Syökää te vain lihaa ja sairastuttakaa itsenne! Minä olen kasvissyöjäa
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kumpa te idiootit ymmärtäisitte luopua lihasta!
Ok
Olen myös kasvissyöjä, mutta emmä ketään idiootiksi ikinä haukkuisi ruokatottumusten perusteella. Kasva aikuiseksi.
Oletko koskaan tutustunut kasvinsuojelumyrkkyihin?
Syön lihaa (no okei, kanaa tai kalaa, en syö sikaa ollenkaan ja nautaakin aniharvoin) kerran tai kaksi viikossa. Miten tämä sairastuttaa minut?
On olemassa kasveja, jotka ovat lihansyöjiä. Juuri eräs suomalainen nainen esitteli lihansyöjäkasvejaan jossain lehdessä...
Oo vain kasvissyöjä. Jääpähän mulle enemmän. Nytkin teen sikanaudasta lasagnee ja huomenna vois tehdä savuporokeittoa ja ylihuomenna enchilladoja... :)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on alunperin lihan (raadon) syöjä, joka söi myös marjoja ja juuria.
Viljaa ihmisen ei kuuluisi syödä lainkaan.
Sopiva määrä lihaa ei ketään sairastuta. Toki nykyään keskimääräinen suomalainen syö sitä liikaa, muttta sopivissa määrin lihansyönti on oikein terveellistä ja luonnollista.
Sairastu sinä kasveistasi ja maitotuotteistasi.
MInä sentään olen viidennen asteen vegaani, enkä syö mitään mille muodostuu varjo.
Vierailija kirjoitti:
Fanaattisuuskin on yhden sortin mielenhäiriö. Minä en hauku kasvissyöjiä idiooteiksi enkä saarnaa. Sinun kohdallasi voin kyllä tehdä poikkeuksen sääntöön.
Veristä pihviä odotellen
Minä sairastutin itseni kasvissyönnillä. Parannuin eläinrasvalla ja eläinproteiinilla, jättämällä pois pois runsaat hiilarit sekä gluteenin ja säilyttämällä ruokavaliossa vihannekset, marjat ja hedelmät. Kyllä sinäkin vielä opit.
Sinänsä hassua, että tämä oli rationaalisempi aloitus kuin tyypillinen lihansyöjien kasvissyöjäviha, jota yläpeukutetaan niin, että se yltää Kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Minä sairastutin itseni kasvissyönnillä. Parannuin eläinrasvalla ja eläinproteiinilla, jättämällä pois pois runsaat hiilarit sekä gluteenin ja säilyttämällä ruokavaliossa vihannekset, marjat ja hedelmät. Kyllä sinäkin vielä opit.
Kasvissyöntiä pitää vähän suunnitella. Jos ei ole henkisiä resursseja siihen, niin sitten se ehkä kannattaakin jättää väliin.
Itse en lopettanut lihansyöntiä terveyssyiden takia. Tokihan vähentynyt paksu- ja rintasyövän riski on plussaa,mutta painavimmat syyt olivat ympäristölliset ja eettiset. Tajusin, että en ikinä voisi pakottaa eläintä elämään ahtaassa pienessä tilassa pari vuotta ja sitten tappaa omin käsin. Miksi siis tukisin lihan tehotuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kasvissyöjä, mutta emmä ketään idiootiksi ikinä haukkuisi ruokatottumusten perusteella. Kasva aikuiseksi.
No ei se ole mikään salaisuus, että kaikki lihansyöjät ovat idiootteja. Kyllä sinäkin niin ajattelet, muttet vaan kehtaa sitä kenellekään sanoa, koska et halua jäädä yksin tässä julmassa maailmassa. Edelläkävijöitä kun inhotaan aina tässä äärikieroutuneessa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöntiä pitää vähän suunnitella. Jos ei ole henkisiä resursseja siihen, niin sitten se ehkä kannattaakin jättää väliin.
Vähän ei riitä. Oli viimeisen päälle suunniteltu. Mutta kun se vaan ei toimi, koska siitä puuttuu kaikki se, mitä ihminen tarvitsee. Ja kun se gluteenikaan ei passannut, niin viljat jäi pois. Avokadot ei sovi, rypsi ei sovi. Pakkohan sitä jotain on syödä, siispä eläinrasva, eläinproteiini, kasviproteiini ja vähähiilihydraattiset rehut.
Minäkin olen kasvissyöjä.
AP, sinun käytöksesi leimaa meidät kaikki idiooteiksi, vain siksi, että sinä AP olet militanttikasvissyöjäidiootti.
Taidat olla jo kolmatta päivää kasvissyöjä?
Jaa