8/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sillä voi olla noin paljon massia? Ei kuitenkaan mikään superstara ole

Vierailija
9/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan hullaantunut hänen ihanuudestaan. Täällä joku väitti, että se on jotenkin paha tai jotain. Pah.

Vierailija
10/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori? Hän on jotain 26v. Aikuinen mies, tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
11/27 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö on tämän kansan uusi kultapoika? Voi vittu mikä maa..

Vierailija
12/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Että ärsytti eilisen jakson laskelmoiva tunnelma, joka lauluun jonka toinen artisti ilmoitti esittävänsä tuli MG:ltä sama reaktio, "voi ei, miks juuri tämä biisi kun tämä on niin tärkeä minulle ja yhyy buhuu". Total booooring. Hänen vaikea nuoruutensa ja lastenkotitausta ei ollut uutinen, sen korostaminen ja kaiken vaikeuksien alleviivaaminen ärsytti. Mihin jäi ne aikuisuuden vaikeudet ja mokailut? Miksei puhuttu hänen suuresta sankaristaan Putinista? Miksei puhuttu hänen lapsellisista, hänen päässään olemassa olevista räppibattleista toisten artistien kanssa? Miksei puhuttu rahoista ja siitä mikä tarve on tuo imago rakentaa, onko kateellinen Cheekille joka tekee sen kaiken sata kertaa paremmin? 

Vierailija
13/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hölmö ihminen. Ihannoi puttinia mutta kysyttäessä ei osaa ottaa kantaa esim ukrainan kriisiin, asevoimien lisääntymiiseen rajalla yms. "Mut se on vaa hyvä äijä" öööh okei

Vierailija
14/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksu rolex

Vierailija
15/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamoon, se on nuori kundi vasta! Fiksut ideat ja ajatukset, kärsinyt paljon ja haluaa nyt vähän nauttia elämästä. Surkeeta että joku kateellinen aikuinen tulee tänne mollaamaan häntä! Hieno tyyppi, paljon hienompi kuin suurin osa suomalaisista junteista.

Vierailija
16/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa se on todellisuudessa kovin syvällisesti miettinyt noita asioita, kunhan lätisee.

Vierailija
17/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen harva on tavannut Mikaelin livenä? Oikeasti se on ihan helvetin nuija kääpiö, joka vetoaa teinityttöihin, koska ajatukset ja tunne-elämä on just samalla tasolla, kaikki on mustavalkoista ja on kiva sössöttää maailmanparantamisesta, kunhan ei itse tarvitse osallistua siihen.

Ihan oikeasti, kenen mielestä sillä on FIKSUT mielipiteet? Joo aina voi laukoa jotain että raha on turhaa, mutta kun ei se osaa ikinä perustella yhtään mitään, ( koska se ei osaa AJATELLA ) kuten on huomattu esim. Putin-fanituksessaan.

Ja kuunteletteko te IKINÄ sen biisejä? Okei, siis tunne niissä on kohdallaan, siitä isot isot propsit. Mutta ne sanoitukset on just apuluokkalaisen suherruksia, ja omalla tavallaan ihan yhtä surkuhupaisia kuin Cheekin "pystyn tekemään biisejä vain itsestäni, koska olen suomen suurin narsisti"- tekeleet.

Toisaalta eihän se mistään muusta kuin yleisön älykkyydestä kerro.

Vierailija
18/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin eilen miksen mä ennakolta tiennyt yhtään MG:n biisiä. Nehän on pääosin naisten laulamia! Naiset tekee duunin, ja MG kerää rahat ja kunnian.

Vierailija
19/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamoon, se on nuori kundi vasta! Fiksut ideat ja ajatukset, kärsinyt paljon ja haluaa nyt vähän nauttia elämästä. Surkeeta että joku kateellinen aikuinen tulee tänne mollaamaan häntä! Hieno tyyppi, paljon hienompi kuin suurin osa suomalaisista junteista.

Toisilla se nuoruus tuntuu todellakin kestävän ikuisesti, ajatusmaailmassa vähintään. Aika vaikea mun on samanikäisenäkään häneen samaistua millään tavalla.

Vierailija
20/27 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli kuitenkin lohduttavaa kuulla, kuinka se terapoi itseään kirjoittamalla.

Ainut joka ei tarvinnut huostassa psykologin palveluita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän