Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaisuus ahdistaa tosi paljon

Vierailija
29.09.2016 |

Löytyiskö täältä kohtalontoveria tai muuten vaan ihmisiä puhumaan järkeä. Mulla on todella pienet rinnat, siis niin pienet, että useimmissa asennoissa näytän täysin rinnattomalta. Kaikki perinteiset lohdutusargumentit kuten "ne on käteen sopivat" tai "vaatteet istuu sulle täydellisesti" tai "voit käyttää bikineitä näyttämättä halvalta" ei lohduta yhtään. Mun tissit ei täytä kenenkään aikuisen kouraa, naisille leikatut vaatteet jää tyhjiksi pusseiksi tissien kohdalle vaikka käyttäisin push-uppeja ja bikineitä inhoan, koska näytän pikkupojalta.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain terapiassa itsetuntoni kuntoon, huomasin tykkääväni asioista joita ennen häpesin. Nyt voin vilpittömästi sanoa rakastavani pieniä rintojani, silmäpussejani ym. muita minuun kuuluvia piirteitä. Kanna piirteesi ylpeydellä, äläkä suostu tusinatavaraksi (silikonit kaikki samannäköisiä, yhtä "vinksahtaneita" paljaina)

Vierailija
82/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua rinnat ahdista vaan se, ettet koe miesten haluavan seksiä kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tuo vielä isompia murheita. Usko pois. Älä ota silareita.

Vierailija
84/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan harkita silikoneja? Itse en voisi olla suhteessa rinnattoman naisen kanssa. Seksuaalisuus on liian tärkeä minulle.

Vierailija
85/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan harkita silikoneja? Itse en voisi olla suhteessa rinnattoman naisen kanssa. Seksuaalisuus on liian tärkeä minulle.

Miksi jonkun naisen pitäisi edes harkita silikooneja sinun ongelmiesi takia?

Vierailija
86/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aspeeta pienirintaisuus ahdista jaa neitsyys!

Vierailija
87/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
88/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osittain tämä on kyllä totta. Ajattelen, että en ole haluttava, koska rinnat ovat niin pienet. Todellisuudessa vika on vain päässäni, koska olen vakavassa seurustelusuhteessa ja puolisoni tykkää minusta juuri tällaisena. Aikaisemmissakaan suhteissa rinnat eivät ole vaikuttaneet minun haluttavuuteeni, vaikka eksät joskus myönsivätkin, että haluaisivat rintojeni olevan suuremmat.

Toinen kommentoija väitti minun olevan neitsyt. Laskeskelin jokin kuukausi sitten, kuinka monta kertaa olen harrastanut seksiä ja luku on jossain 1300 ja 1500 välillä. Eli ihan neitsyeksi minua ei kyllä voi sanoa :D Pitkät vakavat suhteet ovat pitäneet huolta seksielämän säännöllisyydestä.

AP

Vierailija
89/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osittain tämä on kyllä totta. Ajattelen, että en ole haluttava, koska rinnat ovat niin pienet. Todellisuudessa vika on vain päässäni, koska olen vakavassa seurustelusuhteessa ja puolisoni tykkää minusta juuri tällaisena. Aikaisemmissakaan suhteissa rinnat eivät ole vaikuttaneet minun haluttavuuteeni, vaikka eksät joskus myönsivätkin, että haluaisivat rintojeni olevan suuremmat.

Toinen kommentoija väitti minun olevan neitsyt. Laskeskelin jokin kuukausi sitten, kuinka monta kertaa olen harrastanut seksiä ja luku on jossain 1300 ja 1500 välillä. Eli ihan neitsyeksi minua ei kyllä voi sanoa :D Pitkät vakavat suhteet ovat pitäneet huolta seksielämän säännöllisyydestä.

AP

Päässä vikaa siis prinsessalla, vaikka miehiä on aina riittänyt.

Vierailija
90/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on itse asiassa tosi kiinnostavaa, että sulle seksuaalisuus = isot rinnat.

Vierailija
91/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinhän olen koko ajan sanonut. Koko tän keskustelun pointti oli saada mut asennoitumaan uudelleen, ei pyytää rohkaisua silikonen ottamiseen.

Vierailija
92/109 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinhän olen koko ajan sanonut. Koko tän keskustelun pointti oli saada mut asennoitumaan uudelleen, ei pyytää rohkaisua silikonen ottamiseen.[/

Oletko sinä Ap sanonut joskus miehelle, että haluaisit hänen kullinsa olevan isompi?

Vierailija
93/109 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinhän olen koko ajan sanonut. Koko tän keskustelun pointti oli saada mut asennoitumaan uudelleen, ei pyytää rohkaisua silikonen ottamiseen.[/]

Oletko sinä Ap sanonut joskus miehelle, että haluaisit hänen kullinsa olevan isompi?

En. Ei ole käynyt mielessäkään. Sen sijaan olen toivonut, että se olisi ollut pienempi, mutta en muista, sanoinko sitä koskaan ääneen.

Vierailija
94/109 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani on ihan pienet, oikeastaan on vaan nännit vaikka olen 17vuotias. Harmittaa kun kavereilla on oikeet rinnat ja rinsikat ja itse oon lauta, mikskä mua on haukuttukkin. Muutenkin oon kun poika vaikka vähän muotoa onkin.

Vierailija
95/109 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kupista a kuppiin d. Nyt on ehkä b. En voisi kuvitella lenkkeilyä isoilla rinnoilla. Vaatetyyliini sopii myös pienet. Voin olla ilman rintsikoita tai kivoilla kolmioliiveillä, tuntisin itseni ihan naurettavaksi jos olis isommat tissit varsinkin kun olen muuten laiha.

Vierailija
96/109 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiellä liikkuessa eikä selkä tule kipeeksi. Sitten jos sairastut vakavasti on rintojen koko ihan mitätön asia. Nauti elämästä ja terveydestä äläkä murehdi rintoja.

Vierailija
97/109 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä tisseistä. <3

Vierailija
98/109 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se reilu 8 vuotta vanha ketju aktivoitui taas.

Terveisiä kaikille jotka kirjotteli täällä jo 2016.

Vierailija
99/109 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. En mitenkään tajua. Täällä on kirouksena isot rinnat. Nuoresta asti ahdisteltu. Ennen ei ollut tukevia liivejä. Siinä ne on haittana, illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä. Vaatteisiin voi laittaa toppauksia, mutta mitään ei saa pois. Liikunta on hankalaa ja kuulemma huvittavan näköistä. Jos ap haluaa suurennusleikkauksen, implantti on helpompi asentaa kuin leikata rinta pienemmäksi. Lisäksi,  vanhemmiten vaan kasvaa alaspäin saatana. En ymmärrä apn laista valittajaa. Rintojen tarkoitus on vauvan ruokinta, ja se onnistuu lähes pelkillä nänneillä.

Vierailija
100/109 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity runkkaamisees niin ei tarvi kirjoitella tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan