Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä saisi olla yksin?

Vierailija
27.09.2016 |

Olen täysin kyllästynyt työkavereihin ja asiakkaisiin. Missä ihmeen työssä saisi työskennellä yksin? Pienet ihmiskontaktit ei haittaisi :)
Koodaria minusta ei tule, kun en siitä mitään ymmärrä ja taiteellisellekaan puolelle ei ole lahjoja (kirjailija, taidemaalari tms)
Ideoita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin mietin! Mitään sopivaa en ole keksinyt. Olisi ihanaa löytää sellainen työ.

Vierailija
2/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli arkistonhoitajia, jotka saivat olla päivät pitkät "piilossa" arkistoiden syövereissä, vaan eipä ole enää.

Se oli lapsuuteni haaveammatti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski

Vierailija
4/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majakanvartija.

Vierailija
5/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Grönlantiin Ittoqqortoormiitiin. Areenasta löytyy Elämää Grönlannin syrjäkylässä -ohjelma. Sinne kun menet saat olla kaikissa töissä yksin. Lapsesikin voit synnyttää ihan yksin.

Vierailija
6/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on arkistonhoitaja, eli on niitä vielä. Ja sit metsäkoneenkuljettajilla on tosi itsenäinen työ.

Vierailija
7/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Grönlantiin Ittoqqortoormiitiin. Areenasta löytyy Elämää Grönlannin syrjäkylässä -ohjelma. Sinne kun menet saat olla kaikissa töissä yksin. Lapsesikin voit synnyttää ihan yksin.

Toi ois kyl parasta mitä voin kuvitella... pitää Googlailla :D

Vierailija
8/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski, metsäkoneen kuljettaja, lehdenjakaja tulee mieleen.

Vierailija
9/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoito. Viet lääkkeet (5min) ja sitten ajat taas seuraavaan paikkaan. Suurimman osan ajasta liikut autollapaikasta toiseen.

Vierailija
10/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana yökkö, eli teet pelkkiä yövuoroja. Äitipuoli on sellainen. Ei kuulemma kauheasti stressaa ja tulotasokin on ihan kohtuullinen, mutta ne vapaat!

Vierailija
11/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa taidetaan tehdä jotain muutakin? Tai voihan se olla, että nykyään ei enää tehdä. Kuulin, että ihmisiä saattohoidetaankin kodeissaan ja todennäköisesti tällä 5 min taktiikalla... en usko tässä mihinkään inhimilliseen saattohoitoon vaan on taas päätetty säästää. Kuoleva ihminen ei varmaan jaksa paljoa valituksia rustailla.

Vierailija
12/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakajana on suhteellisen yksinäistä. Pitäähän ne tiesti lajitella konttorilla, mutta reitillä saa olla yksin. Joku iltasiivojaa, eihän kaikkia kohteita siivota ihmisten seassa. Kirjailija voi kirjoittaa yksin, pitää sitten toivoa ettei kirjasta tule myyntimenestystä etkä joudu Uutisvuotoon... No ok, IlkkaRemeksestä ei paljoo tiedetä.

Vierailija
13/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajana yökkö, eli teet pelkkiä yövuoroja. Äitipuoli on sellainen. Ei kuulemma kauheasti stressaa ja tulotasokin on ihan kohtuullinen, mutta ne vapaat!

Missä niitä muka enää on? Meillä ainakin on luovuttu yököistä ja kaikki joutuu tekemään kaikkia vuoroja.

Vierailija
14/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. En vaan jaksa enää mielistellä ja nuoleskella kenenkään persusta. Ei huvita olla kohtelias kusipäille. Jotkut asiakkaat on jees, mutta vähänkin ärsyttävä saa veetutuskäyrän korkealle ja tekisi ihan mieli suoraan vaan pamauttaa, että painu v*ttuun.

Vierailija
15/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjän työssä saa työskennellä paljon yksin.

Vierailija
16/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirivartija

Vierailija
17/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijan työ voisi olla sellainen mitä voisi miettiä. Pikkasen vaan olen säikkyherkkä niin hieman arveluttaa :D

Vierailija
18/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olen miettinyt minäkin, ja olen alkanut haaveilla metsurin ammatista.

Vierailija
19/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitiovaununkuljettaja. Yksin kopissaan.

Vierailija
20/23 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinlajittelija saa olla suht yksin. Voi hautautua lajitteluhyllykön väliin ja ajatella samalla omiaan.

Itse tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä