Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka päivä töissä 12 tuntia

Vierailija
30.09.2016 |

Rahan takia ei ainakaan ole. Yh.s ei huvita. Mitä vaihtoehtoja?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä tai hanki toinen mies? Tai taot järkeä sen nykyisen päähän.

Vierailija
2/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you.

Vaikuttaa älyttömästi minun ja lasten elämään, mutta jotenkin tuntuu että muiden mielestä kitisen vain turhaan. Pitäisi olla tyytyväinen, että on ahkera ja kunnianhimoinen mies. Ja olenkin, mutta arki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on yh.s

Vierailija
4/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yrittäjä?

Vierailija
5/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä tai hanki toinen mies? Tai taot järkeä sen nykyisen päähän.

Ei niitä uusia miehiä niin vaan löydy. Tuo ei tule muuttumaan.

Vierailija
6/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Tein omat valintani ja nyt on arki paljon helpompaa: Yksi henkilö taloudessa vähemmän passattavana ja huomioitavana ja vapaa-aikaa välillä ihan itselle. Ei eron tarvitse tarkoittaa yksinhuoltajuutta, lapsilla on oikeus kumpaankin vanhempaan. Ei se, että on surkea puoliso tarkoita automaattisesti sitä, että olisi surkea isä.

Vierailija
7/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on. Tein omat valintani ja nyt on arki paljon helpompaa: Yksi henkilö taloudessa vähemmän passattavana ja huomioitavana ja vapaa-aikaa välillä ihan itselle. Ei eron tarvitse tarkoittaa yksinhuoltajuutta, lapsilla on oikeus kumpaankin vanhempaan. Ei se, että on surkea puoliso tarkoita automaattisesti sitä, että olisi surkea isä.

Ei tarkoita ei, mutta ei hänellä eronkaan jälkeen aikaa olisi.

Vierailija
8/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on unelmamies! Ei häiritse juuri lainkaan!

Vierailija
9/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on yh.s

YhteisHenkiSucks.

Vierailija
10/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lähtee aamul töihin 5.45 ja tulee kotiin klo17. Mä meen töihin 8jälkeen ja pääsen kolmen neljän aikaan. Et eipä noi meidän päivät paljon eroo. Töitten jälkeen haen lapsen, teen ruuan ja mies onkin jo koton. Sit ollaan perheen kans. Tehdään kotihommia, käydään uimas yms harrastuksissa. Viikonloput ollaan yhdes. Illal lapsi menee nukkuun klo20 ja aikuiset klo22

Vierailija
11/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen myrkky on toisen herkku.

Teidän pitäisi ilman muuta kommunikoida enemmän. Saattaa siitä toki erokin syntyä.

253

Vierailija
12/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmaa tässä on?

Vierailija
13/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen myrkky on toisen herkku.

Teidän pitäisi ilman muuta kommunikoida enemmän. Saattaa siitä toki erokin syntyä.

253

Kyllä me juttelemme. Mies vaan pitää työstään ja itse olen kyllästynyt olemaan yh.

Vierailija
14/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkki pöytään, sinä et enää jaksa.

Toisaalta jos lapset ovat vielä pieniä onko mahdollista, että mies ei oikein jaksa sitä arkea pienten lasten kanssa? Jospa hän pakenee sitä työhönsä?

Eihän tossa voi kun sanoa "kuule, olen läpeeni myöten uupunut hoitamaan lapsiamme päivittäin yksin sekä kantamaan yksin sen vastuun. Minä kaipaan apuja arkeen sekä haluaisin, että olisit enemmän läsnä". Jos mies kuittaa joo joo asenteella niin eipä tuo taida kauheasti sinusta välittää.

Vierailija
15/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia ei ainakaan ole. Yh.s ei huvita. Mitä vaihtoehtoja?

Ei susta tule yh vaan lähihuoltaja, joka on ihan eri asia kuin yh. Mies on röissä koska on kyllästynyt sinuun joten ero lienee paras vaihtoehto. Toinen vaihtoehto on se että sopeudut tilanteeseen, lakkaa valittamasta (myös tänne) ja hankit oman elämän. LIsää lapsia ei kannata hankkia joten käypä nipsasemassa munanjohtimet tukkoon.

Sä lienet se tapaus joka on aiemminkin kitissyt  siitä että mies pakenee töihin etkä sä voi  alkaa yrittäjäksi koska itse haluamasi lapset ovat vielä pieniä? Ilmeisesti aiemmin annetut neuvot eivät kelvanneet.

Vierailija
16/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkki pöytään, sinä et enää jaksa.

Toisaalta jos lapset ovat vielä pieniä onko mahdollista, että mies ei oikein jaksa sitä arkea pienten lasten kanssa? Jospa hän pakenee sitä työhönsä?

Eihän tossa voi kun sanoa "kuule, olen läpeeni myöten uupunut hoitamaan lapsiamme päivittäin yksin sekä kantamaan yksin sen vastuun. Minä kaipaan apuja arkeen sekä haluaisin, että olisit enemmän läsnä". Jos mies kuittaa joo joo asenteella niin eipä tuo taida kauheasti sinusta välittää.

Lapset eivät ole enää kovin pieniä vaan koululaisia.

Vierailija
17/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmaa tässä on?

Vaimo saa ihan rauhassa puuhailla kaikkia omia juttujaan. Muut unot törsäävät golfratamaksuihin ja pubi-iltoihin, mutta työnarkomaani ei ehdi. Koko tilipussi jää vaimon käyttöön. Voiko parempaa miestä olla?

Vierailija
18/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmaa tässä on?

Vaimo saa ihan rauhassa puuhailla kaikkia omia juttujaan. Muut unot törsäävät golfratamaksuihin ja pubi-iltoihin, mutta työnarkomaani ei ehdi. Koko tilipussi jää vaimon käyttöön. Voiko parempaa miestä olla?

Ei mies minulle mitään rahaa anna. Kaiken pitää tilillään.

Vierailija
19/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita ei, mutta ei hänellä eronkaan jälkeen aikaa olisi.

Kummasti sitä aikaa löytyy, kun haluaa kantaa vastuun lapsista. Kyse on valinnoista: Ei ketään pakoteta olemaan koko aikaa töissä. Naiset vaan usein mahdollistavat itsekkään vastuunpakoilun kantamalla vastuun arjesta ja jäämällä sisällöttömään suhteeseen. Itsekin syyllistyin tähän. En syyllisty enää.

Vierailija
20/53 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä unelmaa tässä on?

Ei mies minulle mitään rahaa anna. Kaiken pitää tilillään.

Etkö tosiaan onnistu vikittelemään tulonsiirtoja? No sehän muuttaa asian. Kumma ukko, kun ei vaimoa sponsoroi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän