Onko Tinder ihan kuollut?
Olen pyörinyt siellä n. viikon ja koko aikana ei ole tullut juurikaan matcheja ja nekin jotka tulee, poistaa mut jostain syystä. Olen ihan peruskaunis ja tekstini on fiksu. Kavereilta olen kuullut samaa, ettei siellä juurikaan tapahdu mitään, onko teillä samoja havaintoja?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Paska paikka se on
Ainakin miehelle.
Joo, kaikki on jo nussittu läpi. On siellä ne pahimmat pervot ja lassukat jotka ei saa ketään.
Joo hiljasta on täälläkin. Ennen tuli pantua sitä kautta ihan viikottain, nyt en oo kahteen KUUKAUTEEN tavannut ketään. N27
Matcheja tulee paljon, mutta kukaan ei kirjoittele mitään. Tai sitten kirjoittelut loppuu lyhyeen. Etsin pidempiaikaista seuraa.
Oho, no kesällä kyllä oli vilkkaampaa, mutta kyllä mulla nytkin on muutama kutsu viikonlopulle sieltä uusilta matcheilta. Yhteensä "auki olevia" matcheja on nyt vajaa kolmesataa.
Vierailija kirjoitti:
Joo hiljasta on täälläkin. Ennen tuli pantua sitä kautta ihan viikottain, nyt en oo kahteen KUUKAUTEEN tavannut ketään. N27
Muuta vorssaan ja saat taas runsaasti monikulttuurista rakkautta, siellä ne parhaat eliittikumppanit löytyvät ...
Kai olet jo matkalla sinne ?
Kuollut se on, siellä pyörii vain joitain instagramtyrkkyjä mainostamassa sivujaan. Missä ovat kaikki tavalliset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Tinder = taudinlevitin. Siksi.
Mikä tai mitä tautia ? Ebola, hiv , c-hepatiittia vai kaikkia 🐒 ?
Miesten taso on romahtanut. Kävin läpi suunnilleen kaikki Tampereen alueen miehet omassa ikäluokassani: swaippasin oikealle vain 18 kertaa, matcheja tuli 2 kpl.
On se aika kuollut paikka nykyään. Ennen matcheja tuli useampi viikossa, nykyään enää muutama kuukaudessa. Ja juttelua siellä on melko mahdoton saada aikaan kenenkään kanssa, saati sitten päästä treffeille.
Jaa. Minä asun täällä perähikiällä ja viime viikolla taas aloitin tinderöinnin oikein urakalla. Yhden kanssa oli treffit eilen ja nyt on neljä keskustelua todella aktiivisia (johtaa ehkä tapaamiseen lähiaikoina).
Vierailija kirjoitti:
On se aika kuollut paikka nykyään. Ennen matcheja tuli useampi viikossa, nykyään enää muutama kuukaudessa. Ja juttelua siellä on melko mahdoton saada aikaan kenenkään kanssa, saati sitten päästä treffeille.
Koska naiset lopettaa vastaamisen aina ja joka kerta kun pyydät naista treffeille. Tapahtunut varmaan yli kymmenen kertaa. Ja jos treffit saa sovittua niin edellispäivänä perutaan, ihan järjetöntä :D
Mulle oli kuollut jo pari vuotta sitten. Ei kysytty kertaakaan treffeille :D Sain vain jotain seksiehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli kuollut jo pari vuotta sitten. Ei kysytty kertaakaan treffeille :D Sain vain jotain seksiehdotuksia.
Mä kysyn aina naisia treffeille mutta naiset ei uskalla lähteä.
Ihmettelen suuresti tuollaisia kirjoituksia joissa sanotaan että miehet ei kirjoita tai kysy treffeille.
Rehellisesti sanoen en ymmärrä miten naisia saa sieltä treffeille, helmikuusta lähtien olen yrittänyt joka päivä ja saldona yhdet treffit kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn aina naisia treffeille mutta naiset ei uskalla lähteä.
Ihmettelen suuresti tuollaisia kirjoituksia joissa sanotaan että miehet ei kirjoita tai kysy treffeille.
Rehellisesti sanoen en ymmärrä miten naisia saa sieltä treffeille, helmikuusta lähtien olen yrittänyt joka päivä ja saldona yhdet treffit kesällä.
Rehellisesti sanoen en käsitä miten naisena olisi riittävän viehättävä miehille. Sain liki jokaisesta miehestä mätchin, availin myös itse keskusteluja ja silti saldona ne öiset panokutsut tai kutsut viihteelle. Kuvat normaaleja (ei paljastavaa vaatetusta), olen ok-näköinen nuori nainen, joka olisi halunnut päästä edes yksille kahvilatreffeille, mutta ei sitten. Uudelleen en enää yritä, tuli niin halpa ja alentava olo miesten käytöksestä :(
Palstamammoille ei enää makseta ilmaisia illallisia ja sirkushuveja TinderissäKÄÄN?
Jaxuhalit.
En vaan tajua, koska itse olen saanut lähes vain ja ainoastaan todella kohteliaita kutsuja kahville / kävelylle / syömään / drinkille / leffaan, ja olen niihin suostunutkin. Vain pari on vihjannut jotain seksuaalista, eikä nekään suoria ehdotuksia. Kaikki tapaamiset ovat olleet enemmän tai vähemmän onnistuneita, vaikkei kipinää olisikaan ollut. Kukaan ei ole ilmaissut pettymystä tai karannut paikalta tai ollut tökerö.
En ymmärrä miten muille on kasaantunut niin paljon huonoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset lopettaa vastaamisen aina ja joka kerta kun pyydät naista treffeille. Tapahtunut varmaan yli kymmenen kertaa. Ja jos treffit saa sovittua niin edellispäivänä perutaan, ihan järjetöntä :D
Miks suostut olemaan naisten huo rana? Kasvata pallit, parempi yksin kuin olla jossain tiskillä odottamassa, että kelpaat jollekkin naiselle. En alistu enkä meinaa alistua näihin tindereihin ja muihin nettideitti bullshitteihin.
Paska paikka se on