Annoin miehelle suuseksiä, hän tarttui yhtäkkiä kaksin käsin päähäni ja alkoi "lykkiä" suuhuni...
Lopetti kyllä heti kun huomasi, että sain oksennusrefleksin. En osannut sanoa mitään kun hämmennyin niin kovasti. Lopetin sitten suihinoton siihen.
Mielestäni törkeää käytöstä.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää miehesi. Hän ei varmaan saa koskaan mitä haluaa, kun vastaanotto on tuollainen.
Parasta seksiähän on oman kumppanin kanssa leikkiminen hetken mielijohteesta. Aika ikävää, ettei miehesi saa noinkaan pientä juttua tehdä ilman, että se on sovittava etukäteen. Menikö montakin kuukautta, ennen kuin edes keksit, että suuseksiäkin voi harrastaa.
" Onko ok, että kosketan nyt pilluasi vähäsen, kun olemme tässä alasti valmiina seksiin?"
Hieno homma! Sinulle on sitten varmaan "parasta seksiä", jos nainen vaikka kesken seksin tuikkaa varoittamatta ja lupia kyselemättä jättikokoisen dildon ilman liukasteita takapuoleesi? Sehän on sellaista hetken mielijohteesta leikkimistä, ja säälittää, jos nainen ei sellaista pientä juttua pääse sinulle tekemään.
Apua mä käytin just melkein tätä esimerkkiä omasta elämästäni :D se ei ollut dildo ja mies rakasti sitä! Mutta uusi juttu ja säikähdin ap:n reaktiota kun aloin miettiä entä jos mies ei ois tykännykää, oisko reagoinu kuin ap? :(
Hyvin hyvin harva nainen osaa ottaa suuhun. Jos osaat ottaa syvälle kurkkuun kunnon imulla ok ei tarvitse nylkyttää silloin, mutta jos et osaa niin minä näytän sulle kyllä älä huoli. Munaa pitää imeä kunnolla eikä lipittää kuin tikkaria haloo. Ime ime!
Onneksi mä olen homo :D Toihan on just parasta: sekä antavana että ottavana osapuolena. Olisi aika perseestä jos yhtäkkiä poikaystävä alkaisi siitä jotain marmattaa :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen miesvihaprovo
Minusta tämä on kyllä naisvihaprovo, surkea sellainen kaikki naiset kyllä osaa ottaa syvälle.
Ja mitä sitten vaikka osaisikin? Se kun ei silti tarkoita sitä että kaikki naiset haluaa sen k*rvän kitarisojen väliin.
Tämän takia uimahallien höyrysaunoista löytyy aina niitä halukkaita miehiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää miehesi. Hän ei varmaan saa koskaan mitä haluaa, kun vastaanotto on tuollainen.
Parasta seksiähän on oman kumppanin kanssa leikkiminen hetken mielijohteesta. Aika ikävää, ettei miehesi saa noinkaan pientä juttua tehdä ilman, että se on sovittava etukäteen. Menikö montakin kuukautta, ennen kuin edes keksit, että suuseksiäkin voi harrastaa.
" Onko ok, että kosketan nyt pilluasi vähäsen, kun olemme tässä alasti valmiina seksiin?"
Hieno homma! Sinulle on sitten varmaan "parasta seksiä", jos nainen vaikka kesken seksin tuikkaa varoittamatta ja lupia kyselemättä jättikokoisen dildon ilman liukasteita takapuoleesi? Sehän on sellaista hetken mielijohteesta leikkimistä, ja säälittää, jos nainen ei sellaista pientä juttua pääse sinulle tekemään.
Apua mä käytin just melkein tätä esimerkkiä omasta elämästäni :D se ei ollut dildo ja mies rakasti sitä! Mutta uusi juttu ja säikähdin ap:n reaktiota kun aloin miettiä entä jos mies ei ois tykännykää, oisko reagoinu kuin ap? :(
Siis oikeasti ilman liukastetta lykkäsit suoraan jotain isompaa anaaliin? Ja mies tykkäsi? Jotenkin epäilen.
Se, että sinne anaaliin pikkuhiljaa hivuuttaa vaikkapa yhden sormen (ensin vaikka vähän sormea anaalin ulkopuolella hieroen) on nimenomaan sitä tunnustelua, jolla katsotaan onko kumppanille ok. Ihan samoin kun tuossa suuhun lykkimisessä olisi ottaa yhdellä kädellä kiinni suihinottajan takaraivosta ja antaa vähän painetta sieltä tai kokeilla pientä lykkimisliikettä samalla. Ei kerralla kaksin käsin kiinni ja runkkausta suuhun kuten ei kerralla kuivalla anaaliin sitä dildoakaan.
Ihme ongelmia nyt taas... Vaimo joskus painanut kaksin käsin päätäni, kun olen antanut hänelle suuseksiä. Happi meinasi loppua, mutta onko se nyt jotenkin eläämäkin suurempi ongelma, jos siihen ei kuole tai muuten satuta itseään? Ja kai siitä voi sanoa, jos se ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perseen suti että olet tyhmä! Meidän seksielämämme on sekä tyydyttävää että kokeilevaa, mutta uusiin juttuihin edetään hienovaraisesti, tunnustellen, tykkääkö molemmat (esim. peppuseksi). Ei se edellytä tökeröä sanallista kysymystä: voinko tehdä näin? Lisäksi teen miehen mieliksi välillä asioita, jotka eivät kuulu lemppareihini, mutta tiedän, että mieskin sitten miellyttää vuorostaan minua.
Yhtä lailla en olisi tykännyt, jos hän olisi täysin yllättäen alkanut tunkeutumaan perseeseeni.
ap
Entä jos sä tunkisit sormesi miehen hanuriin?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mä olen homo :D Toihan on just parasta: sekä antavana että ottavana osapuolena. Olisi aika perseestä jos yhtäkkiä poikaystävä alkaisi siitä jotain marmattaa :P
Samoin minä en ole pitänyt suuhun panemista mitenkään nöyryyttävänä, itekin teen miehelleni vaikka mitä. Epäilen myös että olen sisäisesti homomies sillä rakastan mieheni peppua. Ymmärrän ettei kaikki tuollaisesta tykkää mutta..en tiiä. En osaa järkyttyä vaan tuntuu harmilliselta ettei seksuaaliset tarpeet kohtaa. Kai mä ajattelen sit vaan liikaa alapäälläni. T.binainen
Oi nam! Vinkkaa miehelles että täällä ois innokas syväkurkku ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, kun mies ottaa hiuksista kiinni suihinoton aikana ja kevyesti työntää itseään syvemmälle. Muutama työntö syvälle ja sitten taas minun vuoro toimia:) Jotkut tykkäävät rajummasta
Juu tykkää ihan rauhassa. Ei liity mitenkään minun epämiellyttävänä pitämääni kokemukseen, jossa yhtäkkiä napataan molemmin puolin päästä kiinni ja lykitään kullia isolla lantioliikkeellä tyveä myöten kurkkuun niin että alan silmät vuotaen yökkäilemään.
ap
Tuo on ihan parasta! Vaikka mulla on herkkä oksennusrefleksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, kun mies ottaa hiuksista kiinni suihinoton aikana ja kevyesti työntää itseään syvemmälle. Muutama työntö syvälle ja sitten taas minun vuoro toimia:) Jotkut tykkäävät rajummasta
Juu tykkää ihan rauhassa. Ei liity mitenkään minun epämiellyttävänä pitämääni kokemukseen, jossa yhtäkkiä napataan molemmin puolin päästä kiinni ja lykitään kullia isolla lantioliikkeellä tyveä myöten kurkkuun niin että alan silmät vuotaen yökkäilemään.
ap
Kuulostaa uskomattoman kiihottavalta. Parastahan on jos nainen kakoo juuri kun on laakaissut lastit, niin että spermaa tulee nenän kautta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ongelmia nyt taas... Vaimo joskus painanut kaksin käsin päätäni, kun olen antanut hänelle suuseksiä. Happi meinasi loppua, mutta onko se nyt jotenkin eläämäkin suurempi ongelma, jos siihen ei kuole tai muuten satuta itseään? Ja kai siitä voi sanoa, jos se ei miellytä.
:D apua oon tehny tuonkin miehelleni eikä tullu mielenkään loppuuko siltä happi!
Mutta ehkä tässä on kyse siitä ihmisen kokemuksesta ja sisimmästä tunteesta miten identifioituu seksuaalisissa tilanteissa, minkä roolin ottaa. Itse koen jotenkin etten ole "täysin nainen" kun olen bi, suhtaudun eri tavalla tähän kai siksi. Yleensä ottaen tuntuu että moni nainen tässä ketjussa ei pidä apn kokemaa hyvänä ja hämmästelin miten oma suhtautumiseni ei ollut tässä ensisijaisesti aptä ymmärtävä. Olen kirjoittanut tähän ketjun muutaman asiaa ihmettelevän kommentin ja keskustelun tuoksinassa ymmärsin, että ehkä mulla on vain erilainen tapa suhtautua seksiin.
En tarkoittanut vähätellä ap:n kokemusta. Ihmiset on erilaisia ja kaikilla oikeus turvalliseen omalle itselle sopivaan seksielämään.
-binainen
Vierailija kirjoitti:
Tuo toimis vertailukohtana ainoastaan, jos vaimosi olisi yhtäkkiä vain päättänyt istua kesken suuseksin naamallesi, ja nousisi vasta, kun huomaa sen häiritsevän sinua.
Oma refleksiliikkeeni on iskeä hampaat yhteen. Voin vakuuttaa, että jälki ei ollut kaunista.
Hyi helvetti. Hetki hetkeltä haluan yhä vähemmän seksiä, sen verran kuvottaa miesten itsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no mä ainakin tykkään kun mies tekee niin kun on lähellä tulemista. Mutta tietenkään mitään ei pidä tehdä tai mihinkään suostua jos ei itse tykkää! Mutta kun joku oli ihan kauhuissaan että miten naiselle jota rakastaa voi tehdä noin niin sanompahan vaan että ihmiset tykkää eri asioista.
Niin ja tuo on oikeesti voinut olla hetken huuman vahinko.. Mies kuitenkin lopetti heti ku oksurefleksi tuli. En saa tuosta kovin "väkivaltaista kuvaa" muutenkaan. Keskustelun paikkahan tuossa nyt on, siitä ei mihinkään pääse. Voi olla että mies pyrki ohjaamaan erilaista otetta (mitä btw jokaikinen naisten opas neuvoo naisia tekemään jos mies ei osaa että pitää ottaa ohjat omaan käteen ja näyttää tasan tarkkaan mistä tykkää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo toimis vertailukohtana ainoastaan, jos vaimosi olisi yhtäkkiä vain päättänyt istua kesken suuseksin naamallesi, ja nousisi vasta, kun huomaa sen häiritsevän sinua.
Miten niin, miksi pitäisi istua, jos kerran painaa voimalla kaksin käsin yhtäkkiä ja lopettaa vasta kun huomaa sen häiritsevän minua?
Ei tietenkään ole. Mutta kokiko ap nyt olevansa uhri vai eikö vain tykännyt tilanteesta? Jotenkin vaikea tajuta että pitkässä parisuhteessa jossa on luottamus kunnossa, niin kävisi noin. Eikö siinä luota siihen että toinen on vain kiihottunut tilanteessa? Itse mietin vaikka sitä kun olen tosiaan tuo miehen anaalista kirjoittanut, ja tiedän ettei kaikki miehet tykkää siitä. Oispa ollu kauheeta jos mieheni olisi reagoinut kuin ap kun ensi kertaa kiimaisena pääsin käsiksi miehen anaaliin.. ehkä tässä säikähdin vähän sit itsekin, että en ole tajunnut edes ajatella tätä mahdollisuutta. Onneksi mieheni kuitenkin tykkäsi siitä ja näin olin tunnelmia tulkinnut, mutta periaatteessa hän olisi voinut reagoida kuin ap! Se oli hänelle kuitenkin uusi juttu.. mutta ehkä vertaan turhaan ap:n tilannetta omaan pitkään parisuhteeseen, jossa on avoin seksielämä. Ehkä väärä vertailukohta.