Mihin katosi Muodin huipulle allstars?
Yleensä tullut keskiviikkoiltaisin, mutta nyt en löydä sitä ohjelmakartalta laisinkaan. Ja vielä finaali olisi ollut tulossa.
Enkö vaan osaa etsiä, vai onko tämä (taas) joku epätoivoisen kanavan keksintö? Pullukkaohjelmat eivät minua kiinnosta!
Kommentit (37)
Kiitokset teille jotka olette asiasta kysyneet ja postanneet vastauksen tänne! Olen minäkin ihmetellyt että mites nyt näin?
Vierailija kirjoitti:
Moi kaikki. Laitoin viestiä Maikkarille, että mihin jakso jäi ja ohessa kopioi saamastani vastauksesta.
"Hei.
Kiitos viestistäsi. Muodin huipulla all stars ohjelmaan tuli esitysaikoihin muutoksia ohjelman uudelleen sijoittamisen takia. Uudet esitysajat ovat, Pe 7.10 illan leffan jälkeen n. klo 22.40, ja viimeinen jakso Pe 14.10 illan leffan jälkeen n. klo 22.50"
Ei siis hätää, loppuratkaisu selviää meille kaikille Muodin huipulle- ystäville.
Mukavaa syksyä!
t. Tuula-Elina
Mulle tuli kans samanlainen vastaus palautteeseen. Mielenkiintoista että jotkut olivat saaneet vastauksen ettei tiedetä milloin jaksot lähetetään. Ovat varmaan ihmisten painostuksesta tunkeneet jaksot nyt myöhäisiltaan leffan jälkeen. Ei kyllä mitenkään katsojaystävällistä toimintaa. Olisivat ilmoittaneet heti alussa, etteivät tule näyttämään putkeen jaksoja, niin olisi osannut olla katsomatta. No, nythän nuo tulee sitten. Kiitokset vain kaikille palautetta antaneille! Täytyy varmaan laittaa ajastukselle myös edeltävä leffa ja jakson jälkeinen ohjelma. Myöhäisillassa kun tuppaa nuo aikataulut heittelemään..
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pakko oli tuota esitysaikaa muuttaa tai siis toisin sanoen lopettaa sarja kesken ja laittaa tilalle Ensitreffit alttarilla -uusinta, joka muuten tulee uusintana vielä kolme kertaa!!!
Joo, samaa ihmettelin myös palautteessani. Aivan käsittämätöntä toimintaa. Mikähän se ajatusprosessi on siellä taustalla ollut, kun tällainen päätös on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Moi kaikki. Laitoin viestiä Maikkarille, että mihin jakso jäi ja ohessa kopioi saamastani vastauksesta.
"Hei.
Kiitos viestistäsi. Muodin huipulla all stars ohjelmaan tuli esitysaikoihin muutoksia ohjelman uudelleen sijoittamisen takia. Uudet esitysajat ovat, Pe 7.10 illan leffan jälkeen n. klo 22.40, ja viimeinen jakso Pe 14.10 illan leffan jälkeen n. klo 22.50"
Ei siis hätää, loppuratkaisu selviää meille kaikille Muodin huipulle- ystäville.
Mukavaa syksyä!
t. Tuula-Elina
Mitä ihmettä tarkoittaa "ohjelmaan tuli esitysaikoihin muutoksia ohjelman uudelleen sijoittamisen takia"? Siis ohjelma siirrettiin, koska se siirrettiin?
Onhan tuokin yhdenlainen hätäratkaisu katsojien antamaan negatiiviseen palautteeseen. Maikkarin live-asiakaspalvelussa nimittäin ei vielä eilisaamuna tiedetty ollenkaan, milloin nuo kaksi jaksoa aiotaan esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus palauteeseeni:
Hei.
Kiitos palautteestasi! Valitettavasti toisinaan esitysaikoja on pakko muuttaa, pahoittelut mikäli tämä on aiheuttanut haittaa. Otamme vastaan mielellämme risut sekä ruusut, jotta voimme jatkossa palvella entistä paremmin.
Ystävällisin terveisin
MTV/Anniina
Tarkoittaa ilmeisesti, että ilman risuja eivät tajunneet, että katsojat haluavat nähdä viimeisen jakson.
Joo. Olen itsekin miettinyt olenko tullut hulluksi kun niitä loppujaksoja ei näykään missään ohjelmatiedoissa.
Ihan sama kuin että mistä tahansa sarjasta jätetään näyttämättä vimpat jaksot, ei helvetti. Niin härskiä katsojien kusettamista ettei mitään rajaa.
NYT KAIKKI LAITATTE PALAUTETTA SINNE MAIKKARILLE JA SANOTTE SUORAT SANAT
Muodin huipulle oli aina keskiviikko iltojen pelastus, nyt tulee pelkkää naimista ja laihdutusta. Typerää siirtää/lopettaa ohjelmia vaan kesken kaiken mitään ilmoittamatta.
Minäkin sain tuon vastauksen noista uusista ajoista.
Mä vielä jätin jumpan väliin nähdäkseni finaalin, jota ei tullut - yleensä vielä keskiviikkoisin käyn aiemmin, mutta nyt en ehtinyt ja olisin muuten mennyt toiseen :(. Kostoksi en katso mitään maikkarin ohjelmia, paitsi tuon uuden sarjan. HV maikkari.
Heh, telkku.comissa ei vielä ole tietoa, kun tätä kirjoitan, näistä lähetyksistä: http://www.telkku.com/tv-ohjelmat/2016-10-07/peruskanavat/koko-paiva&nb…;
Eli hätäratkaisu palautteen takia. Kun kirjoitan tätä viestiä, avalla on merkitty tuohon aikaan 7.10 I am Cait, mikä kai on joku uusi sarja.
Mitä v*ttua?? ihmetellyt samaa pari vkoa!!!
Ihan samaa olen ihmetellyt ja kysyin Avan asiakaspalvelusta tänään. Mulle vastattiin että viimeisin jakso olisi esitetty torstaina 22.9, eli päivä en jälkeen minkä viimeisimmän olen nähnyt. Ole etsinyt vaikka mistä eikä missään minusta ilmoitettu että seuraava jakso olisi jo seuraavana päivänä. Katsomossakaan tuota jaksoa ei näy. On huono kanava kyllä kertomaan ohjelmatietoja ja asiakaspalvelun vastauskin taas tyyliin 'kiitos palautteestanne' jne. Ois ees vastannu mitä kysyin. Itsekin olen tykästynyt tuohon Muodin huipulle -ohjelmaan. Ja tuota uutta kauttakaan en ole edes huomannut, voi vitsi. Oisin halunnut ruveta seuraamaan.
Sekä 21.9 että 22.9 tuli sama Muodin huipulle Allstars jakso (9/11).
Minun digiboksiini on ilmestynyt Erilaiset perheet 7.10 klo 20:40-21:40, joten ylihuomenna 7.10 tuleva Muodin huipulle Allstars jakso (10/11) alkaakin vasta klo 23:40.
Joo, tosi tosi tylsää! Miksi ei voida lähettää kaikkia jaksoja, ohjelman loppuun asti? Kauhea pettymys taas. Kerran aikaisemmin käynyt näin, kanavaa en muista. Olin katsonut kaikki jaksot sarjasta Koko Britannia leipoo, ja kas, finaalia ei koskaan näytetty!😠 Voi itku, että sellainen harmittaa!!
Finaali tulee huomenna perjantaina Avalta klo 23.40. Sattumalta rupesin kelaamaan kanavan ohjelmia ja siellä oli...
Todella tökeröä meininkiä Avalta.
Eilen illalla Maikkari sitten nälväisi katsojia vielä yhden kerran: myöhäiselokuvan jälkeen juoksutettiin tusinakaupalla ohjelmamainoksia ja aloitettiin viimeinen Muodin huipulle -jakso 14 minuuttia myöhässä. Maikkarilla ei mene hyvin, mutta onko sitä mainetta tarpeen näin aktiivisesti pilata?