Montako kertaa mies pystyy laukeamaan peräkkäin?
Onnistuuko vaikka kymmenen kertaa? Jos ei, niin miksei? Onko se fyysisesti mahdotonta? Miehet, voisitteko kokeilla ja raportoida tänne?
Kommentit (105)
Kolme kertaa viiden minuutin sisällä
Teininä uuden tytön kanssa meni kortsupaketti yössä. Vanhemmiten tarvitsee tauon jo ekan orgasmin jälkeen.
Taitaa olla ennätys kuusi kertaa risteilyn aikana. Pitkän kuivan kauden jälkeen lähdin risteilylle. Daamin löydettyäni käytiin heittämässä alkuillan aikana 4 settiä, yöllä yksi ja vielä aamupalan jälkeen yksi. Vaikutti siltä että daamillakin oli pidempi kuivakausi takana.
5 kertaa tunnin sisällä,
7 tuntia olen sekstaillut yhteen menoon.
Silloin ruikin 2 kertaa
Nuorena ekan tyttökaverin kanssa yhdynnät oli todella nopeita ja kiihkeitä. Hän oli herkkä ja minä olin niiin herkkä. Tulin kortsuun hänen sisällään ja sitten kun olin vetämässä kortsua pois penis yhä jäykkänä, orgasmi alkoikin uudestaan. Tuntui mielettömän hyvältä ja spermaa vaan tuli lisää ja lisää. Runkkailin sitten siinä mielettömässä nautinnossa. Tyttö katseli sitä ja halusi jatkaa mun hieromista. Sain sykäyksiä uudestaan, mutta sperman tulo ehtyi. Eikä ollut ainut kerta. Oli tavallista, että rakasteltiin aina ainakin kahdesti. Eli mulle tuli usein sit kolme-neljä syöksyä. Viimeinen oli kyllä käytännössä kuiva, ehkä pari tippaa terskan päässä. Olin jostakin syystä niin herkillä orkun jälkeen tulemaan uuteen orkkuun ja siemensyöksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ekan tyttökaverin kanssa yhdynnät oli todella nopeita ja kiihkeitä. Hän oli herkkä ja minä olin niiin herkkä. Tulin kortsuun hänen sisällään ja sitten kun olin vetämässä kortsua pois penis yhä jäykkänä, orgasmi alkoikin uudestaan. Tuntui mielettömän hyvältä ja spermaa vaan tuli lisää ja lisää. Runkkailin sitten siinä mielettömässä nautinnossa. Tyttö katseli sitä ja halusi jatkaa mun hieromista. Sain sykäyksiä uudestaan, mutta sperman tulo ehtyi. Eikä ollut ainut kerta. Oli tavallista, että rakasteltiin aina ainakin kahdesti. Eli mulle tuli usein sit kolme-neljä syöksyä. Viimeinen oli kyllä käytännössä kuiva, ehkä pari tippaa terskan päässä. Olin jostakin syystä niin herkillä orkun jälkeen tulemaan uuteen orkkuun ja siemensyöksyyn.
Ihana tarina!
Vierailija kirjoitti:
Oma ennätys on 9 kertaa, harrastettiin vaimoni kanssa seksiä yli 2 tuntia putkeen. Koko tuon 2 tunnin aikana olin koko ajan vaimoni pillussa. hän sai viidesti orgasmin. Ja kerran harrastettiin seksiä 8 kertaa lauantaina ja sunnuntaina 7 kertaa. Paikat oli sen jälkeen niin kipeät.
Montako orgasmia vaimosi sai noilla lauantai ja sunnuntai panoilla?
Vierailija kirjoitti:
5 kertaa tunnin sisällä,
7 tuntia olen sekstaillut yhteen menoon.
Silloin ruikin 2 kertaa
Oliko eväitä mukana? Edes juotavaa tuon 7 tunnin aikana.
..VAIN!! kymmen (10) kertaa. Ja JOKA!! (7/24) päivä. Ja viikosta toiseen.
Ja "miksei" (MUKA.se.JOKAISELLA!!) miehellä käy?
niin. niin missä 'mahtaa' olla vika? (Kertoisitko.. ;)))
jep. 24/7 + 10 = niin. missä'vika'.. (OLI.se.KYSYMYS).
..VAIN!! kymmen (10) kertaa. Ja JOKA!! (7/24) päivä. Ja viikosta toiseen.
Ja "miksei" (MUKA.se.JOKAISELLA!!) miehellä käy?
niin. niin missä 'mahtaa' olla vika? (Kertoisitko.. )
Mun mies pystyy joskus jatkamaan rakastelua ekan laukeamisen jälkeen. Jos on ollut pitkä tauko viime kerrasta, ja laukeaa ekalla kerralla nopeasti, niin silloin saattaa jäädä vielä sen verran paukkuja käyttämättä että voi vielä jatkaa hetken kuluttua. Kalu toki alkaa pehmetä ekan laukeamisen jälkeen, mutta sopivalla tavalla varovaisesti koskettelemalla sen voi saada vahvistumaan edelleen kovaksi.
2x maksimi, itsellä ainakin menee sen jälkeen Kalu tunnottomaksi että ei enää seisomaan saa
Nuorena kolmekymppisenä on tullut vietettyä koko päivä sängyssä ja lauettua ehkä 5 kertaa, nykyisin on harvinaista että saa orkut kaksi kertaa saman päivän aikana. Mutta sillä lailla se elämä etenee ja seksi on edelleen aivan loistavaa. M60
Kaksi kertaa peräkkäin ilman taukoa onnistuu helposti, mutta vanhemmiten toisella kerralla kestää aika pitkään saada orgasmi. Ilman kihelmöivää tunnelmaa tai jonkinlaista vaihtelua sellainen saattaa tuntua kumppanista mieluumminkin urheilusuoritukselta kuin miellyttävältä seksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Teininä uuden tytön kanssa meni kortsupaketti yössä. Vanhemmiten tarvitsee tauon jo ekan orgasmin jälkeen.
Ootko nyt 100-vuotias?
Kertomus jostain vuosien takaa Oltiin nuoria, täynnä intoa ja seksuaalista voimaa. Oltiin myös olosuhteiden pakosta paljon erillään - mutta kun oltiin yhdessä, naitiin paljon ja nautittiin paljon. Tyttöystävä ei kaivannut akrobatiaa, hän tykkäsi olla ihan vanhanaikaisesti alla. Ja sopihan se minullekin. Hän halusi myös, että pysyin hänen päällään ja sisällään lauettuani.
Niin tälläkin kertaa, kietouduimme toisiimme raajat sikinsokin, halailimme, nautimme panon jälkeisestä rentoudesta, hieman jo pehmentynyt kaluni edelleen hänen pillussaan. Liikuimme hiukan ja tietysti liikuin hiukan hänen sisälläänkin.
Tällä kertaa aloin tuntea kaluni kovettuvan uudestaan ja tietysti hänkin sen tunsi. Liikuin hiukan laajemmin, hitaasti edelleen. Katsoin häntä silmiin ja sain vastaukseksi hyväksyvän katseen. Joten jatkoin ja liike muuttui määrätietoisemmaksi, voisi kai sanoa, että liuuimme uuteen panoon. Joka hetken päästä oli jo yhtä intohimoinen kuin ensimmäinenkin.
En muista kestikö se pidemmän vai lyhyemmän aikaa mutta muistan, että kun laukesin toisen kerran hänen sisäänsä, tunsin antaneeni, jos nyt en kaikkeani, niin paljon. Ja muistelen, että kyllä tytttikseni arvosti tätä antamistani
Lahnan kanssa 2 kertaa maksimi.
Oliko oma osuus jotenkin olla syynä?
Nuorena miehenä joskus nuorikko sai niin hormoonit kierroksille, että muistan sellaisen kerran, jolloin yhden ja saman yhdynnän aikana laukesin kahdesti. Ensimmäisen orgasmin jälkeen ei tullutkaan pehmenemistä ja tuntui hyvältä jatkaa. Kun olen yleensä aika herkkä laukeamaan ja sen asian on oppinut huomioimaan muulla tavoin, että vaimo pääsee huipulle myös, niin kyllähän sellaisen muistaa ikänsä kun sai lykkimä menemään vaikka kuinka pitkään ja vielä lopuksi pääsi toisen kerran huipulle.
Tavallisesti pitää olla tauko välillä. Iän myötä aikaväli on pidentynyt, mutta silloin joskus ei tarvinnut pitkääkään paussia.
Jos rivissä olisi kauniita naisia perse pystyssä, niin 3-4 voisi lastin heittää.
Eihän sitä tauoksi lasketa, jos siirtää kalun kohteesta seuraavaan?