Kumman kanssa harrastaisit seksiä mieluummin: Robinin vai Dannyn?
Toinen on juuri 18 vuotta täyttänyt ja toinen on 74. Niin, kumpi?
Kommentit (13)
Kyllä mä mielelläni harrastaisin seksiä Robinin kanssa jos olisin vapaa ja jos se vaan suostuisi mun kanssa sitä harrastamaan.. Epäilen :D
T. AV-mamma 35v.
Niin pervo kysymys kuin olla ja voi. Mutta Dannyn vastaisin, Mieluummin ukkia, kuin omaa poikaani...=)
Vierailija kirjoitti:
Niin pervo kysymys kuin olla ja voi. Mutta Dannyn vastaisin, Mieluummin ukkia, kuin omaa poikaani...=)
Niin pervo vastaus kuin olla ja voi.
Voi kamalaa, kummankin kanssa pitäisi toimia kyllä silmät kiinni ja varmaan jälkeenpäin olisi ihan kauhea olo. En tarkoita kumpaakaan morkata, mutta toinen on melkein lapsi vielä ja toinen taas vanha pappa. Jos ihan aseella uhaten pitäisi valita, niin varmaan sitten Robin.
Robinin, lähempänä mun ikää :). Mutta ei taida olla pelkoa että huolisi :).
Kumpikaan ei kyllä sytytä, mutta jos molemmat tulisivat pokaamaan, niin Robin sitten mieluummin...
N29
En kummankaan vaan Kai Hyttisen tai Tapani Kansan.
Robin on vieläkin liian nuorehko, mutta hän jos on valittava itseäni alle 10 vuotta nuoremmasta ja melkein 50 vuotta vanhemmasta.
Tää on kyllä paha. En tykkää Robinin sievästä naamasta enkä luiskaotsasta, joten laittaisin sille paperipussin päähän.
Kyllä se Robbarin jono vaan pitemmäksi tulis. Ei voi mitään D.
Robinin kanssa se ois varmaan nopeemmin alta pois, Dannyn vetristymistä vois joutua ootteleen..
Jos noista kahdesta olisi pakko valita niin Robinin, mutta tuntisin varmaan itseni likaiseksi lapsiinsekaantujaksi sen jälkeen.