Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman naisystävää

Rumilus
30.09.2016 |

Olen kyllästynyt siihen että kaikki huonot geenit riesanani en saa itselleni naista näköjään koskaan. Mikäli kohtalotovereita on niin kertokaa miten itse kestätte ikuista yksinäisyyttänne. Minua tämä masentaa niin että olen ihan harkinnut hiljalleen itsemurhaa. Niin pettynyt olen omaan menestymiseeni elämässäni.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille on niin kova pala olla ilman naista? Miksette elä ihan täysipainoista elämää ilman naista?

Ei elämä ole täysipainoista yksinään. Nainen saa parisuhteen etuja sinkkunakin.

Ohis, mutta mitä parisuhteen etuja nainen saa, jos ei harrasta irtoseksiä?

Ei sellaisia naisia enää olekaan, joka ei harrasta.

42/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakeita tulee ja on kylmä vittusaattana

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/80 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maximus kirjoitti:

Unohda naiset mä olin just samanlaine kuin sinä. Aloita kehonrakennus ja lopeta runkkaaminen niin sulle tulee niin miehinen olo, että kestät sen yksinäisyyden ja saat voimaa päästä hyvään kuntoon. Se on todella koomista kun pääset sitten hyvään kuntoon ja naiset alkavat heti flirttailla kun olet paremman näköinen, mutta minä vain katson halveksien takaisin. En enää edes tervehdi naisia, en avaa naisille ovia, en kunnioita naisia, koska olen nähnyt heidän pinnallisen ja rahanahneen luonteen. Kun pääset ton vaiheen yli kehittämällä itseäsi susta tulee todella vahva. Mies jos ei harrasta masturbointia ja nostaa painoja sekä syö terveellisesti niin keho menee johonkin overdrive tilaan, sähäkkä olo ja bum tulokset alkaa kasvaa. Unohda kaikki se kunniaton bile kulttuuri ja muu turha paska, se ei ole aitoa elämää. Vie mielesi munkki modeen ja iskosta mieleesi tämä lause: Naiset ovat myrkkyä ja se on koitunut monen miehen tuhoksi.

Mutta en pysty saamaan itseäni siihen miellyttävään tasoon. Bodaaminen on turhaa koska se ei tee minusta miehekkäämpää lyhyyteni takia. OleNyt ruma naamaltakin ja menettänyt hiukseni suurilta osin. Yritä siitä sitten saada jotain parempaa kasaan.

Ja paskanvitut, miten pitkä olet? Kyllä todellakin tekee miehekkäämmään ulkomuodon, vaikka olisit miten kääpiö. Sitäpaitsi kaljut lihaksikkaat miehet on kuumia! Nyt mies oikeasti, jokaisesta on vaikka ja mihin jos oikeasti tahtoo. Tuossa aikaisemmassa bodausviestissä oli joo pointtinsa, mutta silti oli melkosen omahyväseen sävyyn kirjoitettu. Mutta joo, ei mennä siihen kun ei ollut asian ydin. Saliharrastus tuo voimaa, nimenomaan henkistä voimaa. Mä suosittelen myös (tai sitten ihan mitä tahansa muutakin harrastusta). Tuo on totta, että kun alkaa lihasta tulemaan niin alkaa myös heti (varsinkin pinnalliset naiset) pyörimään ympärillä, mutta usko pois, kyllä siellä seassa on myös aina pari timanttia. 😊

44/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ruma mies, ainoa mahdollisuutesi on olla hyvä jossain muussa. Esim menestyvä bisnesmies, tiedemies, urheilja tai taiteilija. Muuten olet tuomittu yksinäisyyteen. 

Olen kokenut tämän itse. Teininä ja nuorena opiskelijana olin naisille ilmaa, mutta myöhemmin on ollut jonkin verran vientiä, kun olen saanut luotua uraa. Jos "markkina-arvoni" ei olisi noussut normaalille tasolle, olisin varmaan päättänyt päiväni. Ei kukaan kestä elää yksin vuosikausia vastentahtoisesti. 

No olen harrastanut melkein koko elämäni musiikkia mutta en ole kokenut sen parantavan markkina-arvoni. Se on kiinnostanut kyllä tyttöjä mutta vain näin kaveri kuvioina. Harrastin myös Breakdancea nuorempana mutta sama kuvio juttu siinäkin.Eli väitän että tällaiset asiat eivät merkitse ellei sitten omaa sitä ulkonäköä pohjalla. Tai sitten en vain ole tarpeeksi hyvä harrastuksissani että se nostaisi statustani.

45/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan. Bodaus siksi, koska valitat ulkonäöstäsi. Mikään muu harrastus ei samallalailla tuo sinulle miehekästä ulkonäköä, TOKI ihmisillä on omanlaisensa mieltymykset miesten ulkonäköihin. Koet myös selvästi huonoa itsetuntoa pituutesi takia, lihakset tasapainottaa pakettia. Ei haittaa vaikka olet lyhyt, etpähän ole enää pieni. Plus se henkinen voima, itsetunto nousee, tulee fyysisesti ihan mahtava olo myös. Puhun omasta kokemuksesta, vaikka olen nainen. 😉 Kroppa muuttuu, mieli muuttuu. Sunlaisia nähnyt paljon, ja heidän muutoksiaan ja matkojaan niin henkisellä kun fyysiselläkin puolella.

46/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille on niin kova pala olla ilman naista? Miksette elä ihan täysipainoista elämää ilman naista?

Millaisia "parisuhteen etuja" ajattelet sinkkunaisten saavan?

Seksiä, läheistä ystävyyttä naisten kanssa ja vaikka lapsen jos haluaa.

Mieskö ei voi näitä asioita saada kuin vain parisuhteen kautta?

Nullius in verba.

47/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

emminä kirjoitti:

Jatkan. Bodaus siksi, koska valitat ulkonäöstäsi. Mikään muu harrastus ei samallalailla tuo sinulle miehekästä ulkonäköä, TOKI ihmisillä on omanlaisensa mieltymykset miesten ulkonäköihin. Koet myös selvästi huonoa itsetuntoa pituutesi takia, lihakset tasapainottaa pakettia. Ei haittaa vaikka olet lyhyt, etpähän ole enää pieni. Plus se henkinen voima, itsetunto nousee, tulee fyysisesti ihan mahtava olo myös. Puhun omasta kokemuksesta, vaikka olen nainen. 😉 Kroppa muuttuu, mieli muuttuu. Sunlaisia nähnyt paljon, ja heidän muutoksiaan ja matkojaan niin henkisellä kun fyysiselläkin puolella.

Harrastin muuten bodausta nuorempana noin. Vuoden. Siinä ajassa sain merkittävää muutosta kehooni mutta se ei näyttänyt asiaa muuttavan. Omasin silloin vielä hiuksiakin enemmän eli olin muutenkin luultavasti paremman tasoinen mutta tällä ei ollut mitään vaikutusta. Noh bodailun lopetin sitten pelkästään ajankäytön takia muihin harrastuksiini keskittyen. Tajusin myös että bodaus ei edistä minua sillä se ei sovi lyhyeeseen kroppaani.

48/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia "parisuhteen etuja" ajattelet sinkkunaisten saavan?

Seksiä, läheistä ystävyyttä naisten kanssa ja vaikka lapsen jos haluaa.

Mieskö ei voi näitä asioita saada kuin vain parisuhteen kautta?

Tavalliset miehet eivät voi saada ainakaan seksiä muuta kuin parisuhteen kautta.

49/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Harrastin muuten bodausta nuorempana noin. Vuoden. Siinä ajassa sain merkittävää muutosta kehooni mutta se ei näyttänyt asiaa muuttavan. Omasin silloin vielä hiuksiakin enemmän eli olin muutenkin luultavasti paremman tasoinen mutta tällä ei ollut mitään vaikutusta. Noh bodailun lopetin sitten pelkästään ajankäytön takia muihin harrastuksiini keskittyen. Tajusin myös että bodaus ei edistä minua sillä se ei sovi lyhyeeseen kroppaani.

Aivan. Miksi ei sovi mielestäsi? Mikä geeneissäsi on vialla? Mitä haluaisit muuttaa itsessäsi? Mikä itsessäsi on mielestäsi hyvää? Paljon kysymyksiä mutta yritän nyt vähän kartoittaa tilannetta, minkätakia et pidä itsestäsi.

50/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Aivan. Miksi ei sovi mielestäsi? Mikä geeneissäsi on vialla? Mitä haluaisit muuttaa itsessäsi? Mikä itsessäsi on mielestäsi hyvää? Paljon kysymyksiä mutta yritän nyt vähän kartoittaa tilannetta, minkätakia et pidä itsestäsi.

Koska lyhyet miehet eivät ole sen miehekkäämpiä vaikka olisivat mitä palleroita. Lisäksi leveät hartiat vain korostavat lyhyyttä. Aloin olla jo siinä pisteessä puntissa että monet sanoivat jo että olen jo liian skroden näköinen mittaani. Lyhyillä tulokset tulevat vain niin nopeammin.

Vikaa minussa on lyhyyteni,hiusten puute, mitättömät ja vähän epäsymmetriset kasvot,kalpea iho, pisamat ja atooppinen iho. Hyvää en keksi mitään ulkonäöstä mutta olen Kait ihan mukava muiden mielestä ja hyvä soittamaan pianoa.

51/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Koska lyhyet miehet eivät ole sen miehekkäämpiä vaikka olisivat mitä palleroita. Lisäksi leveät hartiat vain korostavat lyhyyttä. Aloin olla jo siinä pisteessä puntissa että monet sanoivat jo että olen jo liian skroden näköinen mittaani. Lyhyillä tulokset tulevat vain niin nopeammin.

Vikaa minussa on lyhyyteni,hiusten puute, mitättömät ja vähän epäsymmetriset kasvot,kalpea iho, pisamat ja atooppinen iho. Hyvää en keksi mitään ulkonäöstä mutta olen Kait ihan mukava muiden mielestä ja hyvä soittamaan pianoa.

Toi on nyt mun mielestäni vaan sun oman pään sisällä, ettei muka lyhyet miehet voisi olla miehekkäitä (varsinkaan lihaksikkaina.) Toki siis, makuja on yhtäpaljon kun eläjiä, mutta uskonpa silti että moni ottaisi mieluummin lihaksikkaamman lyhyen miehen itselleen, kuin 10vuotiaan pojan näköisen ja pituisen miehen. Mielestäni mitkään mainitsemasi "viat" eivät tee ihmisestä luotaantyöntävää, tai inhottavaa. Sun täytyisi löytää jotakin tekemistä mistä pidät, sitäkautta oppia ARVOSTAMAAN itseäsi, ja sitäkautta saamaan itsetuntosi kohdalleen. Pitää aidosti keskittyä niihin "vähemmän huonoihin" puoliin itsessään.

52/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei oo nyt tarkotus tarttua liikaa tohon bodaamiseen, kerta oot jo kokeillut sitä. Eikö sun olo ollut sillon lainkaan erilainen? Millaset sun sosiaaliset taidot noin niinkun muuten on? Siis koska ihan aidosti oikeesti, ei kukaan täysjärkinen kiinnitä huomiota jos miehellä on atooppinen iho, jos se nyt sattuu olemaan kalpea (suomalainen, herranjumala, ihaku kukaan muukaan ois täällä ruskea ilman kamalaa työtä hankkia ja ylläpitää rusketus) jos mies on lyhyt, koska lyhyitä tyttöjä on pilvinpimein. (mikset kerro sun pituutta? ei sun tarvi hävetä). Tai jos miehellä on vähemmän tukkaa. Mitä väliä, jos muuten luonne ja koko paketti on kunnossa.

53/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Toi on nyt mun mielestäni vaan sun oman pään sisällä, ettei muka lyhyet miehet voisi olla miehekkäitä (varsinkaan lihaksikkaina.) Toki siis, makuja on yhtäpaljon kun eläjiä, mutta uskonpa silti että moni ottaisi mieluummin lihaksikkaamman lyhyen miehen itselleen, kuin 10vuotiaan pojan näköisen ja pituisen miehen. Mielestäni mitkään mainitsemasi "viat" eivät tee ihmisestä luotaantyöntävää, tai inhottavaa. Sun täytyisi löytää jotakin tekemistä mistä pidät, sitäkautta oppia ARVOSTAMAAN itseäsi, ja sitäkautta saamaan itsetuntosi kohdalleen. Pitää aidosti keskittyä niihin "vähemmän huonoihin" puoliin itsessään.

Olen siis 10 vuotiaan näköinen ilman että olisin lihaksikas? Jos näin niin kiitos tästäkin tiedosta sitten.

54/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Olen siis 10 vuotiaan näköinen ilman että olisin lihaksikas? Jos näin niin kiitos tästäkin tiedosta sitten.

En puhu sinusta, puhun yleisesti, kärjistetysti, eri ääripäistä, koska _minun mielestäni_ lihasmassa kompensoi todella paljon lyhyen ihmisen ulkonäköä. Lyhyt ihminen helposti normaalipainoisenaKIN näyttää pieneltä, siksi vertauskuva 10vuotiaasta, kärjistetty sellainen. Tottakai ihmisiä on myös siltä väliltä. Eihän mulla ole harmainta hajuakaan miltä sinä oikeasti näytät.

Vierailija
55/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

emminä kirjoitti:

Kyllä todellakin tekee miehekkäämmään ulkomuodon, vaikka olisit miten kääpiö.

Näin on. Tuli tästä muuten mieleen eräs elävä todiste, nimittäin Mika Nyyssölä. En tiedä pitääkö ap ihan yhtä lihaksikasta kroppaa esteettisenä, mutta ajattelin, että tässä pituusasiassa miehen puhe miehelle voisi tehota: http://www.mikanyyssola.fi/164cm-ja-itun-hyvin-menee/

Vaikkei saliharrastus kiinnostaisi, kannattaa harrastaa edes jotain säännöllistä liikuntaa. Kuten lenkkeilyä. Säännöllisellä liikunnalla on iso vaikutus siihen, kuinka elinvoimaiselta näytät. Ja se ihan oikeasti myös nostaa sitä mielialaa. 😊

Pianon soitto on hyvä harrastus naistenhurmaamismielessä. Aika moni pitää pianoa soittavia miehiä seksikkäinä. Sen takia varmaan tytöt kuolasivat Edwardinkin perään kun Twilight julkaistiin. Mitä taas hiuksiin tulee - kun alkaa näyttää liian härskiltä, aja tukka kokonaan pois.

56/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

emminä kirjoitti:

Mun ei oo nyt tarkotus tarttua liikaa tohon bodaamiseen, kerta oot jo kokeillut sitä. Eikö sun olo ollut sillon lainkaan erilainen? Millaset sun sosiaaliset taidot noin niinkun muuten on? Siis koska ihan aidosti oikeesti, ei kukaan täysjärkinen kiinnitä huomiota jos miehellä on atooppinen iho, jos se nyt sattuu olemaan kalpea (suomalainen, herranjumala, ihaku kukaan muukaan ois täällä ruskea ilman kamalaa työtä hankkia ja ylläpitää rusketus) jos mies on lyhyt, koska lyhyitä tyttöjä on pilvinpimein. (mikset kerro sun pituutta? ei sun tarvi täällä hävetä). Tai jos miehellä on vähemmän tukkaa. Mitä väliä, jos muuten luonne ja koko paketti on kunnossa.

Ei ehkä kiinnitä huomiota inhoksuen mutta viehäty ei kukaan mikä tässä nyt se ongelma on. Toki itsestä tuntui paremmalta katsoa sinä aikana parempia hartioita mutta ei se minun arvostustani nostanut kenenkään keskuudessa. Olinkin sitten miesporukassa se egoa esille tuova pikku mies ja naisille taas mitätön kääpiö. Ja se mun pituus on 165-168 en sitä häpeile kyllä kertoa.

57/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön surkutteleminen on tietysti turvallista, koska niin kauan kuin vika löytyy geeneistä, sinun ei tarvitse tehdä itse mitään. Viis siitä, että kaikki tietävät naisten viehättyvän ensisijaisesti miehen käyttäytymisestä. Itsevarma, ei-tarvitseva, jämäkkä, huoliteltu, ystävällinen, lämmin, elämällään mielenkiintoisia asioita tekevä mies menestyy kyllä naisten kanssa lyhyydestä, kaljuudesta ja atopiasta huolimatta. Sen sijaat voit olla vaikka minkälainen adonis, mutta jos käyttäytymisesi on äärimmäisen tarvitsevaa, et pääse toisia treffejä pidemmälle kuin psykologisesti rikkinäisten naisten kanssa.

Ne asiat, joilla on eniten merkitystä parisuhteen saamisessa, ovat kaikki asioita, joihin voi itse vaikuttaa.

58/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

emminä kirjoitti:

Mun ei oo nyt tarkotus tarttua liikaa tohon bodaamiseen, kerta oot jo kokeillut sitä. Eikö sun olo ollut sillon lainkaan erilainen? Millaset sun sosiaaliset taidot noin niinkun muuten on? Siis koska ihan aidosti oikeesti, ei kukaan täysjärkinen kiinnitä huomiota jos miehellä on atooppinen iho, jos se nyt sattuu olemaan kalpea (suomalainen, herranjumala, ihaku kukaan muukaan ois täällä ruskea ilman kamalaa työtä hankkia ja ylläpitää rusketus) jos mies on lyhyt, koska lyhyitä tyttöjä on pilvinpimein. (mikset kerro sun pituutta? ei sun tarvi täällä hävetä). Tai jos miehellä on vähemmän tukkaa. Mitä väliä, jos muuten luonne ja koko paketti on kunnossa.

Ei ehkä kiinnitä huomiota inhoksuen mutta viehäty ei kukaan mikä tässä nyt se ongelma on. Toki itsestä tuntui paremmalta katsoa sinä aikana parempia hartioita mutta ei se minun arvostustani nostanut kenenkään keskuudessa. Olinkin sitten miesporukassa se egoa esille tuova pikku mies ja naisille taas mitätön kääpiö. Ja se mun pituus on 165-168 en sitä häpeile kyllä kertoa.

Muuttuiko sun käytös muka saliharrastuksen myötä vai repäskö miehet ton egoa esiin tuovan-roolin ihan vaan stereotyyppisesti siitä koska "bodarithan on semmosia aina". Joo mutta asiaan. Ootko sä ikinä miettiny sitä että ongelma vois olla sun pääsi sisällä eikä rehellisesti edes sun ulkonäössäsi? Aika hankala sanoa sua tuntematta taikka tiemättä millaisia kokemuksia sulla taustalla on naisista. Voisitko sä avata vähän niitä? Kokemuksia, suhteita, miten naiset käyttytyy kanssasi, ym. Musta vaan kuulostaa että suurimmaks osaksi ryet sun itse kehittelemässä paskassas etkä enää oikei tiedä miten nousta ylös. Suora mielipide, saatat loukkaantua, mutta tälläsen kuvan sain sun aikaisemmista vastauksista muille.

59/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Ulkonäön surkutteleminen on tietysti turvallista, koska niin kauan kuin vika löytyy geeneistä, sinun ei tarvitse tehdä itse mitään. Viis siitä, että kaikki tietävät naisten viehättyvän ensisijaisesti miehen käyttäytymisestä. Itsevarma, ei-tarvitseva, jämäkkä, huoliteltu, ystävällinen, lämmin, elämällään mielenkiintoisia asioita tekevä mies menestyy kyllä naisten kanssa lyhyydestä, kaljuudesta ja atopiasta huolimatta. Sen sijaat voit olla vaikka minkälainen adonis, mutta jos käyttäytymisesi on äärimmäisen tarvitsevaa, et pääse toisia treffejä pidemmälle kuin psykologisesti rikkinäisten naisten kanssa.

Ne asiat, joilla on eniten merkitystä parisuhteen saamisessa, ovat kaikki asioita, joihin voi itse vaikuttaa.

Väärin. Treffeille et pääse jos sinulla ei ole ensikiinnostukseen tarvittavia piirteitä (ulkonäkö) ja miten tuot sitten omaa persoonaasi esillekkään kun et pääse tutustumaan? Lisäksi miksi tuosta adoniksesta pitäisi ottaa ääritapaus? Suurinosa ihmisistä kuitenkin luonteeltaan ihan normitapauksia ja joku adonis nyt olisi kaikista vähiten tarvitseva luonteeltaan.

60/80 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilus kirjoitti:

Olen kyllästynyt siihen että kaikki huonot geenit riesanani en saa itselleni naista näköjään koskaan. Mikäli kohtalotovereita on niin kertokaa miten itse kestätte ikuista yksinäisyyttänne. Minua tämä masentaa niin että olen ihan harkinnut hiljalleen itsemurhaa. Niin pettynyt olen omaan menestymiseeni elämässäni.

Ikävä kuulla, että olet masentunut kertomistasi syistä.

Minäpä kerron sinulle tässä pienen muistisäännön, joka on meidän kaikkien hyvä muistaa.

Kuulin sen toisella puolella maapalloa eräältä kuuluisalta radiomieheltä, joka veti omaa ja erittäin laajalle suunnattua "talk-back"-ohjelmaa.

Hänen kuulijansa soittivat hänelle milloin mistäkin aiheesta ja hän vastaili parhaansa mukaan soittajien huoliin.

Erään kerran kuulin hänen sanovan syvästi masentuneelle soittajaleen:

"Kuunteleppas minua nyt tarkkaan: Sinun täytyy ymmärtää, että mainitsemasi itsemurha on hirveän lopullinen ratkaisu tilapäiseen ongelmaan. Pyyhi se vaihtoehto pois mielestäsi !"

Niin on "marjat", eikä siihen ole paljon lisättävää.

Jo huomenna elämä saattaa tuoda uuden käänteen kohdallesi, joten anna elämälle se mahdollisuus !

Allekirjoittanut:

pimeän laakson läpi kahlannyt M73

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän