Siis ketä haluu oikeesti asua Hesassa!?
Kävin tänään Hesassa ja se on ihan kammottava läävä. Ihmettelen vaan että ketä viitsii sinne oikein muuttaa ja varsinki niitä ketä oikeen HALUU sinne.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syynsä että hintataso on kova.
Yliarvostus ja ylihinnoittelu?
Toi kielenkäyttö on niiiiiiin junttia etten edes viitsi vastata tuohon kysymykseen!
No onhan manseenkin tulossa kovasti paljon uutta, innolla jäämme seuraamaan tilannetta.
Olen asunut monessa paikassa, mm. Hesassa. Olen onnellinen että just nyt ei tartte siellä. Se on ihan rapistunut ja epäsiisti nykyään. Tapahtumista ja kaupoista voi nauttia käymällä siellä, eivät ne sentään asumisen arvoisia ole. Paremmin pukeutuvia ihmisiäkin on muissa kaupungeissa. Hesassa näkee paljon tosi köyhiä. Ja mitä kävikään Pikku-Jimillekin siellä? Kivoja tapahtumia ja parhaimman näkösiä miehiä, just joo.
Helsingin Sanomat ei sitten ole "hesari" vaan "stadari".
Tosiasia on, että suurin osa helsingin (helsinki, espoi, vantaa...) asukkaista asuu siellä kahdesta syystä:
1) He eivät ole pärjänneet missään muualla, joten ovat lähteneet etsimään töitä.
2) Heillä on joku sellainen ominaisuus että haluavat piiloutua ihmismassaan. Ei ole kivaa olla kylän ainut gay.
Nämä molemmat syyt ovat kyllä kaikkien tiedossa, joten helsinkiläiset ovat alkaneet keksiä tekosyitä miksi siellä asuminen olisi siedettävää. Jotkut vähemmän lahjakkaat tyytyvät haukkumaan kaikkia kehä kolmosen ulkopuolella asuvia landepaukuiksi, suurimmat friikit jopa kehä ykkösen ulkopuolella asuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun lahdessa ja haluisin kaikkein mieluiten suomessa asua juuri helsingissä. Miksi? Siellä on KAIKKI. Siis kaikki tapahtumat mitä suomessa järjestetään on lähes aina helsingissä, siellä on parhaat kaupat, parhaimman näköset miehet ;) ym.
Joo, en minäkään "Lahes" haluaisi asua. En kyllä asu Helsingissäkään.
Aloittajan ainoa tarkoitus oli ärsyttää käyttämällä sanoja ketä ja hesa. Kaikki muu oli pelkkää täytettä.
En haluaisi asua Helsingissä. Tämä Espoo riittää mulle ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Niin noloa päteä jollain "se on helsinki eikä hesa"-jutuilla. Tuollaiset nyylät on varmasti niitä samoja jotka korjaa että "se drinkki ei ole mojito vaan mohito". Voi elämä ja otsaläpsy kun noita joskus näkee.
Kiitos hyvistä nauruista! Ei ollut tullut mieleen että joku tilaisi Mojitoa sanomalla j:n suomalaisittain! :D Sama tyyppi juo varmaan myös expressoa.
Ja kuten todettu, Helsinki on ihan Helsinki, ei tarvitse vääntää sitä mihinkään muotoon.
Helsingissä on kyllä se hyvä puoli, että pääsee helposti Tallinnaan ostoksille. Mutta eipä sitten paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Hesassa ja se on ihan kammottava läävä. Ihmettelen vaan että ketä viitsii sinne oikein muuttaa ja varsinki niitä ketä oikeen HALUU sinne.
Kirjallisen antisi tasosta päätellen taidat olla aika nuori. Kasva vähän ja mene käymään sitten uudelleen.
Ohitan nyt tuon hassun Hesa sanan kommentoimatta.
Mutta Minä minä minä haluan! En voisi kuvitella asuvani muualla. Eikä tietenkään pelkkä Helsinki riitä vaan rakastan niin tätä omaa aluettani Ullanlinna- Punavuori- Eira.
Olen melkein päivittäin onnellinen siitä että saan asua näin ihanassa paikassa. Omat lempi ravintolat ja kahvilat, kauniit talot ja merenranta... Kattonäkymät olkkarin ikkunasta ja juuri entisöidyt maalaukset omassa rapussa ...
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime kesänä Suomessa, ei todellakaan ymmärrä että kuka sinne haluaa matujen lisäksi.
Mä haluan asua täällä ja olen aina asunut ja tulen asumaan kunnes kuolema meidät erottaa.
Helsinki on mun koti !
Toivoisin tosiaan että Helsinkiiin muuttaa vain sinne haluavia ihmisiä. Ne Helsinkiä inhoavat, mutta täällä asuvat tekevät Helsingille vain hallaa. Siitä tulee se olettamus, että helsinkiläiset olisi ikäviä ihmisiä.
Hesassa haluaa asua vain persaukiset homot, transut, lebakot ja muut sekasikiöt joita maaseudulla katsotaan oikeutetusti kuin halpaa makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä ketä ketä ketä ketä, arģggggh!
Tämä. Opettelisitte kirjoittamaan oikein. Tuo "ketä" ilmaisun väärinkäyttö raastaa silmiä. Hirveää kielen raiskausta.
Mä asun lahdessa ja haluisin kaikkein mieluiten suomessa asua juuri helsingissä. Miksi? Siellä on KAIKKI. Siis kaikki tapahtumat mitä suomessa järjestetään on lähes aina helsingissä, siellä on parhaat kaupat, parhaimman näköset miehet ;) ym.