Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka missä sua on yritetty iskeä?

Vierailija
27.09.2016 |

Muu kuin baari

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Asiakas, pelkkien puhenkeskustelujen perusteella, siis näkemättä minua.

Vierailija
62/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedIn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oudoin pakko on se kaikista yleisin paikka, eli baari.

T. mies

Vierailija
64/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä iskuyrityksiä satelee firman kerran vuodessa olevilla juhlilla. Isohko työpaikka, kaikkia ei välttämättä nähnyt koskaan. Koko vuoden aikana kukaan ei sano mitään, mutta juhlilla tulee jos minkäkin näköistä ehdotusta. Kerrotaan, että on nähty käytävällä ja kysellään oletko sinkku, saako puhelinnumeron ......

Vierailija
65/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevaloissa. Kävelin hikisenä töistä kotiin rankan päivän jälkeen, olin varmaan vastustamattoman, hikisen sexy. Juoksin kirjaimellisesti karkuun, järkytyin niin.

Lähi-Salessa, taas rankan työpäivän jälkeen. Olin hakenut lapsetkin pk:sta mukaan, ei näyttänyt tätä miestä haittaavan. Kiitin kohteliaisuudesta ja poistuin.

Ikean löytönurkka. Ilmeisesti mies erehtyi pitämään minua edullisena löytönä joka sopii hänen sisustukseensa. Tällä kertaa miehenikin oli mukana, ei näyttänyt iskijää haittaavan :D

Kassalla töissä ollessa tuli kosinnoista lähtien, peruskauraa.

Terkkui tutuille!

Vierailija
66/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

QuizUp appin kautta :D

Sellaisille joille appi ei ole tuttu, ni se on sellanen trivia appi jossa "taistellaan" toista vastaan kumpi vastaa nopeammin oikein johonkin tiettyyn aihealueeseen liittyvään kysymykseen. Voitin pojan Game of Thrones triviassa ja sen jälkeen alko tulla  "You are beautiful, where are you from? Are you single?" viestejä.

Feikkasin sitten "Sorry I no speak english"in ja vaihdoin profiilikuvan naamataulustani johonkin ihan muuhun :D

Vierailija
67/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan edessä. Vanhempi ukko kysyi flirttailevasti "onkos neiti menossa kalaan". Olin matkalla ostosreissulta kotiin, kädessä ämpäri ja moppi.....

Jos tuokin on iskuyritys, niin olen sitten varmaan tietämättäni yrittänyt iskeä aika monta naista, saanut tietämättä pakit ja olen vielä kaiken lisäksi biseksuaalikin nyt.

-mies-

Vierailija
68/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiliikenteen bussissa, ravintolaan mennessä lipunmyyjä lähestyi myös joskus ihan muun kuin lippujen merkeissä.

Vierailija
69/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman hiusvärihyllyllä. En innostunut, koska olin jo varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi