nainen, kumpi tärkeämpää miehessä, koulutustaso vai seksuaalinen vetovoima välillänne?
Kommentit (19)
Äly on tärkein, koulutuksella ei niin väliä. En pysty innostumaan seksuaalisesti miehistä, jotka ei ole älykkäitä.
Mua ei kiinnosta seksuaalisesti muut kuin tohtorit.
Seksuaalinen vetovoima tietenkin. Koulutustasolla ei ole mitään väliä, älyllä on. Tyhmyys miehessä aika helvetin iso turn-off.
Iloinen asenne tärkein. Noista kahdesta kuitenkin jälkimmäinen.
Vetovoima on tärkeämpi. Tunnen vetoa älykkäisiin ja aikaansaaviin miehiin.
Onpa mukava huomata miten erilaisia vastauksia erilaisista ihmisiltä tulee. Vaan eipä tuotakaan voi oikein yleistää, jos mietin että on seksuaalista vetovoimaa, niin ei siitä paljoa ole hyötyä jos syystä tai toisesta se ei aktualisoidu oikealla tavalla, sama juttu kuin koulutuksen kanssa. Mitäpä hyötyä koulutuksesta, jos se ei samalla viesti sellaisesta älykkyydestä, jota itse pitää tärkeänä.
seksuaalinen vetovoima on tärkein. Ilman sitä ei voi muodostua mitään pysyvää.
Tottakai seksuaalinen vetovoima. Miten sitä seksiä muuten voisi olla??
Vetovoima tietysti. Monia koulutettuja olen tapaillut, jotka eivät kiinnosta seksuaalisesti ollenkaan. Toki myös koulutettuja ja kuumia, mutta jos saa valita vain toisen. Olen mantsan opettaja, mutta mieheni on putkiasentaja. Kuumin.
Luonne ja tavat merkkaa eniten.Ne vaikuttavat vetovoimaan. Juntteja löytyy joka koulutustasolta joten sen varaan ei voi laskea mitään.
Ite en halua seksiä. Ikinä. Niin jos noista pitää valita niin koulutustaso :D
Hassu kysymys. En juurikaan tunne seksuaalista viehtymystä korkeakouluttamattomiin, joten onneksi yleensä ei tarvitse miettiä tuollaisia.
Ilman seksuaalista vetovoimaa ei voi kyllä mitään parisuhdetta ollakaan. Siitä kaikki lähtee liikkeelle.
Henkilökohtaisesti voin hyväksyä minkä koulutustason tahansa. Käyty tai käymätön koulu ei kerro ihmisestä kaikkea.
Seksuaalinen vetovoima tarvitaan, jotta kiinnostun. Älykkyys, joka näkyy siinä että on kouluttautunut, tarvitaan jotta voi kehittyä parisuhde.
Pelkällä seksuaalisella vetovoimalla voi päästä sänkyyn, edellyttäen että on vain komea ja pitää tyhmyytensä omana tietonaan.
Seksuaalinen vetovoima, enhän minä koulutustason kanssa seksiä harrasta.
Se että se mies on kuuma.