Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ketä haluu oikeesti asua Hesassa!?

Vierailija
29.09.2016 |

Kävin tänään Hesassa ja se on ihan kammottava läävä. Ihmettelen vaan että ketä viitsii sinne oikein muuttaa ja varsinki niitä ketä oikeen HALUU sinne.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun lahdessa ja haluisin kaikkein mieluiten suomessa asua juuri helsingissä. Miksi? Siellä on KAIKKI. Siis kaikki tapahtumat mitä suomessa järjestetään on lähes aina helsingissä, siellä on parhaat kaupat, parhaimman näköset miehet ;) ym.

Vierailija
42/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syynsä että hintataso on kova.

Yliarvostus ja ylihinnoittelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kielenkäyttö on niiiiiiin junttia etten edes viitsi vastata tuohon kysymykseen! 

Vierailija
44/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan manseenkin tulossa kovasti paljon uutta, innolla jäämme seuraamaan tilannetta.

Vierailija
45/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut monessa paikassa, mm. Hesassa. Olen onnellinen että just nyt ei tartte siellä. Se on ihan rapistunut ja epäsiisti nykyään. Tapahtumista ja kaupoista voi nauttia käymällä siellä, eivät ne sentään asumisen arvoisia ole. Paremmin pukeutuvia ihmisiäkin on muissa kaupungeissa. Hesassa näkee paljon tosi köyhiä. Ja mitä kävikään Pikku-Jimillekin siellä? Kivoja tapahtumia ja parhaimman näkösiä miehiä, just joo.

Vierailija
46/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomat ei sitten ole "hesari" vaan "stadari".

Vierailija
47/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että suurin osa helsingin (helsinki, espoi, vantaa...) asukkaista asuu siellä kahdesta syystä:

1) He eivät ole pärjänneet missään muualla, joten ovat lähteneet etsimään töitä.

2) Heillä on joku sellainen ominaisuus että haluavat piiloutua ihmismassaan. Ei ole kivaa olla kylän ainut gay.

Nämä molemmat syyt ovat kyllä kaikkien tiedossa, joten helsinkiläiset ovat alkaneet keksiä tekosyitä miksi siellä asuminen olisi siedettävää. Jotkut vähemmän lahjakkaat tyytyvät haukkumaan kaikkia kehä kolmosen ulkopuolella asuvia landepaukuiksi, suurimmat friikit jopa kehä ykkösen ulkopuolella asuvia.

Vierailija
48/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun lahdessa ja haluisin kaikkein mieluiten suomessa asua juuri helsingissä. Miksi? Siellä on KAIKKI. Siis kaikki tapahtumat mitä suomessa järjestetään on lähes aina helsingissä, siellä on parhaat kaupat, parhaimman näköset miehet ;) ym.

Joo, en minäkään "Lahes" haluaisi asua. En kyllä asu Helsingissäkään.

Vierailija
49/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ainoa tarkoitus oli ärsyttää käyttämällä sanoja ketä ja hesa. Kaikki muu oli pelkkää täytettä.

Vierailija
50/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua Helsingissä. Tämä Espoo riittää mulle ihan hyvin.

Vierailija
51/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin noloa päteä jollain "se on helsinki eikä hesa"-jutuilla. Tuollaiset nyylät on varmasti niitä samoja jotka korjaa että "se drinkki ei ole mojito vaan mohito". Voi elämä ja otsaläpsy kun noita joskus näkee.

Kiitos hyvistä nauruista! Ei ollut tullut mieleen että joku tilaisi Mojitoa sanomalla j:n suomalaisittain! :D Sama tyyppi juo varmaan myös expressoa.

Ja kuten todettu, Helsinki on ihan Helsinki, ei tarvitse vääntää sitä mihinkään muotoon.

Vierailija
52/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on kyllä se hyvä puoli, että pääsee helposti Tallinnaan ostoksille. Mutta eipä sitten paljon muuta.

Vierailija
53/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään Hesassa ja se on ihan kammottava läävä. Ihmettelen vaan että ketä viitsii sinne oikein muuttaa ja varsinki niitä ketä oikeen HALUU sinne.

Kirjallisen antisi tasosta päätellen taidat olla aika nuori. Kasva vähän ja mene käymään sitten uudelleen.

Vierailija
54/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan nyt tuon hassun Hesa sanan kommentoimatta.

Mutta Minä minä minä haluan! En voisi kuvitella asuvani muualla. Eikä tietenkään pelkkä Helsinki riitä vaan rakastan niin tätä omaa aluettani Ullanlinna- Punavuori- Eira.

Olen melkein päivittäin onnellinen siitä että saan asua näin ihanassa paikassa. Omat lempi ravintolat ja kahvilat, kauniit talot ja merenranta... Kattonäkymät olkkarin ikkunasta ja juuri entisöidyt maalaukset omassa rapussa ...

Vierailija
55/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo ❤

Vierailija
56/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viime kesänä Suomessa, ei todellakaan ymmärrä että kuka sinne haluaa matujen lisäksi.

Vierailija
57/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan asua täällä ja olen aina asunut ja tulen asumaan kunnes kuolema meidät erottaa.

Helsinki on mun koti !

Vierailija
58/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin tosiaan että Helsinkiiin muuttaa vain sinne haluavia ihmisiä. Ne Helsinkiä inhoavat, mutta täällä asuvat tekevät Helsingille vain hallaa. Siitä tulee se olettamus, että helsinkiläiset olisi ikäviä ihmisiä.

Vierailija
59/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa haluaa asua vain persaukiset homot, transut, lebakot ja muut sekasikiöt joita maaseudulla katsotaan oikeutetusti kuin halpaa makkaraa.

Vierailija
60/64 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ketä ketä ketä ketä, arģggggh!

Tämä. Opettelisitte kirjoittamaan oikein. Tuo "ketä" ilmaisun väärinkäyttö raastaa silmiä. Hirveää kielen raiskausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan