En voi syödä mitään!
Kaikki ruuat aiheuttavat ongelmia:
- liha ja kala > pahanmakuisia röyhtäyksiä ja huono olo
- kana, kananmunat, pavut, maitotuotteet, viljat > turvottaa, ilmavaivoja (ja vieläpä hirveän hajuisia)
Mitä tässä voi enää syödä? Pelkkiä kasvismössöjä? Raakana en voi syödä useimpia kasviksia tai hedelmiä (koivun ristiallergioiden vuoksi), joten ne pitää valmistaa tavalla tai toisella. Marjat ok raakana (paitsi ei mansikat).
Auttakaa! Mitä te muut vaivaiset syötte?
Kommentit (9)
Mitä pähkinöistä ja siemenistä tulee?
Mikään proteiinipitoinen ei siis muka sovi. Ilman proteiineja on kuitenkin mahdoton elää, ei niitä voi pelkällä kasvismössöllä korvata. Mene ravitsemusterapeutin puheille.
Sulla on mahahappojen kanssa ongelma, ilmeisesti niitä ei ole tarpeeksi. Refluksi voi myös vaivata.Viljat veks nyt ainakin alkuun.
Lääkärillä käynti auttanee, happolääkkeistä voi olla hyötyä.
Voitko syödä soijaa?
Entä käykö sinulle viljoista pelkkä kaura (josta siis gluteenittomalla olevat eivät saa oireita)? Jos se ei käy, käykö tattari ja kvinoa?
Vierailija kirjoitti:
Mikään proteiinipitoinen ei siis muka sovi. Ilman proteiineja on kuitenkin mahdoton elää, ei niitä voi pelkällä kasvismössöllä korvata. Mene ravitsemusterapeutin puheille.
Minä olen pärjännyt ilman proteineja jo 37 vuotta ja terveenä olen pysynyt. Kolesterolit, verensokerit ja verenpaineet on kaikki hyviä kun monet ikäiseni (56) syövät niihin lääkkeitä, jotkut jopa kaikkiin kolmeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pärjännyt ilman proteineja jo 37 vuotta ja terveenä olen pysynyt. Kolesterolit, verensokerit ja verenpaineet on kaikki hyviä kun monet ikäiseni (56) syövät niihin lääkkeitä, jotkut jopa kaikkiin kolmeen.
Älä valehtele
6 päästi nyt näppikseltään höpöä tai unohti tarkentaa että ei ole syönyt ELÄINproteiinia. Ilman proteiinia (oli sen lähde kasvikunnassa tai eläinkunnassa) ihmiskeho syö ensin muut lihakset ja lopulta sydäntä (sekin on lihas). Solut tarvitsevat proteiinia.
Aiheuttaako pienetkin määrät ongelmia? Oletko kokeillut tofu?