Miksi ulkomaalaiset naiset ovat kauniita ja lähestyvät?
Kaikkialla muualla kuin Pohjoismaissa lähestyvät kauniit naiset, lähestymisiä tulee jatkuvasti. Enkä puhu Thaimaasta, itäblokin maista jne, vaan Suomea korkeamman elintason maista. Yleensä nämä naiset ovat vielä erittäin haluttuja, fiksuja ja koulutettuja.
Mikä siinä on, että suomiakat esittää vaikeasti tavoitettavaa vaikka ei ole ollenkaan kilpailukykyisiä etelän ihanattarien kanssa??
Kommentit (39)
En usko. Pohjoismaissa ollaan tasa-arvoisempia, ja naiset tekevät enemmän aloitteita. Monessa muussa maassa on paljon vanhanaikaisemmat arvot ja aloitteiden tekeminen on miesten hommaa. Ei siitä Suomessakaan niin kauaa ole, kun liian "innokasta" naista pidettiin säälittävänä ja huorahtavana. Luulenpa, että aloittaja ei ole kauheasti matkustellut pään sisällä tekemiään mielikuvitusmatkoja lukuun ottamatta. Nää on taas näitä naisvihaajan sepittämiä tarinoita.
Ei sillä, etteikö itsellänikin olisi Suomessakin vientiä, mutta vielä enemmän on ulkomailla. Kaipa suomalainen eksotiikka kiinnostaa etelässä, kuten eteläisempi mies tuntuu herättävän kiinnostusta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla muualla kuin Pohjoismaissa lähestyvät kauniit naiset, lähestymisiä tulee jatkuvasti. Enkä puhu Thaimaasta, itäblokin maista jne, vaan Suomea korkeamman elintason maista. Yleensä nämä naiset ovat vielä erittäin haluttuja, fiksuja ja koulutettuja.
Mikä siinä on, että suomiakat esittää vaikeasti tavoitettavaa vaikka ei ole ollenkaan kilpailukykyisiä etelän ihanattarien kanssa??
Sinua harmittaa, että suomiakat, jotka eivät ole kilpailukykyisiä, haluttuja, fiksuja eikä koulutettuja, eivät lähesty sinua?
Ihanan eksoottiset rehellisen harmaansinertävät silmäsi vain vetoavat eksotiikattariin.
Mä olen asunut koko aikuisikäni ulkomailla (USA, UK, Ranska, Italia) ja tavannut paljon ulkosuomalaisia. Näin äkkiseltään tulee mieleen 4 ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa ollutta suomalaismiestä ( ja niistä kolme on ollut ruotsinkielisistä perheistä ja todella korkeassa asemassa) ja satoja ulkomaalaisen miehen kanssa naimIsissa olevia suomalaisnaisia.
Miksei nämä etelän ihanattaret mene naimisiin himoitsemiensa suomalaisuroiden kanssa? Mä veikkaisin ettei sosiaalisesti kömpelö perus-Pena ei ole mitenkään haluttua seuraa minkään maan naisille... Mutta antaa lassukoiden haaveilla että edes siellä etelässä kävisi flaksi.
Pakko kyllä vielä lisätä että nuorempi sukupolvi, sellaiset noin 20-30-vuotiaat,on ihan eri maata, niin miehet kuin naisetkin. Kohteliaita, hyväkäytöksisiä, kielitaitoisia ja kivasti pukeutuvia.
Kyllä se kotimainen puolitoista sataakiloinen yh-äiti viiden lapsen on paras :
On tottunut tekemään ruokaa todistetusti riittävästi ja vähän päälle.
Lapsia ei tarvitse enää lisää hankkia joten vehkeet saa viedä vintille.
Ei ihan heti tarvitse pelätä että joku yrittää vietellä sitä sinulta. .koska ottajia ei varmaan liian monia olisi.
Stressitön elämä laskut menisi suoraan sossuun ja kaupungin vuokra-asunnossa laulettaisiin vai lähiöunelmia :D
Köyhä Puliukko kirjoitti:
Kyllä se kotimainen puolitoista sataakiloinen yh-äiti viiden lapsen on paras :
On tottunut tekemään ruokaa todistetusti riittävästi ja vähän päälle.
Lapsia ei tarvitse enää lisää hankkia joten vehkeet saa viedä vintille.
Ei ihan heti tarvitse pelätä että joku yrittää vietellä sitä sinulta. .koska ottajia ei varmaan liian monia olisi.
Stressitön elämä laskut menisi suoraan sossuun ja kaupungin vuokra-asunnossa laulettaisiin vai lähiöunelmia :D
Tässä tämän avauksen pointti: minulla on paha olla, koska olen yksin. Siksi puran pahaa oloani haukkumalla muita. Tosin ihan tutkitusti haukkuminen ei auta, vaan ainoastaan pahentaa tilannetta.
Mulla on samoja kokemuksia kuin 26:lla, paitsi etten muista ikinä tavanneeni ulkomaalaisen naisen kanssa seurusteleva suomalaista miestä. Vuosikausia ulkomailla asuneet miehet tuntuvat löytävät puolisonsa suomalaisista naisista.
Koska suomalaisilla naisilla on joku taso miesten ulkonäön suhteen. Meillä kun useimmilla on töitä ja rahaa, me ei tarvita elättäjää.
AP:lle on joku provikkapalkalla oleva myyjätär hymyillyt niin se luulee olevansa kuumakin kolli :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/2674755/puoliso-ulkomailta?changed=14752…
Aloittaja, miksi et hae puolisoa ulkomailta?
Kyllä taas huomaa kuinka naisille tekee helvetin tiukkaa tunnustaa tosiasioita. Alapeukutetaan itku simmussa ja purraan huulta sekä väitetään mustaa valkoiseksi. Varmaan kohta ketju on "Pääsy kielletty. Kiva kun kävit" -osastoa. Huh huh.
Jos minunkaltainen rumilus teitä suomimiehiä lähestyisi, tulisi siitä sanomista eli teki niin tai näin, aina väärinpäin :D
Vierailija kirjoitti:
"Suomiakat" tunnistaa sun kaltaisen haukkuvan luuserin jo kaukaa!!
No mikseivät ulkomaalaiset sitten osaa tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas huomaa kuinka naisille tekee helvetin tiukkaa tunnustaa tosiasioita. Alapeukutetaan itku simmussa ja purraan huulta sekä väitetään mustaa valkoiseksi. Varmaan kohta ketju on "Pääsy kielletty. Kiva kun kävit" -osastoa. Huh huh.
Taidat olla ainoa, jolla tässäkin ketjussa taas on itku silmässä. Minua oikeasti säälittää sinun paha olosi, Uli. Olet välillä hieman ärsyttävä kun jankkaat, olet kyvytön normaaliin vuorovaikutteiseen keskusteluun, projisoit sekä tulkitset kaikki asiallisetkin vastaukset omien vihalasiesi läpi. Silti päällimmäinen tunne sinua kohtaan on suuri sääli, ei alentuvalla vaan myötätuntoisella tavalla. Toivon että saat ammattiapua ongelmiisi ja tulet onnellisemmaksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ainoa, jolla tässäkin ketjussa taas on itku silmässä. Minua oikeasti säälittää sinun paha olosi, Uli. Olet välillä hieman ärsyttävä kun jankkaat, olet kyvytön normaaliin vuorovaikutteiseen keskusteluun, projisoit sekä tulkitset kaikki asiallisetkin vastaukset omien vihalasiesi läpi. Silti päällimmäinen tunne sinua kohtaan on suuri sääli, ei alentuvalla vaan myötätuntoisella tavalla. Toivon että saat ammattiapua ongelmiisi ja tulet onnellisemmaksi ihmiseksi.
Haistan epätoivon, itkuisuuden sekä valheellisen voimaantumisen. Sehän teiltä naisilta luonnistuu.
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa olevani sataprosenttisesti "suomiakka", mutta on mielenkiintoista miten miehet maasta huolimatta haukkuvat kotimaansa naisia. Olen matkannut USA:ssa, Britanniassa sekä monissa Euroopan maissa ja olen saanut miehiltä kehuja sirousestani, nätistä kasvoista, pitkistä vaaleista hiuksista ja sinisistä silmistä. Etenkin ne etelä-Euroopan ihanattaret olivat innoissani vaaleudestani ja itse asiassa monet kehuivat pohjoismaalaisia naisia. Joten Ap, ei mitään hätää kyllä me "suomiakat" kelataan ulkomailla mainiosti niin sun ei tartte meidän puolesta stressata, mene vain jahtaamaan niitä ihanattariasi. Muistathan että etelässä mies kuitenkin elättää naisen ja naiset ovat siellä tottuneet lahjoihin ja huomionosoituksiin. Eli kannattaa alkaa säästämään.
Ps. Tytöt- kannattaa katella miestä Englannista päin, siellä on kunnon gentlemaneja ja hei, onhan se aksentti aika namu. ;) Omani nappasin jo.
Ei vittu miten katkeraa. :D
Vierailija kirjoitti:
En usko. Pohjoismaissa ollaan tasa-arvoisempia, ja naiset tekevät enemmän aloitteita. Monessa muussa maassa on paljon vanhanaikaisemmat arvot ja aloitteiden tekeminen on miesten hommaa. Ei siitä Suomessakaan niin kauaa ole, kun liian "innokasta" naista pidettiin säälittävänä ja huorahtavana. Luulenpa, että aloittaja ei ole kauheasti matkustellut pään sisällä tekemiään mielikuvitusmatkoja lukuun ottamatta. Nää on taas näitä naisvihaajan sepittämiä tarinoita.
Ei tasa-arvolla ole paljonkaan merkitystä tässä asiassa, kunhan ei mennä johonkin paskareikään kuten Lähi-Itään. Eniten merkkaa maan asukkaiden temperamentti ja koska suomalaiset on kasvatettu häpeään ja korrektiuteen, niin lähestymisiä naisilta ei juurikaan tule, kuten ei miehiltäkään. Baarissa tietysti, mutta en oikein laske humalaista perseilyä oikeaksi tutustumistilanteeksi ja itsensä likoon laittamiseksi.
Etkö sinä lukenut aloitusta yhtään vai etkö ymmärtänyt lukemaasi? Luepas tästä nyt uudemman kerran.