Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on erikoinen kala.

Vierailija
29.09.2016 |

Sellainen läpykkä.. Kuin lahna. En ole sellaista ennen tavannut. Sängyssä. Ei juuri minua lämmittele, odottaa että olen heti valmis kun hän sanoo että hänellä seisoo. Jos taas minä teen aloitteen niin makaa vain selällään kun otan suihin.. Sanoo sitten että ratsasta, tai "tee sä työt". Ei ole kertaakaan yrittänyt antaa minulle orgasmia, ja jos sormeilee minua niin korkeintaan minuutin. Ihmeen passiivinen. Mitä tehdä lahnalle? En usko, että se grillaamisestakaan noin vaan paremmaksi muuttuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä? Et palvele. Sanot seuraavan kerran että nyt on sun vuoro palvella.

Vierailija
2/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä? Et palvele. Sanot seuraavan kerran että nyt on sun vuoro palvella.

Olen kokeillut pari kertaa. Seksi lopahtaa siihen. Ihan kuin se ei tietäisi mitä tehdä ja ahdistuu. Nyt ei ole ollut kuukauteen seksiä kun en halua olla ainoa joka palvelee. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Opettamalla parani :D!

Vierailija
4/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on. Opettamalla parani :D!

Miten opetit kun tämä lahnalaji tuntuu loukkaantuvan herkästi? Vai syötitkö jotain kalaöljyä, että aktiviteetti nousisi?

Vierailija
5/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se onkin hai? Pokerihai.. Tuo "tee sä työt" kuulostaa lähinnä pokerinpeluu-kommentilta.

Vierailija
6/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis sille sopiva naispuoleinen lahna tiedossa, saisivat sitten lahnailla yhdessä. Ainakaan tälle naislahnalle ei saanut mitään intoa seksiin vaikka mitä teki.

M32

Vierailija
7/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista ja syö ja sitten vaan uutta matoa koukkuun

Vierailija
8/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin että mieheni oli kala, suomut ja kaikki. Mut se olikin psoriasis.

Vierailija
9/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalas ja lahna ne yhteen soppii

huomenna pannaan pussauskoppiin

Vierailija
10/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis sille sopiva naispuoleinen lahna tiedossa, saisivat sitten lahnailla yhdessä. Ainakaan tälle naislahnalle ei saanut mitään intoa seksiin vaikka mitä teki.

M32

Viihtyvätkö lahnat keskenään? Toimivatko pareittain? Sillihän on ainakin sellainen laumakala. Voitko antaa fisusi yhteystiedot, niin saatan jopa käyttää niitä joskus, jos minun lahna ei edes yritä oppia muita tapoja.. Mustekala on hyvä oppimaan, mutta voivoivoi luulen että lahna ehkä ei ole kovin hyvä oppimaan.

Vierailija
11/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa mutta kirjoitit perkeleen hauskasti tuon, kiitos siitä. Toivottavasti kohdallesi osuu seuraavaksi roima hauki.

Vierailija
12/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa mutta kirjoitit perkeleen hauskasti tuon, kiitos siitä. Toivottavasti kohdallesi osuu seuraavaksi roima hauki.

Kiitos. Haukea minäkin toivon. Saa olla vähän sellainen vääräleukakin.. Ja lymyillä osan aikaa mudissa.. Kunhan hyökkää innolla ja vauhdilla kiinni kun saalis tulee kiehnäämään alasti viereen.. Sellaisia ne hauet on. Eikä ne hautkaan muuten pelkkiä lahnoja halua!

Vierailija
13/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Viihtyvätkö lahnat keskenään? Toimivatko pareittain? Sillihän on ainakin sellainen laumakala. Voitko antaa fisusi yhteystiedot, niin saatan jopa käyttää niitä joskus, jos minun lahna ei edes yritä oppia muita tapoja.. Mustekala on hyvä oppimaan, mutta voivoivoi luulen että lahna ehkä ei ole kovin hyvä oppimaan.

En lahnojen parveilusta tiedä, mutta veikkaan, että ei niillä kovin villiä parittelua ainakaan ole. En viitsi näin julkisesti antaa yhteystietoja.

M32

Vierailija
14/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin väärin. Lahnalla on sen mahtikölin takia pirunmoiset voimat ja melkoisesti energiaa ainakin silloin, kun se kiskotaan pois omasta elementistään. Matoa koukkuun vaan, ja kiskot sen pois lakanoiden turvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme