Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAASTE! 30 days of yoga with Adriene alkaen ma 3.10, kuka on mukana?

Yksisarvisen kakka
30.09.2016 |

Pimeä aika ja hämärän hyssy on pian taas täällä. Kuka haluaisi lähteä mukaan tähän hyvänolon haasteeseen? Nämä joogavideot käyvät kaikille joogaajille aloittelijasta edistyneempään. Itse olen joogassa innokas aloittelijaja lähdössä tähän mukaan. Voisimme jakaa täällä palstalla omia fiiliksiä ja myös vinkkejä syksyn selättämiseen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuuluuko kipu asiaan?

Mahtavaa, odotan jo huomista hetkeä kun lapset nukkuvat päiväunia!

Vierailija
22/40 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin jo viikonloppuna. Teen nuo illalla ennen nukkumaanmenoa. Yllättävän raskailta ja vaikeilta tuntuu jotkut asennot, ei tää olekaan vain leppoisaa venyttelyä. Aika nopeesti noissa myös edetään asennosta toiseen. Tää on tosi kiva haaste, mä oon aina joskus haaveillut joogaharrastuksesta mut eipä tuota oo koskaan tullut sit oikeesti aloitettua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein ensimmäisen päivän ohjelman, ja tykkäsin että liikkeissä edettiin kivaa vauhtia, eikä jääty yhteen liikkeeseen liian pitkäksi aikaa. Ei ehtinyt tulla tylsää, niinkuin joskus jossain näissä youtuben harjoituksissa ja ihan livetunneillakin on tullut. Vaikka tietysti se hengittely ja venyttely kuuluu joogaan, mutta joskus ohjaaja jää selittämään jotain yhtä liikettä tai asentoa niin pitkäksi aikaa että itseä alkaa turhauttaa. :D

Ja plussaa siitäkin että loppurentoutus oli myös lopussa!

Tuli tosi hyvä olo, ja helpotti yläselän jumituksia, joten innolla odotan jo huomisen liikkeitä. :)

-laiskamato

Vierailija
24/40 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea, että muutkin on mukana vielä!

Vierailija
25/40 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2. päivän jooga <3 Ensin vähän vadelmateetä ja neulontaa alakulon poistoon!

Vierailija
26/40 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty päivän harjoitus. Ihan ok oli.

Ei kai nyt vieläkin liitoskivut vaivaa? Voiko vielä olla niitä tai lantion löystymisiä jos synnytyksestä todella jo se 5kk? Herranen aika, eilen prakas vatsalihakset ja tänään lonkat. Ne oikein paukahteli ja muljui. Mitä ihmettä? Olin ennen lapsia niin hyvässä kunnossa ja nyt ihan romu. Uskaltaako tässä nyt jatkaa?

Vierailija
27/40 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa itekin alottaa tämän tai ainaki yritän, tuo eka oli ainakin ihan mukava, rentouttavaa mutta silti tuli hiki :D tekee varmasti hyvää selälle ja muilleki ruumiinosille.

Vierailija
28/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas päivä tehtynä. Vieläkö joku muu on haasteessa mukana?

Harmi jos ei porukka ei jaksanut, aika moni kuitenkin ilmoittautui aloittavansa.

Vierailija
29/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adriene on ihana! Itse tein tämän haasteen viime keväänä, tosin aika väljällä aikataululla, pidin välipäiviä ja joinain päivinä tein jonkun ihan muun harjoituksen. Nyt syksyllä olisi tarkoitus aloittaa Yoga camp. Tuo kolmenkymmenen päivän ohjelma kyllä auttoi kivasti pääsemään sisälle tähän joogahommaan.

Onko täällä paljon Adrienen seuraajia? Näyttääkö hän muiden mielestä uusimmissa videoissa huonommin voivalta kuin ennen?

Vierailija
30/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi pari päivää välistä eli olen nyt päivässä 2 menossa, mutta perässä tullaan! Kiva, että on vielä joitakin tyyppejä mukana!

Miten muuten karkoitatte syksyn pimeyden tuomaa alakuloa? Vielä ei ole pahin aika, marraskuun räntäsateet ja pimeys vie ainakin minusta usempina vuosina mehut. Olen huomannut, että sitkeä ulkona oleminen, vaikka väkisin, parantaa oloa. Ehkä tuivertava tuuli jumittavia puhdistaa ajatuksia :) Toisaalta käperryn hyvillä mielin sohvaan neulomaan ja juomaan teetä ja nautiskelen luvan kanssa pimeyden tuomasta tunnelmasta.

Nyt joogaa!

Vierailija
31/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä niin hyvä olo taas! Paikat rutisee ja rutkuu, mutta olo on autuaallinen lopuksi. Puoli tuntia meni tosi nopeasti, ehkä pääsin joogaflowhun :D Rentouttavia harjoituksia muillekin!

Vierailija
32/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein neljännen päivän nyt ja aika pliisu päivä oli. Toki se oli mukava rentoutuminen, mutta olisin kaivannut jotain muuta lisäksi. Tähän asti siis tylsin päivä.

No, huomenna taas!

Vierailija
33/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvisen kakka kirjoitti:

Minulla jäi pari päivää välistä eli olen nyt päivässä 2 menossa, mutta perässä tullaan! Kiva, että on vielä joitakin tyyppejä mukana!

Täällä mennään samassa aikataulussa, kaksi päivää jäi välistä kun töitä ja koulua oli aamusta iltaan, mutta mukana ollaan vielä, joten tänään vuorossa 2.päivä! Ja kun on vapaata nyt loppuviikko niin ehdin varmasti kuroa kiinni väliin jääneet päivät.

Mulla ei ole syysmasennusta tai mitään alakuloa syksyisin, vaan ennemminkin odotan aina sitä syysfiilistä. Tykkään pimeäntulosta, kynttilöistä, sadesäästä, ruskasta, takkatulesta , joulun odotuksesta jne,

-laiskamato

Vierailija
34/40 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun odotus ja sen fiilistely on kyllä ihanaa!

Vierailija
35/40 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sanonko mikä... meinaa joku lenssu iskeä! No, terveempänä uusi yritys, toivottavasti tämä tauti ei kestä kauaa.

Vierailija
36/40 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sujuu? Tein eilen illalla harjoitukset 9 ja 10. Nää oli raskaampia kuin edelliset. Hikoilin ja vähän jopa hengästyin noita tehdessä. En ainakaan vielä huomaa mitään edistystä liikkuvuudessa tai muutenkaan, soturi-asanoissa tasapaino helposti horjuu.

Vierailija
37/40 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/40 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mammat? Joko on haaste taputeltu?

Vierailija
39/40 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne unohti koko jutun muutaman kerran tehtyään? Mä oon tehnyt nyt 30 days -sarjan kaikki jaksot ja yoga camp on puolessa välissä menossa.

Vierailija
40/40 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi