Työttömät! Mitä ajattelit syödä lounaaksi tänään?
Itse ajattelin keitellä kaurapuuroa, koska jääkaapissa on tähän aikaan kuukaudesta vain valo...
Mitäs te muut syötte?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ap milloin sulle tulee taas rahaa? Minulla vielä melkein kaksi viikkoa. Ärsyttää :/
Viikon päästä, mutta voi olla, että vasta joulukuussa jos karenssi alkaa :(
Keitän 2 kananmunaa ruisleivän päälle. Itseasiassa se on "pääruokani" tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap milloin sulle tulee taas rahaa? Minulla vielä melkein kaksi viikkoa. Ärsyttää :/
Älä puhu paskaa! Asumistuki tulee 1. Päivä, ja siihen on neljä päivää, koska v-loppu välissä
Minä, ap., en ainakaan saa mitään asumistukea.
Syön lihapullia, keitettyjä perunoita ja salaattia.
Aamiaisen syön lounasaikaan, koska työtön herää kun herää. Kaurapuuroa, leipää, kahvia. Pääateriaksi varmaankin pvm-alennuksesta ostettuja broilerinfileitä ja kermaperunoita, jälkimmäisiä tuunaan valkosipulilla ja kuohukermalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin jo, makaroonilaatikkoa. Nyt menen oksentamaan sen pois. Bulimia.
Siinä menee hyvä ruoka hukkaan, ei kannata.
Niin, ei olisi köyhällä oikeen vara sairastaa.
En mitään, hyvin harvoin tulee lounasta syötyä. Päivälliseksi ajattelin punajuurista jonkinlaista vuokaa, broikan tarjouskoipia on.
Kaapissa on parsakaali ja paketti broilerin fileepihvejä, että ne sitten
Menen varmaan syömään tohon Amarilloon. Olen hotellissa vieraalla paikkakunnalla ja en jaksa etsiä ruokapaikkaa kauempaa. Täällä olen taas työkkärin tarjoaman kurssin takia. Kurssilla on tänään etäpäivä ja huomenna taas lähiopetusta ja teen sitten etähommia hotellissa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Aamiaisen syön lounasaikaan, koska työtön herää kun herää. Kaurapuuroa, leipää, kahvia. Pääateriaksi varmaankin pvm-alennuksesta ostettuja broilerinfileitä ja kermaperunoita, jälkimmäisiä tuunaan valkosipulilla ja kuohukermalla.
Tuo myöhään herääminen koskee vain sinkku työtöntä.
Eilisen lasagne kastikkeen jämät ja spagettia.
Tosin alan kyllä leipomaan leipää ja laitan varmaan omenapaistoksenkin jossakin kohtaa uuniin. Mutta ei taida keretä lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa! Asumistuki tulee 1. Päivä, ja siihen on neljä päivää, koska v-loppu välissä
Niin, se menee kaikki vuokraan. Työmarkkinatuki tulee vasta kahden viikon kuluttua.
Tuol olis annos pinaatti-lasagnea vielä. Iltasella, kun mies tulee töistä niin olisi broilerin rintafileitä ja pekonia tarjolla. :)
Hommaan varmaan jonkun tindermiehen viemään mut lounaalle. Ne aina haluu maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Menen varmaan syömään tohon Amarilloon. Olen hotellissa vieraalla paikkakunnalla ja en jaksa etsiä ruokapaikkaa kauempaa. Täällä olen taas työkkärin tarjoaman kurssin takia. Kurssilla on tänään etäpäivä ja huomenna taas lähiopetusta ja teen sitten etähommia hotellissa tänään.
Mäkin haluan tuolle kurssille. Mikä ja missä?
Kasvissosekeittoa. Porkkanaa, perunaa, bataattia, sipulia, valkosipulia, chilipaprikaa. Mausteeksi kasvisliemikuutio ja maustettua tuorejuustoa. Jos käyn kaupassa niin ostan vielä kyytipojaksi raejuustoa. Nam! Jos jaksan niin leivon pienen leivänkin kastettavaksi.
Kalapyöryköitä (50/50 seitiä ja lohta, itse tein), perunamuusia ja valkoviinipohjaista kastiketta. Salaatti loppui eilen ja unohdin, että pakastimessa olisi ollut sokeriherneitä. Noh, tänään käyn kaupassa ja ostan illaksi salaattiakin.
Yhdelle aterialle tulee hintaa noin 1,60€, ilman salaattia ja ruokajuomaa. Annoskoossani olisi kyllä pienentämisen varaa niin hintakin jäisi pienemmäksi.