Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko hengittää liian hitaasti?

Vierailija
28.09.2016 |

Olen huomannut, että hengitän ihan kamalan hitaasti. Miten saan alettua normaalilla tavalla hengittämisen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin katsoin sekunttikellosta aikaa tasan 60 sekuntia ja minä hengitän tasan 4 ! kertaa kokoaikana!???

Vierailija
22/24 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<laskin, että hengitän yhdeksän kertaa minuutissa. Puolisoni on ollut hiljattain leikkauksessa ja hänen heräämöseurantapaperissaan lukee, että "ota yhteys anestesialääkäriin" jos hengitystiheys alle 10/min tai hengitysvaikeuksia. Miten on mahdollista, että hengitän hereillä ollessa alle kymmenen kertaa minuutissa?

Minä 8/min!

No olette elossa kuitenkin kokoajan sekä hyvinvointisia?

Joten mikä tässä on ongelma?

Pitäisi oppia hengittämään nopeammin. Luulen että keskittyessäni hengitän itse asiassa vielä hitaammin.

Miksi pitäisi oppia hengittämään nopeammin? Kun nykyisellä tahdilla taju pysyy ja ei ole mitään ongelmia. Kai sinulla hengitys tihentyy kun juokset portaita eestaas eestaas?

Ja varmaan hengität hitaammin kun rupeat keskittymään siihen ja kiinnität huomiosi siihen.

Tarkoitin että keskittyessäni esim. lukemiseen tai laskemiseen. Ääneni ei pysy aina kasassa.

Äänesi ei pysy kasassa? Mitä tekemistä äänellä on jos lukee tai laskee?! Tämä menee vain oudommaksi vaan... Luetko sinä ja lasket ääneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö synnytyksessäkin voi hengittää jotenkin väärin? Eikö siis muutoinkin?

Vierailija
24/24 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombivirus