Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En muista miltä parisuhde tuntuu

Vierailija
27.09.2016 |

Muita?

Olen ollut useassakin parisuhteessa mutta viimeisestä on niin kauan etten enää muista miltä se tuntuu. Tai mitä läheisyys on. Se ei oikeastaan haittaa mutta jos ajattelen asiaa, tuntuu se vain joltain kaukaiselta sumuverholta.

Ei varmaankaan hyvä asia mutta näillä mennään :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä miltä parisuhde tuntuu :D En oo koskaan seurustellut.

Vierailija
2/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan miltä parisuhde tuntuu, miltä tuntuu kun toinen lähellä. Mutta olen yksin, enkä saa läheisyyttä. Sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime parisuhteessa ei ollut läheisyyttä joten sitä edellinen parisuhde on jo 9 vuoden takainen. Kohta se siis on muisto vain...

Vierailija
4/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi hauskaa, mutta pitemmän päälle nalkutusta ja rahanmenoa.

Vierailija
5/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

T: 30v viimeisestä parisuhteesta

Vierailija
6/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut niin onnekas että olisin koskaan edes päässyt parisuhteeseen... So this is awkward. N27

Vierailija
7/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helpottaa niin mä mielelläni unohtaisin viimeisimmät parisuhteeni, vaihdetaanko? :)

Vierailija
8/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita?

Olen ollut useassakin parisuhteessa mutta viimeisestä on niin kauan etten enää muista miltä se tuntuu. Tai mitä läheisyys on. Se ei oikeastaan haittaa mutta jos ajattelen asiaa, tuntuu se vain joltain kaukaiselta sumuverholta.

Miksi ei ole hyvä asia? Mun mielestä se on loistojuttu, että voi keskittyä itseensä.

Vierailija
9/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enää muista, vaikka olen naimisissa.

Vierailija
10/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa, mutta luulisin, että on hyvä merkki jos on onnistunut unohtamaan , tai ainakin osan entsestä suhteestaan. - Tällöin voi sitten aloittaa paremmin tyhjältä pöydältä sen sijaan,että odottaisi toisen toimivan joko samalla tavalla tai aivan eritavalla kuin toinen. - kuitenkin jokainen suhde on aina omanlaisensa. 

Vierailija
11/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita?

Miksi ei ole hyvä asia? Mun mielestä se on loistojuttu, että voi keskittyä itseensä.

Luulen että se ei ole yhteiskunnan näkökulmasta hyvä asia, vaikka yksilöä ei haittaiskaan. Ympäriltähän se paine yleensä tulee jos ei itseltä.

Vierailija
12/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no... se kun itse haluaisi olla rauhassa mut läheiset hokee sitä KYLLÄ ME SULLE VIELÄ JOKU LÖYDETÄÄN!

1. en tarvitse muita löytääkseni parisuhteen

2. kuka väitti että haluan löytää sen

stna.

Vierailija
13/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no... se kun itse haluaisi olla rauhassa mut läheiset hokee sitä KYLLÄ ME SULLE VIELÄ JOKU LÖYDETÄÄN!

1. en tarvitse muita löytääkseni parisuhteen

2. kuka väitti että haluan löytää sen

stna.

Amen to that!