Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka missä sua on yritetty iskeä?

Vierailija
27.09.2016 |

Muu kuin baari

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa taidemuseossa, nuori mies tuli yllättäen kuiskimaan korvaan..

Vierailija
42/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uima-altaassa, hotellin käytävällä, koulun pukukaappien luona. En kyllä käsitä mitä he minussa näkivät. Nuo pari kertaa nyt vanhana mummuna. Nuorena useammin . Olen aina pitänyt itseäni vähemmän kiinnostavana ja pilannut muutaman kerran tilaisuuteni. Typerää olla niin epävarma. Kaduttaakin eräs töppäilyni. ...Luottakaa itseenne!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukolla rappukäytävässä. Ei onnistunut.

Vierailija
44/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopiston ranskan kurssilla.

Vierailija
45/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskentä oli tapahtunut jo aikaisemmin, siis numeroiden vaihto... että hieman OT.

Olin gynen vastaanotolla siinä lavetilla kierukan asennuksessa, kun puhelin pärähti soimaan. Valitettavasti olin unohtanut laittaa sen äänettömälle. Totesin vaan, ettei se mitää tärkeätä ole.. antaa soida. Sitkeesti vaan soi ja gynekin siinä: "siellä jo malttamattomana kysellään, että onko valmista. Päästä ihmeessä jännityksestä."

Tuo uusi tuttavuus soitti, olisi treffeistä sopinut illaksi ja pikasesti sille vaan sanoin, että jos soittelen kohta takasin päin. Moi. Kyllähän se hieman nolostutti. :D

Onpahan jälkipolville kerrottavaa. Hän on nyt lasteni isä ja samalla gynelläkin käyn yhä.

Vierailija
46/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikalla, huoltomies asunnolla käydessä , lappu auton tuulilasissa x2 jossa ehdotus ja puh.nro , rajalla tarkastuksessa

Vierailija
47/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin Lontoossa taidemuseossa! Kerran lenkillä mies juoksi vierelle ja rupateltiin siinä koko matka, hän myös opetteli numeroni ulkoa, mutta sai pakit.

Pari vuotta sitten erasmus-vaihdossa proffani lähestyi minua luennon jälkeen ja pyysi ulos lasilliselle. Menin aivan hämilleni, enkä lopulta suostunut.

Nykyään asun Italiassa ja iskemään tuleminen muualla kuin perinteisesti baarissa on aivan jokapäiväistä, sitä sattuu kahvilassa, ruokakaupassa, liikennevaloissa, kadulla, salilla, lenkillä, aivan kaikkialla minne menenkin.

Vierailija
48/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl:n kassajonossa :D

Minulla taas Siwan kassajonossa sunnuntaiaamupäivällä :D

Vierailija
49/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoladulla. Mies hiihti koko vitosen lenkin mun perässä ja minä täysillä karkuun minkä lipsuvilla suksilla pääsin. Parkkipaikalla kysyi vielä, että hiihdetäänkö lenkki uudestaan, survoin hikisenä sukset autoon ja kaasutin tieheni. Oli pimeä ilta eikä ladulla ollut muita hiihtäjiä.

Vierailija
50/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalan suljetulla osastolla. Onnistui. Nyt jo toistakymmentä vuotta yhteiseloa takana.

Vierailija
51/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti.

Ollaan yhdessä edelleen.

Vierailija
52/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon soitti kotiin lankapuhelimeen seurattuaan ja stalkattuaan ensin, mikä sukunimi oli ovessa. En siis ollut koskaan nähnytkään tyyppiä. En innostunut vaan lähinnä säikähdin.

Vierailija
53/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut se creepy iskijä, kun itsemurhaa juuri yrittäneenä, matkalla sairaalaan rupesin kehumaan ambulanssipoikaa hyvännäköiseksi ja kyselin facebook-nimeä jne. 😁😂😳

Vierailija
54/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen Anttilan siivosutarvike hyllyjen välissä. Liekö kaipasi jotakuta siivoamaan jälkiään niin ajatteli kokeilla. En lämmennyt

Vierailija
55/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri yritti iskeä, kun tulin murtuneen varpaan kanssa hoitoon. Olin vielä viimeisilläni raskaana, joten tilanne oli hieman outo. :D

Vierailija
56/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasemalla, olin saattamassa tätiä junaan. Sitkeä kaveri ja jatkoi inttämistä vaikka jouduin jossain vaiheessa aika napakasti sanomaan ei.

Kotona, tiskikoneen asentaja. Parikuukautta laskettuun aikaan, olin jo aika pallo. Seksiä olisi siis halunnut, ei kysellyt treffeille.

Vierailija
57/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana kaupassa töissä (olen mies). Pyrin hymyilemään kaikille tasapuolisesti ja olemaan kohtelias. Ilmeisesti siitä rohkaistuneena sain paljon iskuyrityksiä niin nuorilta kuin vanhoilta, myös miehiltä, mitä ihmeellisimmissä hyllynväleissä ja ihmeellisimmillä verukkeilla. Varsinkin istuessani kassalla sain kuulla vaikka mitä. Pitäisi olla varmaan iloinen koska en ole todellakaan mikään hyvännäköinen. Vinkki miehille!

Vierailija
58/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaalan suljetulla osastolla. Onnistui. Nyt jo toistakymmentä vuotta yhteiseloa takana.

Miksi alapeukku?

Vierailija
59/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti.

Ollaan yhdessä edelleen.

Aikainen lintu madon nappaa. :)

Vierailija
60/69 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus parikymppisenä yhden kesän jäätelönmyyjänä keskisuuren kaupungin kävelykadulla, joka oli täynnä terasseja, joten siinä mun luukullani ramppasi kyllä kaikenlaista yrittäjää melkein päivittäin. Yksi tyyppi esitti treffikutsun ja heti perään elvisteli saaneensa ison perinnön. Ilmeisesti olisi pitänyt kiinnostua. Mutta en kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi