Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEISKA : Dannyn ja 51 vuotta nuoremman tango-Erikan lempi leiskui Rodoksella – paparazzikuva suutelusta!

Vierailija
29.09.2016 |

Suomalainen viihdekenttä kohahti keväällä, kun Seiska uutisoi laulajalegenda Dannyn eli Ilkka Lipsasen, 74, löytäneen uuden rakkauden 51 vuotta nuoremmasta laulajasta Erika Vikmanista, 23. Kesällä Erika tuli tutuksi kaikelle kansalle, kun hänet kruunattiin tangokuningattareksi.

Parivaljakko on julkisuudessa kertonut olevansa vain hyviä ystäviä. Seiska päätti lähteä ottamaan suhteesta selvää, kun kävi ilmi, että Erikan oli matkustanut viime viikolla Dannyn seuraksi tämän keikkamatkalle Rodokselle.

Viihtyivät altaalla

Päivisin Danny ja Erika viihtyivät tiiviisti hotellinsa yhteydessä olevalla uima-allasklubilla.

Danny ja Erika eivät tyytyneet altaan reunalla vain auringonottoon, vaan intoutuivat myös hellimään toisiaan. Seiskan paparazzi oli valppaana, kun Erika nousi rantatuolissaan polvilleen Dannyn eteen ja moiskautti tämän suulle pusun.

Tänään ilmestyneestä Seiskasta löydät koko jutun paljastuskuvineen ja Dannyn kommentit suhdeväitteisiin!

Lähde: Seiska

Kommentit (392)

Vierailija
201/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerolla ei mulle ole merkitystä, ja sitäpaitsi kaikki aivan saletisti seukkaisivat övericharmikkaiden vanhusten kanssa, kuten Al Pacino tai Sean Connery (molemmat about 80v) , ei rahan ja kuuluisuuden takia vaan koska ovat kuumia edelleen, mutta oikeasti, DANNY?! Tyypin tyylitaju on täysin vitsi, eikä se ole ollut charmicas noin vuoden 80 jälkeen, jos silloinkaan.

Joku raja sillä rahaa ja valtaa käyttävän valinnassa, Danny on vielä enemmän epämiellyttävä kuin Hjallis. Mummomaisella tavalla. Yöök, ja joku parikymppinen tangokuningatar roikkuu siinä, vaikka voisi seistä omilla jaloillaan.

Aika jännä muuten kun Danny onnitteli tätä tyttöystäväänsä tangokilpailun voitosta 2 päivää ennen finaalia.....

Jaa kaikki aivan varmasti seukkaisivat noiden julkkisvanhusten kanssa...joo no ei kuule seukkais, hyi että. Voivat olla charmikkaita, mutta että seukata, never, vaikka olisivat maailman ainoat miehet.

Vierailija
202/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerolla ei mulle ole merkitystä, ja sitäpaitsi kaikki aivan saletisti seukkaisivat övericharmikkaiden vanhusten kanssa, kuten Al Pacino tai Sean Connery (molemmat about 80v) , ei rahan ja kuuluisuuden takia vaan koska ovat kuumia edelleen, mutta oikeasti, DANNY?! Tyypin tyylitaju on täysin vitsi, eikä se ole ollut charmicas noin vuoden 80 jälkeen, jos silloinkaan.

Joku raja sillä rahaa ja valtaa käyttävän valinnassa, Danny on vielä enemmän epämiellyttävä kuin Hjallis. Mummomaisella tavalla. Yöök, ja joku parikymppinen tangokuningatar roikkuu siinä, vaikka voisi seistä omilla jaloillaan.

Aika jännä muuten kun Danny onnitteli tätä tyttöystäväänsä tangokilpailun voitosta 2 päivää ennen finaalia.....

No mä en kyllä seukkaisi Al Pacinon tai Sean Connerynkaan kanssa. Kyllä, ovat charmikkaita ja miellyttäviä, mutta eivät seksuaalisesti puoleensavetäviä, toisin kuin nuoret miehet.

Mutta tottahan toki olisin mieluummin Pacinon tai Conneryn kanssa kuin Dannyn :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tällainen julkisuus ei ole mitenkään ensimmäinen kerta. Minut on upotettu monet kerran samaan tilanteeseen. Viimeksi Katja Lukinin, toisen D Voices -tyttöni kanssa. Meistä otettiin kuva, kun olimme Rhodoksella ja muut ihmiset leikattiin pois kuvasta. Tämän jälkeen meillä oli muka "suhde".

http://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/danny-se-on-kovaa-leikkia-kun-ra…

Kummasti taas Rodoksella tulee suhde taustalaulajan kanssa ilmi...

Vierailija
204/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo kuvat on sellaisia ukki ja lapsenlapsi -kuvia. Itse olen 45 ja isäni on Dannyn ikäinen. Liian vanha mulle, saati oman lapseni ikäiselle... Mitäköhän Erikan äiti tuumaa?

Vaikea sanoa mitään juuri kyseisestä tapauksesta, mutta yllättävän useinhan äidit ovat olleet asiasta jopa innoissaan, kun tytär on saanut iskettyä rikkaan julkimon, vaikka reilusti vanhemmankin, näin ainakin rapakon takana. Tuppaahan olemaan niin, että tuollainen julkisuushakuisuus on geeneissä ja aika useasti sieltä paljastuu äityli taustalta, joka itsekin olisi kovasti halunnut nuoruudessaan julkimoksi ja kun tytär pääsee parrasvaloihin, niin äidille kelpaa se murunenkin tyttären julkisuudesta, oli se syy julkisuudelle mikä tahansa.

En siis tietenkään väitä, että juuri tässä tapauksessa äiti nauttisi julkisuudesta. 

Jos äiti vaikka Danny-fani itse niin mikäpä sen mieluisampi vävykokelas tyttärelle ;D

Saija (Eerikan äiti) todellakin on iskelmä- ja Dannyfani, itsekin haluaisi tangokuningattareksi ja on sitä yrittänytkin.

Vierailija
205/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ihmisille kuuluu kuka kenenkin kanssa on?

Ihmeellistä ikärasismia tällä palstalla on. Että jos tapaa ihmisen josta pitää niin sen kanssa ei saisi olla koska se on liian nuori tai vanha?

Täysin järjetöntä.

Mä taas ihmettelen sitä, että miksi tällainen pitää salata. Miksi ei vaan myöntää, jos kerran yhdessä ollaan. Ihan itse nämä suhteen osapuolet on tästä "rumaa" tehneet salailemalla, selittelemällä ja ihan suoraan valehtelemalla.

Kukaan ei pussaile altaalla eikä missään muuallakaan jos välit on ainoastaan platoniset ja kaverilliset.

Jos ne yrittää samaa, mitä Sara ja Roope. Kieltää suhteen niin kauan kuin pystyvät, saavat enemmän julkisuutta lehtiin kun heidän suhdettaan puidaan, onko vai ei...

Vierailija
206/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.danny.fi/kuvat/93armidanny.jpg

Danny näyttää ihan Vesa Keskiseltä :D...

Vierailija
207/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa näiden parisuhteeseen ... Tämän ketjun jotkut kommentit on ollu aivan helmiä! Olen hihitellyt silmät vedessä muutamille jutuille. Kyllä av-mammoilla on taas sana hallussa. "Opettaa mikkitekniikkaa" *hihhih*

Mä taas oon niin tyhmä, etten tajua, mitä toi mikkitekniikan opettaminen tarkoittaa. 😮

Fallos https://fi.wikipedia.org/wiki/Fallossymboli

Mikki = mikrofoni

https://www.google.fi/search?q=mikrofoni&espv=2&biw=1920&bih=940&tbm=is…

Jaaaaa..... Ai tommonenko se nyt sit olikin...

Vierailija
208/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oisin ainakin super onnellinen jos Danny ois mun poikaystävä ja olen myös parikymminen. Kuuusamo, ladalida luudulaaa, kyyyyyyyysämööö....

Dannyssä on karismaa ja jos pappaisuus ottaa kaaliin niin voi aina välissä vilkaista sen seksikkäitä nuoruus kuvia ;)

Vierailija
209/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis? Miltä sinusta tuntuu tämä keskustelu?

Vierailija
210/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis? Miltä sinusta tuntuu tämä keskustelu?

Voisin kuvitella, ettei Iksistä kiinnosta. Koska jos mies on jo vainhainkotikamaa ja joku parikymppinen muija on sattumalta tuollaisen huolinut, niin se ei ole keneltäkään muulta naiselta pois. Erika, "good" for you, pidä hyvänäs. :D

Vierailija
211/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oisin ainakin super onnellinen jos Danny ois mun poikaystävä ja olen myös parikymminen. Kuuusamo, ladalida luudulaaa, kyyyyyyyysämööö....

Dannyssä on karismaa ja jos pappaisuus ottaa kaaliin niin voi aina välissä vilkaista sen seksikkäitä nuoruus kuvia ;)

Ja liimata se nuoruuskuva sängynpäätyyn jossa visusti pitää katseensa samalla kun pumppaa iso D:n päällä?? :D 

Nyt tuli paha olo, hyh.

Vierailija
212/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkule kirjoitti:

Mites Katri-Helena ja nuori Liimatainen?

Eikös Katrilla kuitenkin ole se vanhin Liimatainen? Jos olisikin Jonne tai se vielä nuorempi Ville(?) niin alettaisiin olla samalla viivalla. Mutta joo, onhan se tämäkin pari jotenkin outo, Katrilla on kalakaveriaan vanhemmat lapset.

Miksi ihmeessä nämä Danny ja Katri ei palaa kimppaan keskenään? Tommista ja Erikastakin tulisi oiva pari.

Minkähänlainen olisi ollut onnellisen (ennen Dannyn pettämistä) nuorenparin ilme 60-luvulla, jos he olisivat päässeet näkemään kristallipallosta 50 vuoden päähän ja nähneet tulevat kumppaninsa :) 

Vierailija
213/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä hyvää nostetta ja julkisuutta syksyistä Pappakiertuetta silmällä pitäen. Naiset rientää katsomaan Teräsmiestä! 

Vierailija
214/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin Danny kuin Hjallis!

Iso D on aina iso.

Niin, eikös se ole varsin julkinen salaisuus, että valtameripurjehtijan masto on luokkaa katkarapu.

Vierailija
215/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalle.. "Olisit käynyt Specsaversilla"

Vierailija
216/392 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää yksikin tällaisen ikäeron omaava pari, jossa vanhempi osapuoli ei ole helvetin rikas, ja/tai kuuluisa. Se siitä "rakkaudesta", hyi helvetti kun oksettaa. Sekä Danny että Erika.

No neloselta tuli vähän aikaa sitten dokumentti, missä oli täällaisia pareja, millä oli samanlainen ikäero kuin Dannylla ja Ericalla. Esim. Kolmekymppinen mies ja rollaattorilla kulkeva mummo. Ihan tavallisia ihmisiä oli, ei siis mitään julkkiksia. Ihan mielenkiintoinen oli. En tiedä onko enää katsottavissa.

Useimmilla niistä pareista oli ikäeroa se 20-30 vuotta mutta  poikkeuksena se, että nainen oli vanhempi. Se kolmekymppinen mies - kasikymppinen mummo -pariskunta taas ei ollut tavallinen, vaan ainakin miehellä taisi olla sairauksia, ainakin fyysisiä, oliko myös psyykkisiä.

Vierailija
217/392 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny tarjoaa meille viihdettä vielä vanhoilla päivillään, pakostakin saa vinoa hymyä huuleen...

Vierailija
218/392 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
219/392 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lempi leiskui.

Vierailija
220/392 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on ihan turha paheksua. Kaksi aikuista ihmistä saa tehdä mitä haluaa.

Iso D on kyllä melkoinen alfa, kun saa vieläkin noin nuoria naisia. Sitä en kyllä ymmärrä, mitä parikymppinen nainen näkee yli 70-vuotiaassa miehessä, mutta pakkohan siinä Isossa D:ssä on jotain olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän