Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinder ihan kuollut?

Vierailija
29.09.2016 |

Olen pyörinyt siellä n. viikon ja koko aikana ei ole tullut juurikaan matcheja ja nekin jotka tulee, poistaa mut jostain syystä. Olen ihan peruskaunis ja tekstini on fiksu. Kavereilta olen kuullut samaa, ettei siellä juurikaan tapahdu mitään, onko teillä samoja havaintoja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

En vaan tajua, koska itse olen saanut lähes vain ja ainoastaan todella kohteliaita kutsuja kahville / kävelylle / syömään / drinkille / leffaan, ja olen niihin suostunutkin. Vain pari on vihjannut jotain seksuaalista, eikä nekään suoria ehdotuksia. Kaikki tapaamiset ovat olleet enemmän tai vähemmän onnistuneita, vaikkei kipinää olisikaan ollut. Kukaan ei ole ilmaissut pettymystä tai karannut paikalta tai ollut tökerö.

En ymmärrä miten muille on kasaantunut niin paljon huonoja kokemuksia.

Miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut, ja omat "totuudet".

Vierailija
22/25 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 10 matchia ja treffipyyntöjä satelee täysin asiallisilta miehiltä. Mulle tinder on erittäin vilkas paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yli 100 :D

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 10 matchia ja treffipyyntöjä satelee täysin asiallisilta miehiltä. Mulle tinder on erittäin vilkas paikka!

Vierailija
24/25 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus saan naisen otan kyllä menneisyyden suurennuslasin alle pitkäksi aikaa.

Surullinen kunniaton kulttuuri, joka ei ansaitse selviytyä.

Vierailija
25/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kommentit 2016. Nyt ollaan 2024.Tinder vähä kun levy joka jäänyt soimaan.

Nätisti sanottuna  " Rikkinäinen vessanpönttö joka täynnä 💩 ja jota kukaan ei siivoa eikä korjaa"