Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Untuvatakit maksaa ebsyssa 5-8 euroa kotiin lähetettyinä

Vierailija
28.09.2016 |

Eikä niistä mene tullia eikä alvia. Laskettelutakit siitäkin edullisempia

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei saa haaskata

Vierailija
42/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan niiden sisällä on untuvaa? Tietysti jos haluaa vain untuvatakilta näyttävän takin, niin sitten voi tilata ihan hyvin.

Itse tilaan halpiskamana jotain satunnaisia pikkutuotteita, joissa ei materiaalilla ym. ole merkitystä. Olen tilannut myös vaatteita, mutta niissä tuntui olevan mahdotonta saada muuta kuin tekokuitua, vaikka kuvaus olisi luvannut mitä.

Kosmetiikkaa en tilaa kiinalaisilta myyjiltä, mutta sitä voi löytää edullisemmin Briteistä, Saksasta tai USAsta. Tietysti on aina vaara feikeistä, mutta sen takia kannattaa tehdä vähän taustatutkimusta myyjästä ennen ostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan Ebaystä meikkejä, mutta Englannista ebay.co.uk. Ihan samoja mitä meilläkin marketissa myydään, mutta edullisempia. Saa myös sellaisia merkkejä, joita ei Suomesta löydy tai löytyy tosi huonosti. W7 esimerkiksi tosi hyvä ja edullinen meikkimerkki. Wet'n Wildiakaa ei enää Suomessa myydä, siinäkin hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan näin pari esimerkkiä mainitakseni.

Ei kaikki Ebayssä myytävä ole kiinasta ja jos isoin osa onkin niin samaa Kiinakamaa myydään paljon täällä Suomessakin.

Kappas

https://www.amazon.co.uk/Wet-Wild-Mega-Colour-Peachy/dp/B00H9EMZGM/ref=…

Kiitos vinkistä.

Vierailija
44/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinastahan saa kaiken, mutta kannattaako kaikkea tilata? 

Itse tilailen EU.alueen amazoonista, ei mene tullia ja tulevat jopa nopeammin kuin paikallisista.

https://www.amazon.co.uk/Winter-Scarf-Collar-Shawl-Warmer/dp/B00OQ10AGI…

Helppoa ja kätevää.

Juuri tätä mä sanoin, ne myös näyttää juuri siltä että ne maksaa  vaan sen 2-  6 euroa.

Laatu maksaa...

https://www.amazon.co.uk/Fur-Story-Womens-Raccoon-placket/dp/B011AVQ0M4…

Tossa hiukan parempaa, kettutyttöjen mieleen :) Eikös ne tykkää jäniksistä?

https://www.amazon.co.uk/EKU-Fire-Keychains-Natural-Color/dp/B01ESR0LZY…

Ketunhäntä kainalossa...

Edelleen, ei laadusta tietoakaan...

Mutta juuri tuollaisille ihmisille se ebay onkin, tietämättömille typeryksille, jotka eivät laatua tunnistaisi vaikka se nököttäisi suoraan silmien edessä.

Vierailija
45/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein 200 väriä luomiväripaletissa. Kuullostaa ihan joltain 8-vuotiaalle annettavasta joululahjasta, jolla voi meikata nukenpäitä.

Vierailija
46/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebaysta ostan yleensä merkkikamaa, aliexpressistä sitten halpaa kiinarojua.

Vierailija
47/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden halpojen takkien täytteenä ei todellakaan ole mitään untuvaa, vaan kaikkea randomia joka on kerätty esim. kanalan lattialta. Muun muassa kakkaa.

Vierailija
48/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää ostan kaiken, minkä pystyn ebaysta.

Yksinhuoltajallakin on vara sisustaa kun kamppeet maksaa 2-5e 😂

Ja kiva, kun vaatteita saa muutamalla eurolla niin viitsii joskus ostaa uusia ilman että tuntuu että aina on lapsilta poies :)

Meikitki tilaan sieltä :) verraten, 200värin luomiväripaletti 20e, suomessa halvimmankin merkin yksittäisen väri 2e.

Mitenkähän turvallisia noin halpojen luomivärien materiaalit on? Hmmm, kiinalaiset laittaa melamiinia äidinmaidonkorvikkeeseen, joten luomivärien kemikaalit voi olla aika villejä.

Oletteko muuten nähneet aasialaisten tyhjentävän äidinmaitokorvikehyllyjä täällä Suomessa ja kiikuttavan ne postiin? On tullut monta kertaa eteen. Itse en ostaisi sieltä suunnalta mitään kosmetiikkaa, hygieniatuotetta, ruokaa, juomaa, siivoustuotteita tai astioita. Vaatteetkin epäilyttävt, kankaat voivat olla täynnä myrkkyjä. Isojen, tunnettujen valmistajien uskon/toivon huolehtivan noista asioista, mutta nuo halvat hinnat ovat todella epäilyttäviä.

Vierailija
49/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein 200 väriä luomiväripaletissa. Kuullostaa ihan joltain 8-vuotiaalle annettavasta joululahjasta, jolla voi meikata nukenpäitä.

Rahaa ei saa haasksta enää. Kaikkien pitää säästää. Ei valtiollakaan ole varaa haaskata

Vierailija
50/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan Ebaystä meikkejä, mutta Englannista ebay.co.uk. Ihan samoja mitä meilläkin marketissa myydään, mutta edullisempia. Saa myös sellaisia merkkejä, joita ei Suomesta löydy tai löytyy tosi huonosti. W7 esimerkiksi tosi hyvä ja edullinen meikkimerkki. Wet'n Wildiakaa ei enää Suomessa myydä, siinäkin hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan näin pari esimerkkiä mainitakseni.

Ei kaikki Ebayssä myytävä ole kiinasta ja jos isoin osa onkin niin samaa Kiinakamaa myydään paljon täällä Suomessakin.

Niin juuri, pitäisikö sitten puhua siitä, että tilaa ebayn kautta, eikä tilaa ebaysta. Ei ne ebayn varastolta lähe, se on vaan alusta.

Vierailija
51/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kiva, kun vaatteita saa muutamalla eurolla niin viitsii joskus ostaa uusia ilman että tuntuu että aina on lapsilta poies :)

Meikitki tilaan sieltä :) verraten, 200värin luomiväripaletti 20e, suomessa halvimmankin merkin yksittäisen väri 2e.

Mitenkähän turvallisia noin halpojen luomivärien materiaalit on? Hmmm, kiinalaiset laittaa melamiinia äidinmaidonkorvikkeeseen, joten luomivärien kemikaalit voi olla aika villejä.

Oletteko muuten nähneet aasialaisten tyhjentävän äidinmaitokorvikehyllyjä täällä Suomessa ja kiikuttavan ne postiin? On tullut monta kertaa eteen. Itse en ostaisi sieltä suunnalta mitään kosmetiikkaa, hygieniatuotetta, ruokaa, juomaa, siivoustuotteita tai astioita. Vaatteetkin epäilyttävt, kankaat voivat olla täynnä myrkkyjä. Isojen, tunnettujen valmistajien uskon/toivon huolehtivan noista asioista, mutta nuo halvat hinnat ovat todella epäilyttäviä.

Hitto mikä sokki tälle tulee kun se ottaa suurennuslasin käyttöön😆 kaikki vaatteethan valmistetaan nykyään aasiassa, jopa marimekon

Vierailija
52/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden halpojen takkien täytteenä ei todellakaan ole mitään untuvaa, vaan kaikkea randomia joka on kerätty esim. kanalan lattialta. Muun muassa kakkaa.

Tämän kaltaista settiä voisi suomalaiset jälleenmyyjät väittää kaikesta aasiassa tehdystä.

Ja sitten itse myyvät sitä samaa 4 kertaa kalliimmalla.

Vierailija
53/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mututuntuma ja miljoonien ostajan palautteita, kunpaakohan uskon? Sitäpaitsi kaikki mitä tähän asti olen ostanut on ollut paaaljon parempaa kun nää täältä ostetut. Kun on edullista, on varaa ostaa pikkasen laadukkaampaa. 

Vierailija
54/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kaltaista settiä voisi suomalaiset jälleenmyyjät väittää kaikesta aasiassa tehdystä.

Ja sitten itse myyvät sitä samaa 4 kertaa kalliimmalla.

kerroin on yleensä 20

Vierailija
55/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin töissä kassalla, aasialaiset tulivat hakemaan laatikkokaupalla korvikkeita, ja niiden piti olla just pahvilaatikoissa, irralliset eivät käyneet. Luulin itse asiassa heidän ostavan niitä omiin etnisiin kauppoihinsa, mutta ilmeisesti lähettävätkin ne Aasiaan sukulaisille.

Olen kerran tilannut Ebaystä topin (Kiinasta), ja se haisi aivan helvetin pahalta. Ainahan uusissa vaatteissa on se tietty kemikaalin haju, mutta tuo toppi haisi "myrkylliseltä". Pesin sen koneessa, ja sen jälkeen kone haisi pari viikkoa myrkyltä. Meni kyllä suoraan roskiin, enkä ihmettelisi jos puoli Vantaata olisi saanut jonkun myrkytyksen, kun toppi Vantaan jätteenkäsittelylaitoksella poltettiin...

Vierailija
56/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseehan ne ketjujenkin kamat välillä. Ovat kait ostaneet sitä oikein halvinta, melkein ilmaiseksi 

Vierailija
57/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "untuva" mitä noissa on sisältää vaikka mitä linnunosia, eritteitä ja roskia, ja yleensä seassa on myös keinotäytteitä. Sisus homehtuu, kerää bskteereita ja alkaa haista. Voitte kokeeksi tilata tuollaisen ja avata vuorin, ei ole kauhean laadukkaan näköinen.

Vierailija
58/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haiseehan ne ketjujenkin kamat välillä. Ovat kait ostaneet sitä oikein halvinta, melkein ilmaiseksi 

Ei ne sentään kuolleille ruhoille haise.

Vierailija
59/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjujen kamat haisee monesti petroolille. Moni sanoo sen saman 

Vierailija
60/186 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin töissä kassalla, aasialaiset tulivat hakemaan laatikkokaupalla korvikkeita, ja niiden piti olla just pahvilaatikoissa, irralliset eivät käyneet. Luulin itse asiassa heidän ostavan niitä omiin etnisiin kauppoihinsa, mutta ilmeisesti lähettävätkin ne Aasiaan sukulaisille.

Olen kerran tilannut Ebaystä topin (Kiinasta), ja se haisi aivan helvetin pahalta. Ainahan uusissa vaatteissa on se tietty kemikaalin haju, mutta tuo toppi haisi "myrkylliseltä". Pesin sen koneessa, ja sen jälkeen kone haisi pari viikkoa myrkyltä. Meni kyllä suoraan roskiin, enkä ihmettelisi jos puoli Vantaata olisi saanut jonkun myrkytyksen, kun toppi Vantaan jätteenkäsittelylaitoksella poltettiin...

Joskus noita Kiinasta hommattuja vaatteita on tuhottu ongelmajätteissä, koska ovat sisältäneet niin valtavan määrän kemikaaleja ja esim. lyijyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi