Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaisuus ahdistaa tosi paljon

Vierailija
29.09.2016 |

Löytyiskö täältä kohtalontoveria tai muuten vaan ihmisiä puhumaan järkeä. Mulla on todella pienet rinnat, siis niin pienet, että useimmissa asennoissa näytän täysin rinnattomalta. Kaikki perinteiset lohdutusargumentit kuten "ne on käteen sopivat" tai "vaatteet istuu sulle täydellisesti" tai "voit käyttää bikineitä näyttämättä halvalta" ei lohduta yhtään. Mun tissit ei täytä kenenkään aikuisen kouraa, naisille leikatut vaatteet jää tyhjiksi pusseiksi tissien kohdalle vaikka käyttäisin push-uppeja ja bikineitä inhoan, koska näytän pikkupojalta.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla kuitenkin on rinnat, vaikkakin pienet? Pienet on kivat ja söpöt. Voi käyttää sillä tavalla leikattuja vaatteita, ettei niissä ole erikseen mitään rinnoille tehtyä pussitusta. Näyttää sirolta ja urheilulliselta helposti! Ja voi olla kokonaan ilman rintaliivejä = seksikästäkin.

Itse en esim. treffeille laita mitään topattuja bombshelleja vaan menen ihan naturellina. Ei ole kukaan karkuun juossut.

Vierailija
2/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin hyväksyä pienet rinnat ja laittaa isommat pushupit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niitä pussailla?

Vierailija
4/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Mutta sulla kuitenkin on rinnat, vaikkakin pienet? Pienet on kivat ja söpöt. Voi käyttää sillä tavalla leikattuja vaatteita, ettei niissä ole erikseen mitään rinnoille tehtyä pussitusta. Näyttää sirolta ja urheilulliselta helposti! Ja voi olla kokonaan ilman rintaliivejä = seksikästäkin.

Itse en esim. treffeille laita mitään topattuja bombshelleja vaan menen ihan naturellina. Ei ole kukaan karkuun juossut.

Kiitos, juuri tällaisia kommentteja tarvitsen! Ja joo, olet oikeassa: mulla kuitenkin on rinnat, joillain ei oikeasti ole kuin nännit ja täysin tasainen rintakehä. Jos makaan kyljelläni, rintojen välissä voi havaita ilmiön nimeltä tissivako :D

Ei varmaan yllätä, että olen kaikkein onnellisimmillani urheiluvaatteissa ja urheillessa. Silloin pienet rinnat todellakin ovat hyvät ja koen näyttäväni täysin normaalilta.

AP

Vierailija
5/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah minä kyllä nautin tyttömäisen sirosta kropasta

Vierailija
6/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa miten ahdistaisi roikkuvat rinnat...

Vierailija
7/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä NÄYTÄT normaalilta ja todennäköisesti erittäin hyvältä. Ei varmaan mahakaan pömpötä :)

Vierailija
8/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kuin hyväksyä pienet rinnat ja laittaa isommat pushupit :)

Kokeilin kerran sellaisia super push uppeja, mutta ei niissä ollut mitään järkeä. Kun ei ole tarpeeksi kudosta, jota nostaa, nänni tulee lopulta näkyviin. Tavallisia push uppeja käytän melkein päivittäin, koska niillä vaatteet saa istumaan paremmin. Kukaan ulkopuolinen ei sitä tietenkään huomaa, koska push upeillakaan minulle ei synny minkäänlaista tissivakoa ja rintani näyttävät sivusta siltä, että ne juuri erottaa rintakehästä. Ilman rintsikoita rintalastani on ulompana kuin tissit, jos sivusta päin katsoo.

Vierailija
9/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 8 oli siis AP.

AP

Vierailija
10/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisena näytät nuorekkaammalta. Täällä toinen pikkutissi ja olen tyytyväinen, että minua sanotaan nyt parikymppisenä vielä tytöksi kun taas isorintaiset kaverini ovat aina automaattisesti tätejä. Olen itse alle 160cm pitkä, niin ei tämän kokoisella ihmisellä mielestäni edes tarvitse olla isoja tissejä. :D

Vierailija
11/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet hoikka/vähärasvainen. Mua taas ahdistaa omat vatsamakkarat, joita en jaksaisi nyt laihduttaa pois. Tissiä löytyy kyllä. :p 

Vierailija
12/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaisena näytät nuorekkaammalta. Täällä toinen pikkutissi ja olen tyytyväinen, että minua sanotaan nyt parikymppisenä vielä tytöksi kun taas isorintaiset kaverini ovat aina automaattisesti tätejä. Olen itse alle 160cm pitkä, niin ei tämän kokoisella ihmisellä mielestäni edes tarvitse olla isoja tissejä. :D

Olet varmaan oikeassa. Näytän kyllä muutenkin todella nuorelta ja kaikissa kaupoissa kysytään aina paperit, vaikka olen 26-vuotias. 160-senttisellä pienet rinnat varmaan näyttääkin tosi sopusuhtaisilta. Minä olen 176 pitkä.

AP

Vierailija
13/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vouthan hankkia silikonirinnat, jos haluat. Mahdollisen raskauden myötä rintasi myös kasvavat todennäköisesti aika reilusti ja voivat jäädä pysyvästi suuremmiksi. Omasta mielestäni rintojen koko on kyllä yliarvostettu seikka. Sen huomasi silloin, kun tosiaan raskauden jälkeen rintani olivat ekaa kertaa reilumman kokoiset. Ne vain tuntuivat raskailta ja hankalilta juostessa jne. Pienet rinnat ovat omasta mielestäni paljon eroottisemmat ja näin sanon, vaikka olenkin itse nainen.

Vierailija
14/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ap ainakaan päädy silikoneihin, ellet sitten itse koe välttämättömäksi. Ne ovat vain niin turn off, varsinkin jos oma rasvaprosentti on kovin pieni. Eli pienet luonnolliset rinnat ne ovat aina paremmat!

Vierailija
15/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itsesi, saat tissit jos hyvin käy. Suklaalevyllisellä/päivä pääset hyvin alkuun.

Vierailija
16/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, eikä ole edes pakko olla poikamainen, jos et halua. Exäni oli tosi nätti. Vaatteet vain pitää valita huolella, etteivät ole isorintaisten malleja.

Vierailija
17/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on aina kivat :P

Sinkkumies

Vierailija
18/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Mr. pikkumuna, jota nakkiprinssiksikin on haukuttu...

Vierailija
19/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet hoikka/vähärasvainen. Mua taas ahdistaa omat vatsamakkarat, joita en jaksaisi nyt laihduttaa pois. Tissiä löytyy kyllä. :p 

Olen, mutta se ei ole syynä pieniin rintoihini. Olen hoikka, koska koen suuria ulkonäköpaineita ja painooni voin sentään vaikuttaa. Olen ollut kasvuiässä lihava, mutta siitä huolimatta rintani eivät kasvaneet. Olen myös aikuisiällä lihonnut ja painavimmillaan ollut noin 10kiloa painavampi kuin nykyään, eivätkä rintani silloinkaan olleet merkittävästi isommat.

Pienirintaisuus ei siis johdu siitä, että olisin ollut aina todella urheilullinen. Olen urheilullinen, koska sillä tavalla koen tulevani hyväksytyksi rintoineni.

AP

Vierailija
20/109 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ovat just parhaimpia. Ehdottomasti ei mitään silareita.

t. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi