Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käyttänyt Skinoren-voidetta?

Vierailija
30.09.2016 |

Onko siitä oikeasti apua? Naamani on räjähtänyt finneihin, ja finnejä on tullut myös selkään, rintaan ja jopa kaulaan ja korvien taakse :( lääkärin mielestä ei ole kovin paha tilanne, on kuulemma nähnyt pahempiakin. Laittoi tuota voidetta varten reseptin... Haluaisin kuulla kokemuksia muilta ennen kuin menen itse tuhlaamaan rahani siihen voiteeseen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää tätä etusivulla jos joku näkisi ja vastaisi :D ap

Vierailija
2/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ysärillä vedin jonkun antibioottikuurin ja lisäksi Skinorenia, ja voi jumalauta sitä naaman kirvelyä ja punoitusta. Never again!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, muistan jumalattoman syyhyn ja kirvelyn mutta apua ei juuri ollut.

Vierailija
4/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kyllä, olen käyttänyt skinorenia e-pillereiden ohessa. Koin voiteen todella hyväksi. Sivuoireena oli alussa kutinaa ja punoitusta, mutta se hävisi suht nopeasti. Samoi hävisivät finnit, eikä arpia jäänyt kuin yksi.

Minulla oli keskivaikea akne, näppyä oli PALJON.

Sellainen pieni huomio jos elät parisuhteessa: voide maistuu todella pahalle. Siis todella, todella pahalle. Eli poskipusut voi unohtaa siksi aikaa kun voidetta käytät.

Vierailija
5/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa!

Kyllä, olen käyttänyt skinorenia e-pillereiden ohessa. Koin voiteen todella hyväksi. Sivuoireena oli alussa kutinaa ja punoitusta, mutta se hävisi suht nopeasti. Samoi hävisivät finnit, eikä arpia jäänyt kuin yksi.

Minulla oli keskivaikea akne, näppyä oli PALJON.

Sellainen pieni huomio jos elät parisuhteessa: voide maistuu todella pahalle. Siis todella, todella pahalle. Eli poskipusut voi unohtaa siksi aikaa kun voidetta käytät.

Okei! Tuosta kutinasta on kokemuksia myös muilla ollut, mutta monet on sanoneet että se menee ohi. Pitää muistaa tuo ettei saa pusutella jos voidetta on iholla!

Lääkäri määräsi minulle sekä geelituubin, että emulsiovoiteen. Geeli on ilmeisesti hellävaraisempi ja emulsio sitten tujumpi?

Vierailija
6/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullo ollu emulsiovoide monta vuotta käytössä. Ei oo ikinä ollu punotusta kirvelyä tms, käytän yleensä vaan iltasin. Tosi hyvää kamaa mut ei ehkä riitä jos akne on vaikea tai tosi laajalla alueella.

Vierailija
7/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut paljon skinoren auttaa. Kyllähän oikeasti pahaan akneen auttaa vain a-vitamiini kuurit, mutta lääkärit eivät niitä mielellään määrää.

Vierailija
8/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni iski akne vasta 25-vuoden paremmalla puolella. Pääsin lopulta ihotautilääkärille joka kirjoitti antibioottia kolmen kuukauden ajaksi ja Skinoren-voidetta pidemmän kuurin. Ensin voidetta käytettiin joka ilta kasvojen puhdistuksen jälkeen, noin puolen vuoden päästä joka toinen päivä. Nykyään minulla on resepti ja voin tarvittaessa aloittaa voiteen käytön uudelleen. Itselläni on erittäin pintakuiva iho, jossa oli paljon komedoja, joista muodostui kipeitä finnejä varsinkin leukaan koska kuivan ihon takia komedot eivät tyhjentyneet itsestään ollenkaan.

Kuivan ihon takia jännitin mahdollista kirvelyä ja polttelua ihossa kun aloitin voiteen. Kuitenkin voide itsessään on niin rasvainen, että minun kirvelyt loppuivat ekan käyttöviikon aikana. Huomasin myös että ihon parantuminen nopeutui kun parin viikon antibiootti ja Skinoren yhdistelmän jälkeen kävin kosmetologilla, joka tyhjensi komedot yms ällötykset. Antibiootti nosti ne hyvin pintaan josta ne oli helpompi poistaa kuin normaalisti.

Sen huomasin itse että voiteen levitys on tarkkaa, silmänympärysihoon tuli heti ryppyjä jos voidetta sille alueelle lipsahti muutaman kerran putkeen.

Mutta minulle voiteesta oli apua.

Vierailija
9/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeli ei toiminut minulla, mutta emulsiovoide kylläkin.

Laitoin aluksi vain joka toinen ilta, jotta totuin kirvelyyn ja kutinaan. Suosittelen sinullekin, niin ei iho joudu shokkitilaan.

Hyvä voide, koita vain!

Vierailija
10/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, av-kaverit! :) ehkäpä voisin heti tänään hakea sen voiteen! Ap

Vierailija
11/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suht paha hormonaalinen aknetaipumus, ja minulle skinorenista ei valitettavasti ollut mitään hyötyä (tästä on tosin jo 10v, ehkä resepti on parantunut).

Vierailija
12/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut paljon skinoren auttaa. Kyllähän oikeasti pahaan akneen auttaa vain a-vitamiini kuurit, mutta lääkärit eivät niitä mielellään määrää.

Riippuu toki aknetyypistä. Itselläni hormonaalinen akne ja siihen ei valitettavasti a-vitamiini auta kuin kuurin ajan, ja siitä ehkä seuraavat pari kk. Sitten tulevat takaisin. :( Mulle siis ainoa apu e-pillereistä sekä voiteesta, jos jätän syömättä niin tulee takaisin.

Geelistä mulla ei ole kokemusta, ainoastaan voiteesta. Geelinä oli välillä käytössä Differin, josta myös hyviä kokemuksia. Sanoisin, että nuo lääkärin määräämät aknevoiteet pn suht tehokkaita kunhan kestät ne alun kutinat. Laita aluksi vaikka pellåköstään iltaisin, ja jos kutittaa liimaa, pese pois.

Saattaa muuten myös tulla himo puristella ja rapata niitä tyhjeneviä huokosia. Yritä kuitenkin pidättäytyä ettei iho arpeennu!

Tsemppiä!

T.4

Vierailija
13/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pitää tätä etusivulla jos joku näkisi ja vastaisi :D ap

Minulla Skinoren pahensi ohuen ruusufinnisen ihon niin, etten meinannut selvitä siitä lainkaan. Muutenkin ihmettelen, miten lääkäri antaa moista lääkettä kuuman ja aurinkoisen kesän aikaan. Valoa ei voi millään välttää. Itse en voinut ajaa edes autoa, kun tuli pitää liinaa kasvoilla koko ajan. En tiedä, onko muut kokeneet samaa.

Paras hoito on ruokavalio, jatkuen. Pois vaaleat jauhot ruuista ja liikarasvaiset jutut. Vähän makeaa.

Puhdistus ennen nukkumaan menoa. Vettä paljon, vihanneksia, marjoja, AB-piimästä pirtelöitä ja myös piimäkylpy kasvoille.

Meikkiaineet ja välineet puhtaita, uudet puolen vuoden välein.

Lääkevoiteet eivät auta minulla. Mikä on suoliston vointi, näkyy naamassa. Miksköhän vain siinä?

Vierailija
14/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itsellä on ollut toimivat ihonhoitotuotteet käytössä ja terveelliset elämäntavat jo vuosia. Silti nämä näpyt ovat jostain tulleet, ihan valtoimenaan ja tosiaan sellaisiinkin paikkoihin kuin korvantaukset ja rinnat. Ikää on kuitenkin jo yli 25v, ei ole normaalia.

Kiitos silti neuvostasi, mutta olen todella kokeillut kaiken mahdollisen sinkkilisästä basironiin, ruokavalioita myöten ja apua on ollut juuri ruokavaliosta, liikunnasta ja ihoöljyistä. Mikään ei ole kuitenkaan muuttunut, joten en ymmärrä miksi näppyjä nyt puskee kuin viimeistä päivää.

Tuon voiteen kokeilen kun itsellä ei ole ruusufinni kyseessä, ja ollaan kuitenkin jo pitkällä syksyssä niin auringostakaan ei ole haittaa. Ap

Vierailija
15/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinillä paha akne, joka on vähentynyt huomattavasti nyt puolen vuoden aikana kun aloitti käyttämään Skinorenia. Toki käyttää sitä "silloin kuin muistaa" eli ei joka päivä. Kutinasta ei ole maininnut.

Vierailija
16/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut akne aina teini-iästä lähtien, lähestyn viittäkymppiä eli vuosikymmeniä. Skinorekin ollut käytössä ja lukemattomat Tetralysal-kuurit. Skinoren ei minulle aiheuttanut mitään ikäviä sivuvaikutuksia, auttoi lähinnä ihon pintarasvaisuuteen, ei syvällä oleviin finneihin.

Nyt menossa isotretinoin-kuuri ja ainoa harmittava asia on, että miksi ihmeessä en pyytänyt/kokeillut tätä aiemmin, niin hyvin on auttanut, kaikki paiseet lähes jo lähteneet, kuuri ollut kuukauden käytössä. Eikä mitään mainittavia haittavaikutuksia, huulet lievästi rohtuneet, mutta edes Bepanthenia en ole tarvinnut.

Tsemppiä ap. Jos et ihan tällä sekunnilla ole perheenlisäystä hankkimassa, kannattaisiko kokeilla tuota isotretinoinia?

Vierailija
17/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ollut akne aina teini-iästä lähtien, lähestyn viittäkymppiä eli vuosikymmeniä. Skinorekin ollut käytössä ja lukemattomat Tetralysal-kuurit. Skinoren ei minulle aiheuttanut mitään ikäviä sivuvaikutuksia, auttoi lähinnä ihon pintarasvaisuuteen, ei syvällä oleviin finneihin.

Nyt menossa isotretinoin-kuuri ja ainoa harmittava asia on, että miksi ihmeessä en pyytänyt/kokeillut tätä aiemmin, niin hyvin on auttanut, kaikki paiseet lähes jo lähteneet, kuuri ollut kuukauden käytössä. Eikä mitään mainittavia haittavaikutuksia, huulet lievästi rohtuneet, mutta edes Bepanthenia en ole tarvinnut.

Tsemppiä ap. Jos et ihan tällä sekunnilla ole perheenlisäystä hankkimassa, kannattaisiko kokeilla tuota isotretinoinia?

Ei minulle anneta niitä lääkkeitä, kun iho ei kuulemma ole tarpeeksi huonossa kunnossa. Aknesta olen kärsinyt jo 15 vuotta vaikka ikää on vasta 25. Edes ihotautilääkärille en pääse kun iho on kuulemma ihan hyvä ja pahempiakin on.

Vierailija
18/26 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen on siis ap.

Vierailija
19/26 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuinka skinoren emulsiovoide toimi sinulla? Itse mietin käyttöönottoa ja sinun vuodentakainen tilanne kuulostaa samalle kuin omani nykyinen. Minä kans kokeillut kaiken mahdollisen ruokavaliosta lähtien.

Vierailija
20/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alotin kolme päivää sitten kuurin ja ennen kuuria minulla ei ollu muita kuin pieniä finnejä. Vähän niitä pieniä finnejä on lähtenyt mutta mulle on tullut kolme kipeää isoa finniä. Kutinaa eikä kuivuutta ei ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän