Mikä on oudoin paikka missä sua on yritetty iskeä?
Kommentit (69)
Olen aivan normaalin näköinen, puolisoni mielestä komeakin, mies. Ei ole 35 vuoden aikana kukaan tullut iskemään missään.
Tekstiviestillä sen jälkeen, kun tyyppi oli bongannut mut työpaikkaruokalassa. Numero tietysti firman puhelinluettelosta henkilökortista bongatun nimen avulla...
Yöbussi, kaupan kassa pari kertaa niin että myyjä yritti ja lukemattomia kertoja niin että asiakkaat yrittivät kun olin itse tiskin takana
Lentokone ( onnistui, ollaan nyt naimisissa)
Töissä. Iskemisen yrittäjänä oli mua 40 vuotta vanhempi mies.
Jäi yritykseksi.
Puistossa kun oltiin saman puun alla pitämässä sadetta. Romanttista mutta olin jo varattu.
Hammaslääkärissä, siis lääkäri pokasi kun olin potilaana. Sain hyvät alet :D
Lähikaupan kassapoika, flirttaili pitkään ja lopulta rohkaistui pyytämään treffeille.
Lentokone täälläkin, Atlantin yli -lento joten ei oikein päässyt pakoon. Mies houkutteli vaimoksi Texasiin.
Hiljattain kylpylän sekasauna Virossa, ihan fiksun oloinen mies ja oli mukava jutella. Ei vain ollut sitä kemiaa puoleltani.
vanhempi mies yritti kesken ehtoollisen jaon iskeä😊 yritys hyvä, muttei onnistunut
Joulupukki, meillä on iso suku ja aina kun paikalla oli pieniä lapsia jouluaattona niin tilattiin paikalle joulupukki, sama pukki joka vuosi. Mä olin reilu parikymppinen kun joulupukki antoi mulle eteisessä numeronsa ja pyysi soittamaan muulloinkin kuin jouluna. En soittanut.
Metrossa, uimarannalla, kaupan kassalla
Työpaikallani harva se viikko, olen lentoemäntänä bisneksessä ja ykkösluokassa ja aina löytyy joku yrittäjä.
Lontoossa kadulla vauvaa vaunuissa työnnellessä, ehkä se luuli mua nannyksi, sillä ei kai kukaan muuten iske pienen lapsen äitiä?
Kokkolan Halpa-Hallin ovella. Olin tuolloin 8 kk raskaana. Setä tais tykätä muhkummasta? (En lähtenyt mukaan)
Kelan edessä. Vanhempi ukko kysyi flirttailevasti "onkos neiti menossa kalaan". Olin matkalla ostosreissulta kotiin, kädessä ämpäri ja moppi.....
Apteekissa. Olin 26-vuotias ja viimeisilläni raskaana. Ukko oli puheittenssa mukaan yli seitsämänkymppinen.
Olisi pitänyt ryhtyä salaiseen seksisuhteeseen. Mamma kuulema hyvin mustasukkainen. En lämmennyt ukon ehdotukselle.
Hautajaiset. Nuorena kuolleen vainajan kaveri yritti iskeä. Yritykseksi myös jäi.