Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman naisystävää

Rumilus
30.09.2016 |

Olen kyllästynyt siihen että kaikki huonot geenit riesanani en saa itselleni naista näköjään koskaan. Mikäli kohtalotovereita on niin kertokaa miten itse kestätte ikuista yksinäisyyttänne. Minua tämä masentaa niin että olen ihan harkinnut hiljalleen itsemurhaa. Niin pettynyt olen omaan menestymiseeni elämässäni.

Kommentit (80)

61/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Tuli tästä muuten mieleen eräs elävä todiste, nimittäin Mika Nyyssölä. En tiedä pitääkö ap ihan yhtä lihaksikasta kroppaa esteettisenä, mutta ajattelin, että tässä pituusasiassa miehen puhe miehelle voisi tehota: http://www.mikanyyssola.fi/164cm-ja-itun-hyvin-menee/

No niin, tuoltahan se käyttäytymisen merkitys tuli napakkana itseanalyysinä: "Lyhyille miehille voisin vielä sanoa neuvon, jos ei tahdo tyttöystävää löytyä, että ei se ulkonäkö (pituus) vaan se miten sä juttelet ja käyttäydyt, vaikuttaa sen tytön löytämiseen ja saamiseen. Ole kohtelias, huumorintajuinen ja käyttäydy fiksusti. Älä esitä mitään sellaista mitä et ole. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia naisen saamisessa ja aina on tyttöstävä ollut mua (yllättäen) pidempi. Nytkin tuo tyttöystäväni on reilut kymmenen senttiä pidempi, so what, elämä on? Jos naiselle miehen pituus on ongelma niin mä en edes halua sen tyyppistä ihmistä rinnalleni."

Tuo lihavoitu kohta ei ole vain sanahelinää. Kirjoittaja osoittaa olevansa hyvin ei-tarvitseva. Hänen ei tarvitse yrittää olla jotakin ihan muuta tehdäkseen vaikutuksen johonkuhun tiettyyn tyttöön. Hän tietää, että pakit yhdeltä eivät kerro hänestä itsestään yhtään mitään, ja että hän selviää kyllä torjunnasta ihan hyvin. Hänen koko käyttäytymisensä viestii: "Olen tällainen tyyppi ja minulla on tällaisia hyviä ominaisuuksia. Hieno juttu, jos tykästyt niihin, mutta jos et, hyvää jatkoa vain."

62/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Mun ei oo nyt tarkotus tarttua liikaa tohon bodaamiseen, kerta oot jo kokeillut sitä. Eikö sun olo ollut sillon lainkaan erilainen? Millaset sun sosiaaliset taidot noin niinkun muuten on? Siis koska ihan aidosti oikeesti, ei kukaan täysjärkinen kiinnitä huomiota jos miehellä on atooppinen iho, jos se nyt sattuu olemaan kalpea (suomalainen, herranjumala, ihaku kukaan muukaan ois täällä ruskea ilman kamalaa työtä hankkia ja ylläpitää rusketus) jos mies on lyhyt, koska lyhyitä tyttöjä on pilvinpimein. (mikset kerro sun pituutta? ei sun tarvi täällä hävetä). Tai jos miehellä on vähemmän tukkaa. Mitä väliä, jos muuten luonne ja koko paketti on kunnossa.

Ei ehkä kiinnitä huomiota inhoksuen mutta viehäty ei kukaan mikä tässä nyt se ongelma on. Toki itsestä tuntui paremmalta katsoa sinä aikana parempia hartioita mutta ei se minun arvostustani nostanut kenenkään keskuudessa. Olinkin sitten miesporukassa se egoa esille tuova pikku mies ja naisille taas mitätön kääpiö. Ja se mun pituus on 165-168 en sitä häpeile kyllä kertoa.

Muuttuiko sun käytös muka saliharrastuksen myötä vai repäskö miehet ton egoa esiin tuovan-roolin ihan vaan stereotyyppisesti siitä koska "bodarithan on semmosia aina". Joo mutta asiaan. Ootko sä ikinä miettiny sitä että ongelma vois olla sun pääsi sisällä eikä rehellisesti edes sun ulkonäössäsi? Aika hankala sanoa sua tuntematta taikka tiemättä millaisia kokemuksia sulla taustalla on naisista. Voisitko sä avata vähän niitä? Kokemuksia, suhteita, miten naiset käyttytyy kanssasi, ym. Musta vaan kuulostaa että suurimmaks osaksi ryet sun itse kehittelemässä paskassas etkä enää oikei tiedä miten nousta ylös. Suora mielipide, saatat loukkaantua, mutta tälläsen kuvan sain sun aikaisemmista vastauksista muille.

Ulkonäössä vika piilee. Sen tiedän. Olen yleensä se ainoa joka jää baareissa/bileissä ilman seuraa. Lisäksi Tinderissä en saa yhtään pareja ja taas saman ikäinen veljeni saa niitä vaikka muille jaettavaksi vaikka on luonteeltaan tylsä vailla harrastuksia mutta taas omaa naisia miellyttävän ulkonäön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Ulkonäön surkutteleminen on tietysti turvallista, koska niin kauan kuin vika löytyy geeneistä, sinun ei tarvitse tehdä itse mitään. Viis siitä, että kaikki tietävät naisten viehättyvän ensisijaisesti miehen käyttäytymisestä. Itsevarma, ei-tarvitseva, jämäkkä, huoliteltu, ystävällinen, lämmin, elämällään mielenkiintoisia asioita tekevä mies menestyy kyllä naisten kanssa lyhyydestä, kaljuudesta ja atopiasta huolimatta. Sen sijaat voit olla vaikka minkälainen adonis, mutta jos käyttäytymisesi on äärimmäisen tarvitsevaa, et pääse toisia treffejä pidemmälle kuin psykologisesti rikkinäisten naisten kanssa.

Ne asiat, joilla on eniten merkitystä parisuhteen saamisessa, ovat kaikki asioita, joihin voi itse vaikuttaa.

Väärin. Treffeille et pääse jos sinulla ei ole ensikiinnostukseen tarvittavia piirteitä (ulkonäkö) ja miten tuot sitten omaa persoonaasi esillekkään kun et pääse tutustumaan?

Menemällä juttelemaan naisille. Pokaamalla. Tinderissä. Nettideittipalveluissa. Siitä, miten naisia isketään, on hyllymetreittäin kirjoja ja artikkeleita. Melkein kaikki niistä korostavat käyttäytymisen ja persoonan merkitystä.

Netin kautta deittaillessa kuvat ovat tärkeitä. Hyvistä kuvista kannattaa vaikka vähän maksaakin. Kaikista ihmisistä saa hyviä valokuvia.

Viesteistäsi saa vaikutelman, että sinulla on kehonkuvan häiriö. Oletko jutellut tästä mahdollisuudesta lääkärille?

64/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Mun ei oo nyt tarkotus tarttua liikaa tohon bodaamiseen, kerta oot jo kokeillut sitä. Eikö sun olo ollut sillon lainkaan erilainen? Millaset sun sosiaaliset taidot noin niinkun muuten on? Siis koska ihan aidosti oikeesti, ei kukaan täysjärkinen kiinnitä huomiota jos miehellä on atooppinen iho, jos se nyt sattuu olemaan kalpea (suomalainen, herranjumala, ihaku kukaan muukaan ois täällä ruskea ilman kamalaa työtä hankkia ja ylläpitää rusketus) jos mies on lyhyt, koska lyhyitä tyttöjä on pilvinpimein. (mikset kerro sun pituutta? ei sun tarvi täällä hävetä). Tai jos miehellä on vähemmän tukkaa. Mitä väliä, jos muuten luonne ja koko paketti on kunnossa.

Ei ehkä kiinnitä huomiota inhoksuen mutta viehäty ei kukaan mikä tässä nyt se ongelma on. Toki itsestä tuntui paremmalta katsoa sinä aikana parempia hartioita mutta ei se minun arvostustani nostanut kenenkään keskuudessa. Olinkin sitten miesporukassa se egoa esille tuova pikku mies ja naisille taas mitätön kääpiö. Ja se mun pituus on 165-168 en sitä häpeile kyllä kertoa.

Muuttuiko sun käytös muka saliharrastuksen myötä vai repäskö miehet ton egoa esiin tuovan-roolin ihan vaan stereotyyppisesti siitä koska "bodarithan on semmosia aina". Joo mutta asiaan. Ootko sä ikinä miettiny sitä että ongelma vois olla sun pääsi sisällä eikä rehellisesti edes sun ulkonäössäsi? Aika hankala sanoa sua tuntematta taikka tiemättä millaisia kokemuksia sulla taustalla on naisista. Voisitko sä avata vähän niitä? Kokemuksia, suhteita, miten naiset käyttytyy kanssasi, ym. Musta vaan kuulostaa että suurimmaks osaksi ryet sun itse kehittelemässä paskassas etkä enää oikei tiedä miten nousta ylös. Suora mielipide, saatat loukkaantua, mutta tälläsen kuvan sain sun aikaisemmista vastauksista muille.

Ulkonäössä vika piilee. Sen tiedän. Olen yleensä se ainoa joka jää baareissa/bileissä ilman seuraa. Lisäksi Tinderissä en saa yhtään pareja ja taas saman ikäinen veljeni saa niitä vaikka muille jaettavaksi vaikka on luonteeltaan tylsä vailla harrastuksia mutta taas omaa naisia miellyttävän ulkonäön.

Et tiedosta omaa käyttäytymistäsi, joten et myöskään näe, miten se sabotoi sinua. Tästä kertoo jo se, ettet ymmärrä käyttäytymisen ja luonteen eroa. Todennäköisesti et huomaa ollenkaan, mitä teet väärin (eri tavalla kuin kaverisi), kun lähestyt tyttöä baarissa.

65/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Ulkonäön surkutteleminen on tietysti turvallista, koska niin kauan kuin vika löytyy geeneistä, sinun ei tarvitse tehdä itse mitään. Viis siitä, että kaikki tietävät naisten viehättyvän ensisijaisesti miehen käyttäytymisestä. Itsevarma, ei-tarvitseva, jämäkkä, huoliteltu, ystävällinen, lämmin, elämällään mielenkiintoisia asioita tekevä mies menestyy kyllä naisten kanssa lyhyydestä, kaljuudesta ja atopiasta huolimatta. Sen sijaat voit olla vaikka minkälainen adonis, mutta jos käyttäytymisesi on äärimmäisen tarvitsevaa, et pääse toisia treffejä pidemmälle kuin psykologisesti rikkinäisten naisten kanssa.

Ne asiat, joilla on eniten merkitystä parisuhteen saamisessa, ovat kaikki asioita, joihin voi itse vaikuttaa.

Väärin. Treffeille et pääse jos sinulla ei ole ensikiinnostukseen tarvittavia piirteitä (ulkonäkö) ja miten tuot sitten omaa persoonaasi esillekkään kun et pääse tutustumaan?

Menemällä juttelemaan naisille. Pokaamalla. Tinderissä. Nettideittipalveluissa. Siitä, miten naisia isketään, on hyllymetreittäin kirjoja ja artikkeleita. Melkein kaikki niistä korostavat käyttäytymisen ja persoonan merkitystä.

Netin kautta deittaillessa kuvat ovat tärkeitä. Hyvistä kuvista kannattaa vaikka vähän maksaakin. Kaikista ihmisistä saa hyviä valokuvia.

Viesteistäsi saa vaikutelman, että sinulla on kehonkuvan häiriö. Oletko jutellut tästä mahdollisuudesta lääkärille?

Ne kirjat naisten iskemisestä ovat soopaa. Luullaan että jos se vähemmän viehättävä mies toimii samalla tavalla kuin se komea niin tulos on sama? Ja että käytökseen suhtautuminen ei eroa vaikka kyseessä olisi eri kantaja. Esim. Huonot elämän- tai käytöstavat tekevät rumemmansta miehestä luuserin mutta komeasta jännämiehen. Eikö ole aika selvää kuitenkin? Lisäksi kun naisia ei kuulu ensinnäkään pokata: se osoittaa että mies on tarvitseva mikä ei ole viehättävä piirre. Naisia saa parhaiten ne jotka eivät edes yritä niitä koska heidän ei tarvitse: naiset kyllä osaavat näyttää kiinnostuksensa heihin.

66/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se vain tuotat tuota uhriasemaa itsellesi. Nyt kerrot, ettei naisia voi pokaillakaan, koska naisten pitää aina tulla miehen luo. (Väärin.) Ja tämähän onnistuu sinun mukaasi vain komeilta miehiltä. Joten kas, sinä et näköjään voi tehdä mitään muuta kuin surkutella kohtaloasi.

Kaikella kunnioituksella, mutta ihmiseksi, joka ei tiedä yhtään, mistä puhuu, sinulla on aika vahvat mielipiteet naisten kanssa toimimisesta. Ja vaikuttaa myös siltä, että mielenterveytesi ongelmat menevät nyt vähän tämän palstan asiantuntemuksen ulkopuolelle.

Vierailija
67/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1274 kirjoitti:

Ehkä karmeaa sanoa näin omasta miehestä, mutta ei hän mikään hurja komistus ole. Eikä välttämättä älykkäinkään tai sivistyneinkään tuntemani. Silti hänellä on minut. Ja minä olen ihan oikeasti ihan nätti nuori nainen, joka ihastuu ihan jollain muulla tunteella kuin naamaa/kroppaa katselemalla tai ÄO:ta ja CV:tä tarkastelemalla. Se mieheni asenne ja huumorintaju, melkein röyhkeä tyyli tehdä elämässään häpeilemättä asioita joista nauttii ja pyrkimys saavuttaa päämääränsä samalla muita kunnioittaen - ne minut hurmasivat. Ei ulkonäkö eikä tosiaan edes äly. Ihastus ei katso sitä. Mutta epävarmuus ja itseinho tekevät ihmisestä vaikeasti haluttavan. :/

Tämä voisi olla omalta näppikseltäni. Jep, ei oma miehenikään ole mikään kedon kaunein (komein) kukkanen. Ei ole älyä eikä oikein sivistystäkään (hallitsee kyllä käytöstavat mutta yleistieto on huonompi kuin meidän neljäsluokkalaisella). Eikä pankkitilin saldokaan mitään hurjia summia näytä (tähän kuitenkin joku vielä vetoaa). Mutta se huumori ja asenne elämään....ne hurmasivat minut. Hän on huumorintajuinen, kiltti, muut huomioonottava, ystävällinen ja rauhallinen. Jaamme samanlaisen arvomaailman ja meillä on monia yhteisiä mielenkiinnon kohteita (esim. kalastus jonka parissa tapasimme).

Ja oikeasti, muutamat kaverini (nykyisin entisiä sellaisia) jaksoivat ihmetellä että miksi olen noin ruman miehen kanssa kun komeampiakin olisi saatavilla. Ehkä, mutta muita en halua. Kyllä mieskin tietää, ettei häntä ole komeudella pilattu, hän on saanut monesti kuulla sen kun on edes kehdannut lähestyä vastakkaista sukupuolta. Ei se silti ole häntä katkeroittanut. Hän keskittyi sitten muihin asioihin.  Mies siis on itse kertonut näistä.

68/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan kestää. Ei itsemurha ole mikään vaihtoehto. Eikä se elämä muutenkaan niin pitkään kestä. Joku 60vuottakin menee nopeasti.

69/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Sinä se vain tuotat tuota uhriasemaa itsellesi. Nyt kerrot, ettei naisia voi pokaillakaan, koska naisten pitää aina tulla miehen luo. (Väärin.) Ja tämähän onnistuu sinun mukaasi vain komeilta miehiltä. Joten kas, sinä et näköjään voi tehdä mitään muuta kuin surkutella.

Tiedätkö miksi pelimiesoppaat korostavat käyttäytymistä? -Koska se on se ainoa asia mihin pystyisi itse vaikuttamaan. Kukaan ei maksa kirjasta missä todettaisiin ensimmäisellä sivulla esim. että olisit pidempi tai paremmassa työssä.

Ja tottahan toki naisia voikin onnistumiseenkin asti pokailla mutta siihen pitäisi ensiksi olla rahkeita.

70/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun olet itsevarma, ei-tarvitseva, jämäkkä, huoliteltu, ystävällinen, lämmin, elämällään mielenkiintoisia asioita tekevä mies, joka ei siltikään saa naista itselleen, voin ottaa ulkonäköruikutuksesi edes jotenkuten tosissaan. Mutta niin kauan kuin olet käytökseltäsi ja asenteeltasi lähes viehättävän miehen vastakohta, etkä edes itse tiedosta, mitä käyttäytymiselläsi viestität, muut kyllä näkevät väitteidesi todellisen arvon.

Vaikka et uskoisi mainitsemieni ominaisuuksien auttavan naisten saamisessa, varmaan uskot niiden auttavan elämässä yleensä ja tekevän siitä miellyttävämpää. Miksi et siis tavoittelisi niitä?

71/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun olet itsevarma, ei-tarvitseva, jämäkkä, huoliteltu, ystävällinen, lämmin, elämällään mielenkiintoisia asioita tekevä mies, joka ei siltikään saa naista itselleen, voin ottaa ulkonäköruikutuksesi edes jotenkuten tosissaan. Mutta niin kauan kuin olet käytökseltäsi ja asenteeltasi lähes viehättävän miehen vastakohta, etkä edes itse tiedosta, mitä käyttäytymiselläsi viestität, muut kyllä näkevät väitteidesi todellisen arvon.

Vaikka et uskoisi mainitsemieni ominaisuuksien auttavan naisten saamisessa, varmaan uskot niiden auttavan elämässä yleensä ja tekevän siitä miellyttävämpää. Miksi et siis tavoittelisi niitä?

No olen noista jo mielenkiintoisia asioita tekevä, lämmin, huoliteltu,ystävällinen, (itsevarmasta en nyt tiedä riippuu mihin esim naisiin en mutta harrastuksiin kylläkin) ja tuosta jämäkästä en tiedä mitä tarkoitat. No jäljelle jääkin tuo ei tarvitseva ja se tärkein eli ulkonäkö. Ja vakuutan että ulkopuolisetkin olisivat ominaisuuksistani samaa mieltä. Sitä taas en ymmärrä että miksi ulkonäkö ei mielestänne olisi tärkeämpi tekijä kuin mikään noista edel. mainituista?

72/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkyys tarkoittaa samaa kuin assertiivisuus. Jämäkkä ihminen ajattelee, mitä sanoo, ja sanoo, mitä ajattelee. Hän asettaa rajat suhteessa muihin, ei anna itseään kohdeltavan huonosti, osoittaa periaatteellisuutta ja toimii arvojensa mukaisesti. Jämäkkyys on erittäin maskuliininen ominaisuus miehellä.

Ei-tarvitsevuus on noista ehdottomasti tärkein ominaisuus, ei ulkonäkö. Tarvitsevuus on ihmissuhdemyrkkyä etenkin miehille. Mikään ei onnistu naisten kanssa, jos käyttäytyminen viestii tarvitsevuutta. Ja kaikki mitä kirjoitat tässä ketjussa, viestii äärimmäisestä tarvitsevuudesta ja epävarmuudesta. Tarvitsevuus on ero sinun ja Mika Nyyssölän välillä

73/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

hanska kirjoitti:

No olen noista jo mielenkiintoisia asioita tekevä, lämmin, huoliteltu,ystävällinen, (itsevarmasta en nyt tiedä riippuu mihin esim naisiin en mutta harrastuksiin kylläkin) ja tuosta jämäkästä en tiedä mitä tarkoitat. No jäljelle jääkin tuo ei tarvitseva ja se tärkein eli ulkonäkö. Ja vakuutan että ulkopuolisetkin olisivat ominaisuuksistani samaa mieltä. Sitä taas en ymmärrä että miksi ulkonäkö ei mielestänne olisi tärkeämpi tekijä kuin mikään noista edel. mainituista?

Naiset eivät halua myöntää miten helpolla pääsevät parisuhdemarkkinoilla. Sen takia aina kun mies valittaa että miten on vaikea saada naista, niin naisten vinkit on että "kyllähän minäkin helposti saan seuraa, sen kun vaan käy suihkussa ja kampaa tukan" tms. Vähän sama miten rikkailla ei välttämättä ole mitään käsitystä millaista on köyhän elämä.

74/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Jämäkkyys tarkoittaa samaa kuin assertiivisuus. Jämäkkä ihminen ajattelee, mitä sanoo, ja sanoo, mitä ajattelee. Hän asettaa rajat suhteessa muihin, ei anna itseään kohdeltavan huonosti, osoittaa periaatteellisuutta ja toimii arvojensa mukaisesti. Jämäkkyys on erittäin maskuliininen ominaisuus miehellä.

Ei-tarvitsevuus on noista ehdottomasti tärkein ominaisuus, ei ulkonäkö. Tarvitsevuus on ihmissuhdemyrkkyä etenkin miehille. Mikään ei onnistu naisten kanssa, jos käyttäytyminen viestii tarvitsevuutta. Ja kaikki mitä kirjoitat tässä ketjussa, viestii äärimmäisestä tarvitsevuudesta ja epävarmuudesta. Tarvitsevuus on ero sinun ja Mika Nyyssölän välillä

No siinä tapauksessa olen jämäkkä myös. Sanonkin asiat yleensä suoraan miten ne ovat (kuten juuri tämä pariutumisasia) ja sitä että olen tarvitseva en näytä naisille koska enhän edes enään heitä lähesty. Ja eroa minun ja Nyyssölän välillä on muutakin kuten se että hän on paremman näköinen kuin minä vaikka osaamme saman pituuden ja että hän on tunnettu henkilö (status)

Vierailija
75/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä olisi mielestäni pyrkiä elämässä tekemään ns. paras versio itsestään. Toki lähtökohdat ovat hyvin erilaiset, niin varmasti tosin tavoitteetkin. Mutta pyrkisi valittamisen sijaan toimimaan sen eteen, että kehittää kroppaa/ulkonäköä, luonnetta ja omaa elämäänsä parempaan. Ihminen, joka on hyväksynyt omat lähtökohtansa, mutta saanut niistä sen parhaimman irti, on kaikista seksikkäin ja haluttavin.

Vierailija
76/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi. Ei se nainen (parisuhde) ole mikään autuaaksi tekevä juttu. Kannattaa ensin olla sinut itsensä kanssa ja tyytyväinen elämäänsä. Ajattele nyt sitä naistakin! Eihän hän voi kokonaan olla vastuussa sun onnestasi!

Seurustelin joskus miehen kanssa, joka oli n. 25 ja olin hänen ensimmäinen tyttöystävänsä (ei ollut varmaan koskaan edes suudellut naista). Oli vähän ujo ja nuhjuisen näköinen, mutta kiva ja huomaavainen. Seurustelimme puolisen vuotta ja minun jälkeeni hän tapasi nykyisen vaimonsa. Ei siis kannata luovuttaa. Oot KAKSIKYMMENTÄ, elämä voi viedä vaikka mihin. Kouluttaudu, harrasta jotain kiinnostavaa, lopeta itsesääli ja ennen kaikkea opi olemaan jos nyt ei onnellinen niin ainakin tyytyväinen ihan itseksesi. Sellainen on paitsi naisistakin kiinnostavaa, myös parempi perusta suhteelle kuin joku "pakko löytää joku kun kaikilla muillakin on".

Vierailija
77/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miesten ja naisten vertailu-ketjut on kyllä ihan p*rseestä, koska puolueetonta kertojaa ei ole koskaan. Olet joko mies tai nainen, olet kokenut joko miesten tai naisten kokemukset. Sitten kun tulee sukupuolen vaihtanut kertomaan, ei hänkään voi kertoa kuin oman kokemuksensa mihin sitten vaikuttaa jo minkä ikäisenä on tullut oltua mies ja nainen ja kokemus siitä, ettei ole onnellinen siinä sukupuolessa missä on ollut joten vaikuttanut myös parin hakemiseen jne.

Ei vaan voida vertailla. Ainahan se ruoho on vihreämpää toisella puolella ja ainahan muilla on helpompaa kuin marttyyreilla.

Vierailija
78/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tavalliselta näyttävät ihmiset ymmärrä millainen merkitys ulkonäöllä on :D Rumuus takaa sen, että tinderissä ei saa mätchejä, ihmiset eivät halua jutella kanssasi edes kaverimielessä ja ihmissuhteita on vaikea luoda kun ei saa juurikaan positiivista vastareaktiota keltään.

Siinä ei auta itsevarmuus, mutta hyväitsetuntoisena elämä helpottuu ja ikisinkkuuskin on kevyempi hyväksyä kun nauttii omasta seurastaan ja itsestään - vaikka kukaan muu ei sinua haluakaan.

79/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tavalliselta näyttävät ihmiset ymmärrä millainen merkitys ulkonäöllä on :D Rumuus takaa sen, että tinderissä ei saa mätchejä, ihmiset eivät halua jutella kanssasi edes kaverimielessä ja ihmissuhteita on vaikea luoda kun ei saa juurikaan positiivista vastareaktiota keltään.

Siinä ei auta itsevarmuus, mutta hyväitsetuntoisena elämä helpottuu ja ikisinkkuuskin on kevyempi hyväksyä kun nauttii omasta seurastaan ja itsestään - vaikka kukaan muu ei sinua haluakaan.

Sitä juuri tarkoitan että rumat ihmiset eivät pääse pariutumismielessä tutustumaan koska meillä ei ole sitä mahdollisuutta.

80/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa elävät tai ne joille parisuhde on leikkikenttä, jossa on mukava mellastaa, eivät voi ymmärtää niitä ongelmia, joita parisuhteen etsijä käy läpi.

Silloin, kun on parisuhteessa asiat näyttävät helpolta. Yksin eläjä menettää jostain syystä itsevarmuuttaan tasolle, josta ei ole olemassa helppoa ulospääsyä.

Olen ollut siellä ja tiedän.

Nyt olen yksin ja haluan olla, vaikka "tarjouksia" on tullut.

Miksi hankkisin itselleni käskijän ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi