Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tuovat "slutti-puolensa" esiin kännissä? Miksei slutit voi sluttailla selvinpäin?

Vierailija
27.09.2016 |

Mies yleensä juo, koska kännissä on helpompi tehdä aloite ja se on yleensä miehen vastuulla. Mutta mies on selvänäkin valmis seksiin vaikka heti.

Tosin naiset eivät selvänä uskalla sluttailla ja olla helppoja. Miksi? Miksi kännissä saa antaa helposti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo helppo ees kännissä.

Vierailija
2/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin on selvänä valmis seksiin vaikka heti, mutta kun miehet ei lähestyä kuin kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt vähän samaa. Aika monikin nainen on selvänä sellainen siveyden sipuli, mutta kännissä lähtee lutkavaihde päälle ja sit naidaan joka toista miestä.

Vierailija
4/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten koskaan ole kuullut siitä, että alkoholi poistaa estoja.

Vierailija
5/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sluttisluttisluttisluttisluttisluttosluttisluttisluttislutti

Vierailija
6/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten koskaan ole kuullut siitä, että alkoholi poistaa estoja.

Olen kuullu, mutta itse nain naisia selvinpäin niin vähän ihmettelen sitten joitakin naisia, kun ollaan niin arkaa selvänä ja kännissä tietää samat ihmiset jakorasioiksi.

Vierailija
7/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehetkin lutkia kännissä ja pikkujouluissa kaikki sekoilee kilpaa ja riittää sitten morkkista uudenvuoden lupauksiin asti. Itselläni ei selvinpäin tulisi edes mieleen jutella tuntemattimille ihmisille.

Vierailija
8/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri yritin vietellä miehen. Oltiin molemmat selvin päin ja "suljetussa tilassa" mutta eipä herunut.

Vierailija
9/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa olevalta naiselta saa kaikkein helpoiten, kun menee vain suutelemaan. Harva laittaa ollenkaan vastaan ja pakitkin on hellät, nainen vain tönäisee pois. Esittää olevansa vähän enemmän humalassa, niin se menee täysin sen piikkiin. Katsoo vain alkuillasta kenellä ei ole miestä mukana, että ei saa turpaan.

Vierailija
10/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalassa olevalta naiselta saa kaikkein helpoiten, kun menee vain suutelemaan. Harva laittaa ollenkaan vastaan ja pakitkin on hellät, nainen vain tönäisee pois. Esittää olevansa vähän enemmän humalassa, niin se menee täysin sen piikkiin. Katsoo vain alkuillasta kenellä ei ole miestä mukana, että ei saa turpaan.

Joku tyyppi joskus tuli suuteleen mua ku olin kavereiden kans tanssilattialla. Riuhtaisin itseni irti ja vedin nyrkillä päin näköä, jonka jälkeen mies lensi pihalle.

Vierailija
11/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin laittaa lutkailun kännin piikkiin.

Siveys kuitenki säilyy, kun on tekosyy.

N24

Vierailija
12/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tyyppi joskus tuli suuteleen mua ku olin kavereiden kans tanssilattialla. Riuhtaisin itseni irti ja vedin nyrkillä päin näköä, jonka jälkeen mies lensi pihalle.

Vaikka kerran tulis turpaan, niin on tämä niin monesti toiminut, että ei haittaisi ollenkaan.

Vierailija
13/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä annan selvänäkin. Mutta vain harvoille ja valituille. Känniseksiä minulla on ollut viimeksi yli kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
14/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et puhu suomea? Tuollainen on todella ärsyttävää. Tähän lutkailuun kännissä en osaa vastata kun en itse sellaista ole koskaan tehnyt. Kaipa ne naiset haluaisi käyttäytyä niin aina, mutta alkoholin vaikutuksesta itsekontrolli pettää, kuten miehillä pettää esim. tappelun ja eteisen kaappiin kusemisen suhteen.

Vierailija
15/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu näitä lutkia, voi helvetti!!

Vierailija
16/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot häviää pikku hiprakassa ja humala saa jo sammakkonaamankin näyttämään komealta

Vierailija
17/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slutti??

Vierailija
18/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä sanavalinta, kun suomalainen vastine on helpompi.

Mua panettaa humalassa aivan erilailla kuin selvinpäin. Haluan erilaista seksiäkin silloin. Varmaan se, kun estot vähenee + lisääntynyt testosteroni (?).

Vierailija
19/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenkin on selvänä valmis seksiin vaikka heti, mutta kun miehet ei lähestyä kuin kännissä.

Oudon paljon yläpeukutusta. Sitten kuitenkin huudetaan raiskausta. Vain yksi kuudestatoistako huutaisi raiskausta tahi seksuaalista ahdistelua, jos vieras mies tulee ehdottelemaan seksiä keskellä päivää?

Vierailija
20/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi myös olla eräs seksiaddiktion muoto. Veikkaan että tällainen slutty käytös on yleisempää hyväksikäytetyillä tai vaikka raiskauksen kokeneilla naisilöa. Terveisin keittiöpsykologi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi