Onko kukaan käyttänyt Skinoren-voidetta?
Onko siitä oikeasti apua? Naamani on räjähtänyt finneihin, ja finnejä on tullut myös selkään, rintaan ja jopa kaulaan ja korvien taakse :( lääkärin mielestä ei ole kovin paha tilanne, on kuulemma nähnyt pahempiakin. Laittoi tuota voidetta varten reseptin... Haluaisin kuulla kokemuksia muilta ennen kuin menen itse tuhlaamaan rahani siihen voiteeseen.
Kommentit (26)
Karseeta ainetta, kuin jotain rikkihappo voidetta. Kiristi ja poltteli, näytti naama punaselta ja hilseilevältä. Ohensi ihoa ja kuivatti niin paljon, että tuli lisäksi punasia kuivuusnäppylöitä. Kosteus on tärkeää myös akneiholle, herkkäihoiselle varsinkin nämä kuivattavat aineet vaan pahentavat tilannetta.
Itse aloitin käyttämään myös. Vielä en mitään tehoa ole huomannut, mutta tuntuu kuin selässä olevat finnit olisivat lisääntyneet ja kasvaneet. Itselläni ei aknetta ollut todettu vain pieniä näppylöitä selässä. Luin tuotteen sivuvaikutuksia ja siellä mainittiin vaikutuksena akne. Ei kai kelle en ole puhjennut käytöstä aknea?
Vierailija kirjoitti:
Minulla itsellä on ollut toimivat ihonhoitotuotteet käytössä ja terveelliset elämäntavat jo vuosia. Silti nämä näpyt ovat jostain tulleet, ihan valtoimenaan ja tosiaan sellaisiinkin paikkoihin kuin korvantaukset ja rinnat. Ikää on kuitenkin jo yli 25v, ei ole normaalia.
Kiitos silti neuvostasi, mutta olen todella kokeillut kaiken mahdollisen sinkkilisästä basironiin, ruokavalioita myöten ja apua on ollut juuri ruokavaliosta, liikunnasta ja ihoöljyistä. Mikään ei ole kuitenkaan muuttunut, joten en ymmärrä miksi näppyjä nyt puskee kuin viimeistä päivää.
Tuon voiteen kokeilen kun itsellä ei ole ruusufinni kyseessä, ja ollaan kuitenkin jo pitkällä syksyssä niin auringostakaan ei ole haittaa. Ap
Itellä lähti akne kun löytyi sille syy - ruoka-aineallergia !
T.25+
minulla oli paljon ns arpia ja finnejä ympäri naamaa mutta skinorenilla sain kuukaudessa ne pois. alussa iho koki kovia ja kirveli yms myös finnit lisääntyivät mutta viikon-2 jälkeen helpotti. pyrkikää skinorenin käyttäjät pitämään kuurin aikana iho puhtaana ja käyttää aamuin illoin voidetta, ainakun pesette skinoreni pois laittakaa kosteusvoidetta tilalle, itsellä oli Favoran voide ja se on hyvä herkälle iholle ja skinorenin aikana iho on aika herkillä :D suosittelen noita kahta, Skinoren 30g - https://htm109.com/track.php?c=cmlkPTgzNTU4MiZhaWQ9MjQ1ODMyNTI
Skinorenia käytin ruusufinniin. Kirveli enkä tiedä oliko siitä apua. Vasta kun lopetin salmiakin syönnin ja kahvi juonnin sain apua kuten lääkäri kyllä epäilikin.
Nostan, jos sais uusia tuoreita kokemuksia. Tytär aloitti juuri voiteen käytön ja sanoi ainakin, että kirvelee hieman. Tuloksesta ei voi sanoa, kun on niin tuore tapaus.