Voi jestas kun hävettää, tuli juuri poliisit kovaäänisen riidan takia piipahtamaan
Vaimolla pääsykoestressiä, on ollut hankalana jo pitkään ja tänään oli itsellänikin pinna kireällä ja tästäkös hän hermostui ja huusi minkä kurkusta lähti, taisi sieltä jotain tappamista ja muuta tulla. Itse tapani mukaan rauhallinen ja koitin sovitella, ja riitakin loppui kun sai pahimmat päästeltyä. No hetken päästä poliisit tuli kurkkaamaan onko kaikki kunnossa! Nyt hävettää niin paljon ettei ole sanoja..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan WT <3
Yliopistoon hakeminenhan on sitä kaikkein junteinta hommaa mitä on olemassa.
Kaikki voi hakea yliopistoon, moni jopa päästä sisään, mutta vain ahkerat suorittavat sen.
Wt:tä ei kiinnosta yliopistoon haku, wt halveksuu kaikkea yliopistoihin liittyvää. Se että on kiinnostunut hakemaan, poistaa kertaheitolla wt-statuksen ihmisestä.
Ei ne ammattikorkean pääsykokeet nyt niin stressaavat voi olla että pitää tuollalailla huutaa. Ehkä on parempi huomata nyt että opiskelu ei ole se oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan WT <3
Yliopistoon hakeminenhan on sitä kaikkein junteinta hommaa mitä on olemassa.
Kaikki voi hakea yliopistoon, moni jopa päästä sisään, mutta vain ahkerat suorittavat sen.
Wt:tä ei kiinnosta yliopistoon haku, wt halveksuu kaikkea yliopistoihin liittyvää. Se että on kiinnostunut hakemaan, poistaa kertaheitolla wt-statuksen ihmisestä.
Ai, tuon mukaan minä en sitten olisi wt, vaikka varmasti wt:ksi haukkuisitte jos näkisitte.
Suomessa yliopistot ovat täynnä vasureita, joten kyllä siellä wt-porukkaa on.
Kaikki käyttäytyvät täällä kuin eivät ikinä huutaisi tai riitelisi... :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käyttäytyvät täällä kuin eivät ikinä huutaisi tai riitelisi... :D
minä en.. lyön suoraan.