Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on seksuaalisinta,mitä hoitotyössä voi joutua tekemään ?

Vierailija
30.09.2016 |

Mitä olet hoitajana kokenut tai nähnyt seksuaalisuuteen liittyen työssäsi?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekemään, mutta näkemään voi joutua.

Vierailija
62/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nuori naishoitaja kuvasi röntgenlaitteella lantionseutuani ja hänen olemuksensa oli sellainen ettei hän ollut lainkaan pahoillaan tilanteesta. Oli hiukan kummallista, kun itse vedin oikein ylikorrektia linjaa, koska minusta hänellä on oikeus tehdä työnsä ilman seksuaalissävytteistä viestintää asiakkailta ja sitten hänen oma kehonkielensä oli tavanomaista antavampi.

Öhöm. Jospa mielikuvituksesi teki tepposet?

Se on yksi mahdollisuus, mutta olen mielestäni aika hyvä tunnistamaan tällaista viestintää.

Nimimerkillä "Yksinäinen sinkkumies, joka viettää iltansa Vauva-palstalla muistellen tällaisia episodeja"

Ei vaan varattu mies, jota naiset silti liehittelevät. Olen saanut ja saisin paljon lämpöä ja rakkauttanne, mutta olen sitoutunut yksiavioiseen suhteeseen loistavan naisen kanssa. Edelleen mielestäni tuo nuori ja viehättävä naishoitaja koki nuoren ja viehättävän miespotilaan lantionseudun kuvaamisen sillä lailla mieluisaksi tehtäväksi, että jollen olisi ollut varattu, olisin flirttaillut takaisin.

Täällä palstalla toki on sellainen asenne, että kaikki tänne kirjoittavat miehet ovat surkeita raukkoja, jotka eivät ole naista nähneetkään, mutta on meitä muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun pesee esim. miespuolista asiakasta niin asiakkaalle voi tulla seisokki. Usein asiakkaan mielestä noloa ja seksuaalista mutta hoitajan näkökulmasta ei siitä ajattele enää kummempia, ekat kerrat oli kiusaantunut olo.

Olin 1990-luvun taitteessa Käpylän Kuntoutuskeskuksessa potilaana. Siellä muuan parikymppinen tummakutrinen lähihoitajaopiskelija sitten yritti parhaansa mukaan pukea minulle vaatteita, jotta olisin voinut mennä fysioterapiaan. Ongelmana oli (olin 25v) järkyttävä stondis, jonka sain tuon nuoren ihanan naisen kosketuksesta. No homma meni hihittelyksi ja huonekaverit kävivät kukin vuorollaan yrittämässä huoneeseen pääsyä, kuitenkin vetäytyen, nähdessään hoitajan hihittämässä vehkeeni kimpussa.

"Mitä mun pitäis tän kanssa tehdä?" Hoitsu kysyi. "No kyllä sä naisena tiedät, mikä siihen ainakin auttaisi", vastasin.

"Pitäiskö mun?" Hoitaja kysyi...."Kiipeä satulaan vain", sanoin.

Vanhemman hoitajan tultua huoneeseen homma jäi tekemättä.

Nuori hoitsu kävi sen jälkeen vähän väliä "hoitamassa" minua ja lähti mukaan tutkimuksiin ja kauppoihin.

Taisi olla hieman ihastunut....mokasin kuitenkin jutun kertomalla asiasta silloiselle - jo kiville menneessä suhteessa kanssani olleelle tyttöystävälleni. Tämä ilmeisesti kävi haukkumassa ko. hoitajan (en koskaan kuullut), koska tämän käytös muuttui yhtäkkiä töykeäksi ja etäiseksi.

Harmittaa, koska ko. yhden lapsen yh olisi ollut nainen, jonka kanssa olisin lähtenyt kokeilemaan vaikka avioliittoa....

Mutta läheltä piti, etten saanut "helahoitoa" tuolta ihanalta lähihoitajaopiskelijalta.

Tätä muistelen sekä lämmöllä että syvällä harmistuksella, koska luulen yhä, että meistä olisi voinut tulla oikea pari....

Niin varmaan, jos tytölle ei olisi selvinnyt ajoissa että olet pettäjätyyppiä. Hän tuli huijatuksi ja nöyryytetyksi, mutta on varmaan jälkikäteen kiitollinen siitä että vältti sinut ja osaa jatkossa käyttäytyä töissä ammattimaisesti. Oletko koskaan miettinyt ettei tämä lähäri luultavasti muistele tuota episodia yhtä lämmöllä kuin mitä sinä täällä masturboit? Perseilemällä varmistit että exäsikin selvisi suhteestanne voittajana.

Vierailija
64/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana paukutin yhtä hoituria pommarissa. Työaikana sitä tehtiin, että kai se hoitotyötä sitten oli.

Vierailija
65/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hoitajien pitäisi hoitaa myös asiakkaan seksuaaliset tarpeet = suihinotto vähintään tai pano.

Joku seksologihan puhuu tämän puolesta. Itse olen sitä mieltä myös että seksi on ihmisoikeus, mutta se pitäisi turvata maksusitoumuksella prostituoidulle.

Hän on opetellut rakastamaan hän on vailla koulutusta

siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta.

Ne häntä piikittelee mutta hän sen kestää kyllä

hän ei rakkautta tee hän pitää sitä yllä

Onko väliä sen hän minne menee yöksi

hän sai ammatiksi rakkauden mutta ei tee sitä työksi.

Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä

nainen ihminen joka on rakkauden ammattilainen

Ihmissydän ajoittain kasvaa naavaa taikka kaarnaa

hän rakastaa vain vaan ei rakkautta saarnaa.

Terveellinen itsekkyys antaa viimeisenkin vaatteen

oppilaiden typeryys siitä tekee periaatteen

Rakkaus tekee katkeraa paatuneeseen omatuntoon

hän ihmistä satuttaa kun ihmisyyden hoitaa kuntoon.

Hän kantaa mukanaan kaiken julmuuden ja pilkan

saa naulat vuorollaan läpi ranteen läpi nilkan

Mitä tämä tähän keskusteluun liittyy?

Juicehan itse kertoi tehneensä tämän biisin Jeesuksesta, mutta jostain syystä sitä tulkitaan usein väärin.

Vierailija
66/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hoitajien pitäisi hoitaa myös asiakkaan seksuaaliset tarpeet = suihinotto vähintään tai pano.

Joku seksologihan puhuu tämän puolesta. Itse olen sitä mieltä myös että seksi on ihmisoikeus, mutta se pitäisi turvata maksusitoumuksella prostituoidulle.

Asia on näin esim. Saksassa, oikeasti. 

työttömät ja vammaiset voivat hakea heidän "kelaltaan" lappuja jotka käyvät suuren osaan bordelleista.

Vierailija
67/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työns käden perseeseen, kun tutki eturauhaset

Vierailija
68/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkeskuksen päivätanssit...

Vierailija
69/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pikkujouluristeily kun päädyttiin kollegan kanssa samaan hyttiin ;) ;) ;)

Vierailija
70/85 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos potilas /asiakas ei itse pysty vammasta johtuen itseään tyydyttämään, voi hoitaja joutua tässä toimenpiteessä avustamaan.

Onko näin , kaikissa paikoissako,onko tähän oikein ohjeistuskin?

Kehitysvammapuolella seksuaaliterapeutin ohjauksella esimerkiksi.

Vierailija
71/85 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nuori naishoitaja kuvasi röntgenlaitteella lantionseutuani ja hänen olemuksensa oli sellainen ettei hän ollut lainkaan pahoillaan tilanteesta. Oli hiukan kummallista, kun itse vedin oikein ylikorrektia linjaa, koska minusta hänellä on oikeus tehdä työnsä ilman seksuaalissävytteistä viestintää asiakkailta ja sitten hänen oma kehonkielensä oli tavanomaista antavampi.

Moi Teemu. Jätä jo ne naiset rauhaan.

Vierailija
72/85 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihmisoikeus myös hoitajalle siten, että on oikeus kieltäytyä mistään tyydytyshommista. Suomessa kun ei sellaista ammattia lain mukaan ole, jossa sais ammatin osana seksihommia harjoittaa.

Prostituoidun ammatti on täysin laillinen tässä maassa

Vierailija
73/85 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkeskuksen päivätanssit...

niin....?

Vierailija
74/85 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työns käden perseeseen, kun tutki eturauhaset[/quot

Yleensä tuseraus tehdään.yhdellä sormella, ei koko kädellä

Vierailija
75/85 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tekemään, mutta näkemään voi joutua.

sitähän tässä kysyttiin.

Vierailija
76/85 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on näin esim. Saksassa, oikeasti. 

työttömät ja vammaiset voivat hakea heidän "kelaltaan" lappuja jotka käyvät suuren osaan bordelleista.

no varmasti joo.

Vierailija
77/85 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun pesee esim. miespuolista asiakasta niin asiakkaalle voi tulla seisokki. Usein asiakkaan mielestä noloa ja seksuaalista mutta hoitajan näkökulmasta ei siitä ajattele enää kummempia, ekat kerrat oli kiusaantunut olo.

aina samanlaista

Vierailija
78/85 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapesut

Vierailija
79/85 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia mielukuvitusjuttuja täälläkin näkee...

Monet erektiot on nähty potilasta hoidettaessa. Nuorena harjotteliana olin naama punaisena ja karmivan kiusaantunut, nykyään ei paljoa hetkauta. Fyysinen reaktio se useimmiten on, olen huomannut että on omalta ja potilaan kannalta parasta kun teeskentelee kuin ei huomaisikaan. Kerran on potilas saanut siemensyöksyn hoidon yhteydessä, mutta hän oli tilanteesta huomattavasti kauhistuneempi kuin minä.

Hoitotyössä joutuu kyllä olemaan kaikenlaisten ihmisten genitaalialueiden kanssa tekemisissä, mutta näissä "kohtaamisissa" ei ole tippaakaan seksuaalisuutta, ainakaan minun kantiltani. Oli potilas vaikka maan komein mies, en usko että reagoisin mitenkään genitaalialueeseen liittyvään hoitoon. 

Mutta tosiasia on kyllä se, että itseä on yritetty kopeloida. Tähänkin on vuosien varrella kertynyt vaistoa, tietää melkein jo potilaan naamasta milloin kannattaa ottaa toinen hoitaja mukaan tai poistua käsien etäisyydeltä mahdollisimman pian.

minkä hoidon yhteydessä voi saada siemensyöksyn?

Vierailija
80/85 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin nivustyräleikkaukseen ja ennen sitä hoitajanainen ajoi karvat pois alapäästä,se oli vähän kuumottava tilanne.

M50

tossa tilanteessa  99% miehille tulee erektio.