En muista miltä parisuhde tuntuu
Muita?
Olen ollut useassakin parisuhteessa mutta viimeisestä on niin kauan etten enää muista miltä se tuntuu. Tai mitä läheisyys on. Se ei oikeastaan haittaa mutta jos ajattelen asiaa, tuntuu se vain joltain kaukaiselta sumuverholta.
Ei varmaankaan hyvä asia mutta näillä mennään :D
Kommentit (13)
Minä muistan miltä parisuhde tuntuu, miltä tuntuu kun toinen lähellä. Mutta olen yksin, enkä saa läheisyyttä. Sattuu.
Viime parisuhteessa ei ollut läheisyyttä joten sitä edellinen parisuhde on jo 9 vuoden takainen. Kohta se siis on muisto vain...
Aluksi hauskaa, mutta pitemmän päälle nalkutusta ja rahanmenoa.
Tiedän tunteen.
T: 30v viimeisestä parisuhteesta
En ole ollut niin onnekas että olisin koskaan edes päässyt parisuhteeseen... So this is awkward. N27
Jos helpottaa niin mä mielelläni unohtaisin viimeisimmät parisuhteeni, vaihdetaanko? :)
Vierailija kirjoitti:
Muita?
Olen ollut useassakin parisuhteessa mutta viimeisestä on niin kauan etten enää muista miltä se tuntuu. Tai mitä läheisyys on. Se ei oikeastaan haittaa mutta jos ajattelen asiaa, tuntuu se vain joltain kaukaiselta sumuverholta.
Miksi ei ole hyvä asia? Mun mielestä se on loistojuttu, että voi keskittyä itseensä.
En minäkään enää muista, vaikka olen naimisissa.
En tiedä kun en ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa, mutta luulisin, että on hyvä merkki jos on onnistunut unohtamaan , tai ainakin osan entsestä suhteestaan. - Tällöin voi sitten aloittaa paremmin tyhjältä pöydältä sen sijaan,että odottaisi toisen toimivan joko samalla tavalla tai aivan eritavalla kuin toinen. - kuitenkin jokainen suhde on aina omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita?
Miksi ei ole hyvä asia? Mun mielestä se on loistojuttu, että voi keskittyä itseensä.
Luulen että se ei ole yhteiskunnan näkökulmasta hyvä asia, vaikka yksilöä ei haittaiskaan. Ympäriltähän se paine yleensä tulee jos ei itseltä.
Joo no... se kun itse haluaisi olla rauhassa mut läheiset hokee sitä KYLLÄ ME SULLE VIELÄ JOKU LÖYDETÄÄN!
1. en tarvitse muita löytääkseni parisuhteen
2. kuka väitti että haluan löytää sen
stna.
Vierailija kirjoitti:
Joo no... se kun itse haluaisi olla rauhassa mut läheiset hokee sitä KYLLÄ ME SULLE VIELÄ JOKU LÖYDETÄÄN!
1. en tarvitse muita löytääkseni parisuhteen
2. kuka väitti että haluan löytää sen
stna.
Amen to that!
En edes tiedä miltä parisuhde tuntuu :D En oo koskaan seurustellut.