Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla laihdutusprojekti käynnissä?

Vierailija
30.09.2016 |

Mulla tavoitteena -6kg. Laihdutusprokkis juuri aloitettu ja tällä kertaa tosissaan.
Haen pysyviä tuloksia enkä ole kiinnostunut pikadieteistä tms.

Kellään muulla laihdutusprojektia käynnissä juuri nyt? :)
Miten prokkis etenee, onko kiloja jo tippunut? Onko vinkkejä jakaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ketään?

Vierailija
2/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Kohta 5 kiloa lähtenyt ja vielä 5kiloa niin olisin normaalipainoinen, sinne koitan päästä jouluksi. Keväällä vielä muutama kilo pois tai vaan kehonmuokkausta.

Mä karppaan. Tää toimii mulla, joskus ennen edellistä raskautta tein saman.

Kuntosali ja lenkki mulla nyt tehostettu. Hyvä olo 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Ylipainoa kaksi kiloa ja tavoitteena saada kymmenen pois. Olen laihduttanut kaksi kuukautta mutta painoa ei ole tippunut kuin kolme kiloa. Tavoitteena myös kiinteytyä. Mites sinulla etenee?

Vierailija
4/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko elämä on ollut yhtä laihdutusprojektia... Mutta joo, yritän taas pudottaa painoa. Lasken kaloreita ja yritän vähentää etenkin makean syömistä ja muutakin herkuttelua. Jos nyt alkuun saisi edes 15 kiloa pois. Liikuntaakin pitäisi harrastaa. Joskus kävin juoksemassa, ja se oli ihan jees, mutta nyt on kunto taas ihan nollassa ja liikaa painoakin, joten haluaisin pudottaa muutaman kilon ennen kuin menen lenkkipolulle.

Vierailija
5/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Miten pystytte vastustamaan makeanhimoa? Mulle tulee repsahduksia ihan liian usein: pari kertaa viikossa. Tosi hidasta tämä on noiden takia...

Vierailija
6/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on tullut vastauksia :) 

Mulla tosiaan juuri aloitettu projekti, eli vielä ei ole mitään tippunut. Tavoite on se 6kg veks.

Tiedän, ettei ole mitään nopeaa tietä tuloksiin vaan pitäisi saada ruokavalio kuntoon, lisätä liikuntaa ja kärsivällisesti sekä sinnikkäästi muuttaa elämäntavat pysyvästi. Voi kun oman kropan muokkaaminen olisikin yhtä helppoa kuin jossain sims-pelissä konsanaan :) 

Mulle suurinta ongelmaa tuottaa ruokavalio. Pidän salaateista ja vihanneksista mutta syön liikaa perunaa sekä pastaa. Myös sokerihimo on mulla JÄRKYTTÄVÄ.. Mulla ei ole antaa mitään vinkkejä, itse syön nyt kerran viikosa karkkia ja loput 6 päivää kärsin sokeri nitkuissa. 

Liikuntana tällä hetkellä vain kävely+jooga. 

Pitäisi ruveta tekemään jotain aktiivisempaa, onko kellään kokemuksia HIIT treenauksesta?

AP

Vierailija
7/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, tsemppiä kaikille ! Toivottavasti kaikki pääsevät omiin tuloksiinsa! AP

Vierailija
8/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aloitettu. Paino 90kg suhteessa 192cm.

Joku 87kg on tavoite. Ei haitta, vaikka menisi 84kg, muttei mielellään paljoa sen alle.

Vierailija
9/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikuntaa harrastatte tällä hetkellä ja kuinka monta kertaa viikossa ja kuinka monta tuntia kerralla? Onko kukaan huomannut, että jokin laji olisi tehokkaampaa kuin muut? AP

Vierailija
10/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 8 lähettänyt ilmoittaa pitäytyvänsä vanhassaan (8:vuoden aikana 4kertaa toteuttanut vastaavia)...

5km:n reipas kävelylenkki vaihtelevassa maastossa 3-5kertaa viikossa. Kaloripäivämäärässä 1500-2000kcal päivässä (kulutus kevyessäkin työssä 2500kcal/päivässä). Suosin hornetteja, broileria muutenkin, jauhelihaa, nakkejakin ja muuta runsasproteiinista "roskaa". Kerran viikossa on mässäyspäivä, jolloin voin syödä mitä haluan.

Juon nestettä sellaiset 3litraa vuorokaudessa.

Ja jos tuntuu epäreilulta tuo suuri kulutus, niin pienemmällä on se pienempi suu ja annoksesta riittää enemmän maisteltavaa...

Sellainen 1000-800kcal puute on hyväksi koettu.

Vierailija
11/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin on! Aloitin maaliskuun tienoilla, tähän mennessä pudonnut parisenkymmentä kiloa. Tarkkaa lukemaa en tiedä, en ole muutamaan viikkoon käynyt taas vaa'alla. Vielä kun saisi kymmenen kiloa pois, niin olisin tyytyväinen. :)

Vierailija
12/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 33 kiloa pudonnut, laihdutusta takana n. 2 vuotta. Olen jo tavoitepainossani, mutta paino laskee yhä. Alan lähennellä alipainoa, mutta se ei haittaa, koska suurimman osan aikuisästäni olen ollut alipainoinen (olen hyvin siro ja hentorakenteinen). Aloitin täyden elämäntaparemontin. Ennen istuin ja makasin aina kun voin, en liikkunut yhtään, elin sokerilla ja rasvalla ja suolalla. Nyt syön terveellisesti ruokaympyrän mukaan sallien itselleni myös ajoittaisen herkuttelun. Olen lisännyt hyötyliikuntaa vai miksi sitä kutsutaan, siis pyöräilen tai kävelen kauppaan kun ennen kuljin aina autolla. Käyn ajoittain ihan lenkilläkin. Salilla käyn n. kerran viikossa.

Tsemppiä ihan jokaiselle laihduttajalle! Helppoa se ei ole, mutta TAATUSTI kannattaa!

Vierailija
13/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 53kg, haluaisin painaa 50kg. Laihdutan edelleen.

Vierailija
14/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 8&10 , olet todella pitkä! Oletko mies vai nainen? Harrastatko muuta liikuntaa kun lenkkeilyä?

Vierailija
15/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 14

Olen mies, enkä harrasta mitään muuta.

Vierailija
16/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään. Näin itseni kokovartalopeilistä alusvaatteisillani ja näky oli kaikkea muuta kuin silmää hivelevä. 10 kiloa pois nyt aluksi. En tiedä vielä mitä metodia tulen käyttämään, mutta jotain on nyt pakko tehdä. BMI laskurin mukaan 33!

Vierailija
17/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä aloitukseen sinulle no. 16! :) 

Olisiko kukaan kiinnostunut luomaan jotain keskusteluryhmää missä voitaisiin tsempata, jakaa vinkkejä ja tuloksia? Olisi hauskaa nimittäin jakaa tämä projekti jonkun kanssa :) AP

Vierailija
18/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noudattanut vähähiilihydraattista ruokavaliota pian neljä kuukautta ja laihtunut 17 kiloa. Olen siis pudottanut painoa pelkästään ruokavaliolla, mutta aion aloittaa taas rivakat kävelylenkit.

Vierailija
19/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noudattanut vähähiilihydraattista ruokavaliota pian neljä kuukautta ja laihtunut 17 kiloa. Olen siis pudottanut painoa pelkästään ruokavaliolla, mutta aion aloittaa taas rivakat kävelylenkit.

Ootpa laihtunut tosi hyvin ja nopeasti. Millainen BMI sulla oli projektin alussa? Miten yleensä syöt?

Vierailija
20/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tavoitteena mahtua vanhoihin vaatteisiin (koko 36, nyt 40-42 eli ei iso urakka sinänsä), tyyli elämäntaparemontti eli hidas. En halua pikakuuria, vaan opetella paremmat tavat pysyvästi. Kaloreita en laske, mutta tarkkailen syömisiäni ja juomisiani, liikuntaa työmatkapyöräily + puoli tuntia jotain jumppaa, lenkkeilyä tms 5 kertaa viikossa (tavoite lisätä määrää tästä hitaasti kunnon kasvaessa, olen aika rapakunnossa nyt). Pari viikkoa ja 1 kg nyt takana -ainakin toivon ettei ole vaan tavallista vaihtelua :) Vaatteet ei ainakaa kiristä yhtä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan