Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kuinka paljon teillä on luomia?

Vierailija
28.09.2016 |

Minkälaisia/ onko kaikki samanlaisia? Missä eniten?

Terv. luomipaniikki

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon. Isoimpia olen poistanut vuosien varrella ja olen käynyt näyttämässä niitä asiaan perehtyneellä lääkärillä pari vuotta sitten. Selkäni ja kylkeni ovat täynnä ns. rasvaluomia (ihan kauhea sanakin jo!), mutta niitä ei poisteta, vaan ne ovat aina hyvälaatuisia ja lisääntyviä.. :( Kasvoissani on aina ollut yksi hieman isompi luomi ja sen poistamista olen arponut nyt parikymmentä vuotta. Toisaalta se on niin minua kun se kerran on jo lapsuuden ajan valokuvissa, mutta toisaalta en usko sitä ikävöiväni jos sen pois otattaisin. Mahdollista arpea mietin myös. Vaarallisia luomia ei minulla pitäisi olla lääkärin mukaan ja en sitä pelkääkään. Olen vain tällainen luomineito ja sellaisena pysyn. Sukuvika.

Vierailija
22/25 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on luomia eniten selässä. Poistettu on kymmenittäin, mutta lisää pukkaa.  Kaulaan tuli sellaisia varrellisia juttuja, jotka kosmetologi "tappoi", muut on hävittänyt lääkäri. Äitini on täynnä luomia ja ne saakutin rasvaluomet ovat naamassa aika pahan näköisiä. Nyt jo on itsellä otsassa alkuja, jotka rupeavat ruskettumaan vähitellen. Näytän noita-akalta ennen kuin täytän 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selässä isompia, monet kaksvärisiä. Osa on koholla ja osa aivan ihonmyötäisiä.

Onko teille tullut koskaan muutoksia luomissa? Siis jotka osoittautunu hyvänlaatuisiksi?

Vierailija
24/25 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
25/25 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhaksi asti voi tulla luomia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme