Millaiselta ihmiseltä kysyt onko hän varattu vai sinkku?
Henkilö ei ole itse tuonut esille parisuhdestatustaan millään lailla. Kysytkö useimmiten hyvännäköiseltä ihmiseltä, että onko hän sinkku vai varattu ja oletat esim. rumempien automaattisesti olevan sinkkuja joten asia ei kiinnosta? Esim. työpaikalla tai tutustuessa uusiin ihmisiin.
t. ihmettelevä ikisinkku, jolta ei koskaan kysytä parisuhdestatusta missään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En kysy keneltäkään paitsi korkeintaan ihmiseltä josta olen itse kiinnostunut, silloinkin tuntuisi vähän luonnottomalta kysellä asiasta suoraan. Tuttujen ja kaverien kanssa en tee sillä tiedolla varsinaisesti mitään, joten en kysele ja asia tulee yleensä heidän omista puheistaan ilmi. Miksi sitä pitäisi kysyä?
You tell me, sivusta olen seurannut miten usein sitä kysytään. Multa ei ja mietinkin johtuuko se siitä, että olen niin ruma.
En kysy koskaan keneltäkään. Jos ihminen haluaa kertoa perhesuhteistaan, hän tekee sen itse, minun tehtäväni ei ole udella.
Muistan oikeastaan vain kerran kysyneeni. Ja silloinkin vain siksi, että osasisin pitää omat rajani. Olin ihastunut mutta en niin ihastunut, että olisin alkanut haastamaan hänen potenttiaalisen kumppanin. - Olimme molemmat muuttaneet opintojen perässä uudelle paikkakunnalle ja välillä vaikuuti, että hänellä on kumppani (kotipuolessa) ja välillä, että se on historiaa. Tilanne kiusasi minua jotenkin, niinpä rohkaistuin ja kysyin suoraan. - Ei meistä pariskuntaa tullut mutta sen sijaan hyvät ystävät.
Sellaiselta, jonka ihmiset automaattisesti odottavat olevan parisuhteessa eli suht. sosiaalinen, ulkoisesti viehättävä, älykäs ja mukava ihminen saa kuulla uteluita parisuhdestatuksestaan todella usein.
En minkäänlaiselta. Hittooko se mulle kenenkään parisuhteet tai suhteettomuudet kuuluu.
Erittäin harvoin oon, hiukan kysynyt, mitä hän tekee tai missän on vietänyt, mutta suoraan sinkku kysymistä en ole, koska se tuntuu kiusaliselta, pelottavalta ja vähän oudolta, että miksi alkuun tuttu haluaisi tietää siitä, vaikka oon kaveriporukoissa kertonut, että oon sinkku. Jos uuden kiinnostavan naisen, johon olisin kiinnostunut, niin tää voi viedä aikaa, onko persoona semmoinen, että viihdyn sen kanssa, välitääkö minusta ja onko hän uskalla puhua seksuaalisesti, sillä ainakin näkökulmasta olisi parisuhteessa hyvä merkki :)
En ole koskaan kysynyt keltään. Minulta kysyttiin nuorena usein. Keski-ikäinen nainen
up