Montako kertaa mies pystyy laukeamaan peräkkäin?
Onnistuuko vaikka kymmenen kertaa? Jos ei, niin miksei? Onko se fyysisesti mahdotonta? Miehet, voisitteko kokeilla ja raportoida tänne?
Kommentit (105)
1 hyvä ja kiihkeä riittää mulle ja vaimolle myös.
Nuorina veivattiinnuseamminkin päivässä, mutta nyt vanhempina on elämässä muutakin, kuin naiminen...
Nuorena nelisen kertaa. Nyt 54 vuoden iässä kerran päivässä, tosin akti voi kestää pari tuntia helposti, mutta laukean vain kerran sinä aikana.
Nuorena sain 3 orkkua peräkkäin niin että erektio ei laskenut välissä ollenkaan. Tossa nelikymppisenä uuden naisen kanssa sain 11 kertaa päivässä.
jepjep.. "vaikka kymmenen kertaa Jos ei niin miksei".
no mietippä..
VAIKKA.
Sit.
..sitä siellä kun et muuta 'järkevämpää' elämässä
itse enään keksi sen ns.turhan aikasi kuluksi?
Yhdesti se onnistuu mieheltä. Sitten pitää olla taukoa, toisilla muutama minuutti ja toisilla muutama tunti.
Kerran on onnistunut siten, että ei erektio laskenut. Joskus kolme kertaa peraperää, välissä muutama minutti lepoa ja uusi yritys. Kolmannella oli partneri niin liukas, ettei vaan lauennut, vaikka kuinka yritin, ei edes käsityönä irronnut.
Pystyn saamaan miniorgasmeja, jolloin siemennestettä ei tule, mutta lihasnykimiset tulevat tosin heikompana. Siitä ei tule sellaista kylläisyyden tunnetta ja ei se lihasnykiminenkään oikein tunnu miltään. Ihan kuin pieniä kramppeja munassa jotka ei ole kivuliaita. Edgetyksellä saan niitä usein.
Kerran on tullut kaksi kertaa...ihan peräkkäin. En ottanut ulos pimpistä. Jatkoin vaan. Oli villi tunne..
Riippuu miehestä. Ketä ajattelit kysyessäsi?
Nuorempana 13krt/yhden illan/yön aikana. Nyt ainakin muutaman kerrran.... viikossa :)
108 orgasmia yhdessä illassa!
Vesa
5x nykyisen puolison kanssa ekalla kerralla.
(Hei vaan, puoliso, kun kuitenkin luet tätä)
Itse en pysty laukeamaan ollenkaan peräkkäin, tuollaiset pylly vasten pyllyä pum pum ei vaan ole minulle se juttu!
Itsellä (M32) onnistuu kerran päivässä.
Kaksi menee vain parhaimpina päivänä. Kolmas taitaisi olla jo liikaa.
16-vuotiaana 5 kertaa yössä, 20v 4 kertaa yössä, 30v 2 kertaa yössä, 40v 1 kerta yössä.
Nuorena onnistui 10 kertaa, nykyään ehkä 3
M58v
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen todella haluaa ja auttaa asiassa minkä pystyy nii kyllä 4-6 kertaa menee viorokaudessa, pari ekaa kierrosta lyhyelläkin aikavälillä. Ja yli 40 on jo ikää mittarissa.
Näin on olin lähes 50 kun Sarin kanssa vielä onnistui n.7h aikana 4 kertaa.
Nyt on jo ikää sen verran että kyllä kerta riittää ja puolen tunnin tauon jälkeen toinenkin menee. Meillä on avoin suhde. Vaimoni pitää nuoremmista miehistä ja kuuntelin kerran kun parikymppinen kaveri pisteli ilman taukoa kolme kertaa. Nuo kymmenet kerrat mitä tässä kehuskellaan on varmaankin vain unelmia.