Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselta ihmiseltä kysyt onko hän varattu vai sinkku?

Vierailija
29.09.2016 |

Henkilö ei ole itse tuonut esille parisuhdestatustaan millään lailla. Kysytkö useimmiten hyvännäköiseltä ihmiseltä, että onko hän sinkku vai varattu ja oletat esim. rumempien automaattisesti olevan sinkkuja joten asia ei kiinnosta? Esim. työpaikalla tai tutustuessa uusiin ihmisiin.

t. ihmettelevä ikisinkku, jolta ei koskaan kysytä parisuhdestatusta missään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt keneltäkään.

Vierailija
2/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minäkään kysynyt tuollaista. Jos haluaisin tietää, seurusteleeko joku, kysyisin, että seurusteleeko hän, enkä että onko hän sinkku vai varattu.

Vierailija
4/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tyypiltä joka kiinnosti ja nykyään se on mun aviopuoliso.

Vierailija
5/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelta ihmiseltä työpaikalla?? Whaaat?  Outoa, jos selaista kysyttäisiin. Ei ole koskaan käynyt mielessä udella työkavereilta henkilökohtaisista asioista, jos he eivät itse ota jotain puheeksi.

Vierailija
6/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole minäkään kysynyt tuollaista. Jos haluaisin tietää, seurusteleeko joku, kysyisin, että seurusteleeko hän, enkä että onko hän sinkku vai varattu.

Sanamuodolla ei ole nyt niin väliä vaan itse asialla.

Vierailija
7/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään jatkuvasti vaikka olen ulkonäöltäni lähinnä kummallisen näköinen, en sitten tuo tätä asiaa itse esille millään tavalla , en edes ota puheenaiheeksi.

Vierailija
8/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselta joka vaikuttaa varakkaalta.

t. mamma.

Vierailija
9/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudelta ihmiseltä työpaikalla?? Whaaat?  Outoa, jos selaista kysyttäisiin. Ei ole koskaan käynyt mielessä udella työkavereilta henkilökohtaisista asioista, jos he eivät itse ota jotain puheeksi.

On kysytty, sivusta seuraajana olen huomioinut. Esimerkiksi vapaa-ajallakin yksissä illanistujaisissa muistan miten yksi uusi tyyppi hymyili parille uudelle tuttavuudelle (ei minulle vaikka olin siinä porukassa) ja kysyi, että "te siis varmaankin seurustelette?" :D

Vierailija
10/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy keneltäkään. Ei ole minun asiani.

Vierailija
11/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaisin kysyä kollegalta, sillä sinkusta voisi saada paremmin after work seuraa tms.

Vierailija
12/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa kun ihmiset ovat aivan helvetin uteliaita livenä, mutta anonyymeinä ah-niin-viattoman-välinpitämättömiä = tällaisiin ketjuihin ei saa uteliaimpien rehellisiä kommentteja lainkaan.

Vierailija
13/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö ei ole itse tuonut esille parisuhdestatustaan millään lailla. Kysytkö useimmiten hyvännäköiseltä ihmiseltä, että onko hän sinkku vai varattu ja oletat esim. rumempien automaattisesti olevan sinkkuja joten asia ei kiinnosta? Esim. työpaikalla tai tutustuessa uusiin ihmisiin.

t. ihmettelevä ikisinkku, jolta ei koskaan kysytä parisuhdestatusta missään.

En keneltäkään. Nuorempana kysyin baarissa. Kaikki kiinnostavat naiset sanoivat olevansa varattuja.

Vierailija
14/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt kaksi kertaa (toinen postaukseni Niko), kotijuhlissa ja baarissa. Kummallakin kerralla kyseessä oli henkilö, jonka ulkonäköön ihastuin. Ja olin vähän humalassa. Kumpikin kerta johti pussailuun. Toinen enempään. Numerot sain molemmilta.

Vierailija
15/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keneltäkään, eikä sitä kai normaalisti kysytäkään. Miksi muka kysyttäisiin? Ehkä jos tutustut johonkin uuteen työkaveriin, niin jossain vaiheessa voi tulla kysyneeksi, että onko parisuhteessa tai vastaavaa, kun puheenaihe menee siihen.

Vierailija
16/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy, eikä minulta kysytä. Jotkut puhuvat puolisosta/kumppanistaan jatkuvasti, toisten kanssa olen tuntenut vuoden ennen kuin asia käy ilmi jostain sivulauseesta.

Vierailija
17/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpa kysele keneltakaan. Ei ole nimittain endimmainen asia, joka minua uusissa ohmisissa kiinnostaa. pitaisin myos vahan outona, jos joku puolituttu asiaa minulta tiedustelisi ilman mitaan syyta.

Vierailija
18/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy keneltäkään paitsi korkeintaan ihmiseltä josta olen itse kiinnostunut, silloinkin tuntuisi vähän luonnottomalta kysellä asiasta suoraan. Tuttujen ja kaverien kanssa en tee sillä tiedolla varsinaisesti mitään, joten en kysele ja asia tulee yleensä heidän omista puheistaan ilmi. Miksi sitä pitäisi kysyä?

Vierailija
19/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään ekaksi ihan suoraan mitä minun mies tekee työkseen. Ei kysytä oikeastaan mitään, mitä minä olen, vaan siirrytään suoraan kysymään mitä mieheni on. :(

Vierailija
20/30 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kuka tuollaista työpaikalla kyselee? En ole koskaan kysynyt, minulta ei ole kysytty enkä ole kenenkään kuullut kysyvän. Afterworkeille voi pyytää kivoja työkavereita ihan parisuhdestatuksesta huolimatta.

Kun tutustutaan paremmin, ihmiset yleensä kertovat puolisostaan tai mainitsevat asuvansa yksin tms. Ei tarvitse kysellä. Jos taas ihminen ei mitään asiasta mainitse, se on usein merkki siitä, että hän ei halua kertoa yksityiselämästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi