Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ulkomailta?

Vierailija
30.09.2016 |

Kun tänään viimeksi on saatu lukea, että ihanat ulkomaalaiset naiset tekevät aloitteita toisin kuin suomiakat, niin ihan vilpittömästi kysyn: Miksi te ette hae puolisoa ulkomailta? Teillä tarkoitan nyt teitä miehiä, jotka omien sanojenne mukaan ette meille nirsoille (tyhmille ja rumille) suomiakoille kelpaa.

Yksi naispuolisista ystävistäni totesi, että hän ei tule nähtävästi saamaan suomalaista miestä ja biologinen kello tikitti kovaa, joten hän haki lapselleen isän Afrikan maasta. Kirjaimellisesti haki, tosin oleskelulupaprosessi on vielä kesken, siis matkusti kyseiseen maahan tavatakseen miehen.

Minun on aika vaikea ymmärtää sitä, että joku samaan aikaan haukkuu suomiakkoja (tai jopa -lehmiä) mutta sitten kuitenkin haaveilee sellaisesta ja on vihainen kun suomiakat eivät tee hänelle aloitteita. Osaako joku auttaa ymmärtämään tätä ristiriitaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin on naisten vika eli tässä tapauksessa niiden ulkomaisten naisten. Niiden kun pitäs varta varten tajuta, että hei Suomessa on upeimmat miehet kautta maailman. Meenpä sinne etsiään puolisoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aasialainen vaimo.

Sanoisin, että ne sopivat sellaisille miehille jotka etsivät koko elämän kestävää kumppanuutta, joille liitto on yhteisyritys jonka eteen kumpikin tekee työtä, ja jotka haluavat panostaa lapsiin länsimaisia vanhempia enemmän.

Vierailija
4/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, mutta kyllähän sama koskee naisia, jotka täällä haukkuvat suomalaisia miehiä. Avoimin mielin vain ulkomaille!

Vierailija
5/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä aasialaisista ihanuuksista kannata kertoa kateellisille suominaisille.

Vierailija
6/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on italialainen vaimo. Hain ulkomailta. Missä ristiriita?

Vierailija
7/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta naimisissa Thaimaalaisen kanssa. Ei se niin kovin erilaista ole kuin suomalaisenkaan kanssa, enempi se on persoonasta kiinni. Vaimoa en kyllä aikanaan lähtenyt hakemaan, mutta ei sitä voinu sinne jättääkkään, ku iski love.

Vierailija
8/9 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on italialainen vaimo. Hain ulkomailta. Missä ristiriita?

Oletko sinä täällä haukkunut suomalaisia naisia ja valittanut, etteivät he tee aloitteita?

Vierailija
9/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on. Autot tehdään Saksassa ja Naiset asuvat ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän