Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman naisystävää

Rumilus
30.09.2016 |

Olen kyllästynyt siihen että kaikki huonot geenit riesanani en saa itselleni naista näköjään koskaan. Mikäli kohtalotovereita on niin kertokaa miten itse kestätte ikuista yksinäisyyttänne. Minua tämä masentaa niin että olen ihan harkinnut hiljalleen itsemurhaa. Niin pettynyt olen omaan menestymiseeni elämässäni.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille on niin kova pala olla ilman naista? Miksette elä ihan täysipainoista elämää ilman naista?

Ei elämä ole täysipainoista yksinään. Nainen saa parisuhteen etuja sinkkunakin.

Vierailija
22/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille on niin kova pala olla ilman naista? Miksette elä ihan täysipainoista elämää ilman naista?

Koska miehen arvolle (itsetunnolle) iso osa keskittyy siihen miten menestyt naissuhteissa. On häpeällinen asia olla porukassa se joka ei kykene saamaan edes sitä yhtä. Mies joka ei naista löydä leimataan luuseriksi sekä miesten että naisten silmissä.

Ja ero miksi naiset yksinäisyyden kestävät paremmin on se että he tekevät sen yleensä omasta tahdostaan mutta mies taas ei ole siihen kykeneväinen kelpaamattomuutensa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten elämä voi olla täysipainoista ilman naista ja seksiä?

Sehän on aivan sama kuin kysyisi miksette elä ilman juotavaa? Miksi jano on niin kova pala?

24/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Kun olin 14v siskoni koulukaveri vei mut petipuuhiin, useasti, saunassa, pöydällä, talon katolla, ties missä ja monta kertaa vuosien ajan, yleensä 7-20kertaa viikossa, kunnes armeija erotti. Paska ämmä.

Seuraava akka, jyystöä, ei rakkautta.

Nykyinen Oh Lala <3 hullu hän on mutta lähes täyspäinen.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
25/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä haet ja minkä ikäinen itse olet?

Olen naispuolinen yksinäinen. Kokeilin joskus nettitreffejä, mutta ikäiseni miesten hakukriteereihin en mahdu. Minua vanhemmillakin miehillä tuntui olevan mielikuvana, että "ikä on vain numero" ja haettiin 20-45-vuotiaita, vaikka itse oli viisikymppinen.

Olen 20 vuotias

Voi kuulostaa lattealta kommentilta. Kirjoitan sen silti: Nyt vaan kohti uusia seikkailuita! Sinulla on vielä paljon edessä elämässäsi.

Näin minäkin aion tehdä, vaikken nettimiehille aina tunnukaan kelpaavan. On tässä elämässä kuitenkin joskus kivojakin aikoja välillä ollut. N44

Vierailija
26/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin aavistella pahaa jo vuonna 1998, silloin jo aloin huomata, että arvomaailma oli muuttunut naisilla selvästi huonompaan suuntaan, ensimmäistä kertaa huomasin, kuinka jotkut nuoremmat sen ajan ronskimmat naiset nauroi paskaista naurua esim. nörttejä kohtaan" ja tuolloin oli ekat pahat enteet ja tummat pilvet taivaalla.

Vuosina 2004-2006 oli vielä suht.koht helppoa olla tekstiviesti tai sähköpostikaveri parikymppisenkin naisen kanssa ja siihen ei paljon vaadittu, että löysi sellaisen.

Sen jälkeen sitten alamäki alkoi toden teolla ja nykyään ihan tavallisetkin naiset osaa olla yhtä ilkeitä, ainakin henkisessä mielessä kuin ronskimmat naiset oli jo 90-luvun lopussa.

Vierailija
27/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä karmeaa sanoa näin omasta miehestä, mutta ei hän mikään hurja komistus ole. Eikä välttämättä älykkäinkään tai sivistyneinkään tuntemani. Silti hänellä on minut. Ja minä olen ihan oikeasti ihan nätti nuori nainen, joka ihastuu ihan jollain muulla tunteella kuin naamaa/kroppaa katselemalla tai ÄO:ta ja CV:tä tarkastelemalla. Se mieheni asenne ja huumorintaju, melkein röyhkeä tyyli tehdä elämässään häpeilemättä asioita joista nauttii ja pyrkimys saavuttaa päämääränsä samalla muita kunnioittaen - ne minut hurmasivat. Ei ulkonäkö eikä tosiaan edes äly. Ihastus ei katso sitä. Mutta epävarmuus ja itseinho tekevät ihmisestä vaikeasti haluttavan. :/

Vierailija
28/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia "parisuhteen etuja" ajattelet sinkkunaisten saavan?

Vierailija
29/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin alkaa väliaikaiseksi tyttöystäväksesi. Mistä päin olet?

Vierailija
30/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda naiset mä olin just samanlaine kuin sinä. Aloita kehonrakennus ja lopeta runkkaaminen niin sulle tulee niin miehinen olo, että kestät sen yksinäisyyden ja saat voimaa päästä hyvään kuntoon. Se on todella koomista kun pääset sitten hyvään kuntoon ja naiset alkavat heti flirttailla kun olet paremman näköinen, mutta minä vain katson halveksien takaisin. En enää edes tervehdi naisia, en avaa naisille ovia, en kunnioita naisia, koska olen nähnyt heidän pinnallisen ja rahanahneen luonteen. Kun pääset ton vaiheen yli kehittämällä itseäsi susta tulee todella vahva. Mies jos ei harrasta masturbointia ja nostaa painoja sekä syö terveellisesti niin keho menee johonkin overdrive tilaan, sähäkkä olo ja bum tulokset alkaa kasvaa. Unohda kaikki se kunniaton bile kulttuuri ja muu turha paska, se ei ole aitoa elämää. Vie mielesi munkki modeen ja iskosta mieleesi tämä lause: Naiset ovat myrkkyä ja se on koitunut monen miehen tuhoksi.

Vierailija
31/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mitä parisuhteen etuja nainen saa, jos ei harrasta irtoseksiä?

Vierailija
32/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ruma mies, ainoa mahdollisuutesi on olla hyvä jossain muussa. Esim menestyvä bisnesmies, tiedemies, urheilja tai taiteilija. Muuten olet tuomittu yksinäisyyteen. 

Olen kokenut tämän itse. Teininä ja nuorena opiskelijana olin naisille ilmaa, mutta myöhemmin on ollut jonkin verran vientiä, kun olen saanut luotua uraa. Jos "markkina-arvoni" ei olisi noussut normaalille tasolle, olisin varmaan päättänyt päiväni. Ei kukaan kestä elää yksin vuosikausia vastentahtoisesti. 

Vierailija
33/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38v ja ollut 15v ilman naista. Toisaalta elämässäni on paljon naisia, sukulaisina, työtovereina, asiakkaina. Työskentelen tiiviisti kaikenlaisten ihmisten kanssa, joten päivittäinen elämäni on varsin sosiaalista.

Olen oppinut yksityiselämässäni yksinäisyyteen ja yksin asumiseen. Enää en kaipaa kumppania kuin satunnaisesti seksiin, ja vaikka sitäkään ei ole tarjolla, pystyn kyllä elämään asian kanssa. Viimeksi 10 vuotta sitten on nainen lähestynyt tehden aloitteen, itse viimeksi ehkä 5 vuotta sitten. Enää ei vaan jaksa yrittää.

Saan toisaalta tulla ja mennä miten haluan. Kukaan ei aseita paineita tai turhia odotuksia. On minulla silti muutamia kavereita, miehiä ja naisia joiden kanssa viettää vapaa-aikaa. Kotona olen kuitenkin aina yksin. Nukun yksin, katson telkkaria yksin. Hiljaisuuteen tottuu ja sitä kaipaa esimerkiksi joulupyhien tai lomamatkojen jälkeen kun on joutunut olemaan ihmisten seurassa pitkään.

En panisi pahitteeksi vaikka jonkun sievän ja mukavan naisen joskus löytäisin, mutta en halua hirveästi elämässäni tehdä kompromissejakaan, miksi pitäisi? Tiedän että sen seurauksena olen todennäköisesti yksin lopun elämääni, mutta aina voi toivoa, että joku täydellinen kumppani löytyy.

Elän silti aivan tasapainoista elämää eikä minulla ole koskaan yksinäisyyteni vuoksi ollut itsetuhoisia ajatuksia. Jotkut saavat elämäänsä sisällön toisen ihmisen kautta, minulle riittää työni ja harrastukseni. Niissä saa kyllä ihmiskontaktejakin riittävästi.

Vierailija
34/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia "parisuhteen etuja" ajattelet sinkkunaisten saavan?

Seksiä, läheistä ystävyyttä naisten kanssa ja vaikka lapsen jos haluaa.

Vierailija
35/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä haet ja minkä ikäinen itse olet?

Olen naispuolinen yksinäinen. Kokeilin joskus nettitreffejä, mutta ikäiseni miesten hakukriteereihin en mahdu. Minua vanhemmillakin miehillä tuntui olevan mielikuvana, että "ikä on vain numero" ja haettiin 20-45-vuotiaita, vaikka itse oli viisikymppinen.

Olen 20 vuotias

Voi kuulostaa lattealta kommentilta. Kirjoitan sen silti: Nyt vaan kohti uusia seikkailuita! Sinulla on vielä paljon edessä elämässäsi.

Näin minäkin aion tehdä, vaikken nettimiehille aina tunnukaan kelpaavan. On tässä elämässä kuitenkin joskus kivojakin aikoja välillä ollut. N44

Se juuri tarinassani on surullista että näin alussa se on tavallaan jo nähty tulevan epäonnistumaan. Olen niin alhaisen näköinen että se ei siitä muutu vaikka aikaa kuluisi :( On hirveää kun tietää että tulevaisuus ei lupaa mitään odottamaansa.

Vierailija
37/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mitä parisuhteen etuja nainen saa, jos ei harrasta irtoseksiä?

Hyvä kysymys. Lisäksi pahimmassa tapauksessa nainen joutuu pelkäämään turvallisuutensa puolesta jos ottaa jonkun tuntemattoman mukaansa.

Vierailija
38/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin aavistella pahaa jo vuonna 1998, silloin jo aloin huomata, että arvomaailma oli muuttunut naisilla selvästi huonompaan suuntaan, ensimmäistä kertaa huomasin, kuinka jotkut nuoremmat sen ajan ronskimmat naiset nauroi paskaista naurua esim. nörttejä kohtaan" ja tuolloin oli ekat pahat enteet ja tummat pilvet taivaalla.

Vuosina 2004-2006 oli vielä suht.koht helppoa olla tekstiviesti tai sähköpostikaveri parikymppisenkin naisen kanssa ja siihen ei paljon vaadittu, että löysi sellaisen.

Sen jälkeen sitten alamäki alkoi toden teolla ja nykyään ihan tavallisetkin naiset osaa olla yhtä ilkeitä, ainakin henkisessä mielessä kuin ronskimmat naiset oli jo 90-luvun lopussa.

Tämän takia naisia on mahdoton kunnioittaa.

Vierailija
39/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakavasti ajatellut että kävelisin junan alle. Ei tätä naisettomuutta enää jaksa :/

Aattele edes veturinkuskia.

No arvaa vaan, sekin on varmaan joku kivan näköinen nainen jota en koskaa saa :/

Vierailija
40/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maximus kirjoitti:

Unohda naiset mä olin just samanlaine kuin sinä. Aloita kehonrakennus ja lopeta runkkaaminen niin sulle tulee niin miehinen olo, että kestät sen yksinäisyyden ja saat voimaa päästä hyvään kuntoon. Se on todella koomista kun pääset sitten hyvään kuntoon ja naiset alkavat heti flirttailla kun olet paremman näköinen, mutta minä vain katson halveksien takaisin. En enää edes tervehdi naisia, en avaa naisille ovia, en kunnioita naisia, koska olen nähnyt heidän pinnallisen ja rahanahneen luonteen. Kun pääset ton vaiheen yli kehittämällä itseäsi susta tulee todella vahva. Mies jos ei harrasta masturbointia ja nostaa painoja sekä syö terveellisesti niin keho menee johonkin overdrive tilaan, sähäkkä olo ja bum tulokset alkaa kasvaa. Unohda kaikki se kunniaton bile kulttuuri ja muu turha paska, se ei ole aitoa elämää. Vie mielesi munkki modeen ja iskosta mieleesi tämä lause: Naiset ovat myrkkyä ja se on koitunut monen miehen tuhoksi.

Mutta en pysty saamaan itseäni siihen miellyttävään tasoon. Bodaaminen on turhaa koska se ei tee minusta miehekkäämpää lyhyyteni takia. OleNyt ruma naamaltakin ja menettänyt hiukseni suurilta osin. Yritä siitä sitten saada jotain parempaa kasaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän