Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut Lidlin myyjään, mitä teen?

Vierailija
27.09.2016 |

Enpä uskonut alentuvani täältä apua kysymään, mutta nyt oon niin kakat housussa että rohkaisua tarvitaan mammat!
Viereisessä pikkupaikkakunnan Lidlissä on aika mukavan näköinen miesmyyjä, jota olen muutaman viikon katsellut ja tietty moikkaan kun kaupassa näen (muita hyllyjen välissä olevia myyjiä en kyllä moikkaile..) Viime viikolla mies tuli sanomaan, että jos tarvitsen apua, niin häneltä voi kysyä. Hyvää asiakaspalvelua, mä muistutin naantalin aurinkoa loppupäivän. Mitenhän voisin edetä tämän miehen kanssa? Sormustilanteen olen tietysti stalkannut, ja sitä ei ole, vaikkei tietysti tarkoita, että olisi vapaa. Mies on minua n. 10 vuotta vanhempi (olen 24v).
Viime aikoina on kakat ollut sen verran housuissa, etten uskalla edes välttämättä enää kävellä ohi, etten olisi läpinäkyvä. Haluaisin tehdä aloitteen, mutta oma-aloitteisuuteni katoaa kauas aina kun näen miehen.

Olipas se sekava teksti, mutta kai siitä tolkun saa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä kassamiehet rauhaan!!!! Ne on ystävällisiä vain työnsä vuoksi, eivätkä halua että heitä ahdistelee joku pervo kullihaukka!!!!

Varmaan vituttaakin nuoren naisen ihailu, jos ap tosiaan on 24v nainen.

Pelkkä ikäkö tekee naisesta haluttavan?

suurin osa tuon ikäisistä naisista on hyvännäköisiä, jos itsestään pitää huolta.

Kuulostat aika epätoivoiselta. Oletkohan koskaan ollut kenenkään kanssa "sillai"?

Vierailija
22/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 24 wee on vielä ihan lapsi, ainakin kannanotoissaan :(

Minulla on kaksostytöt (nyt 29v) ja ovat aina olleet todella erilaisia henkisesti. Iästä ei voi päätellä mitään, mutta eiköhän 24-vuotias yleisesti ottaen ole ihan aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä suoraan joku kerta, kun ei ole paljon muita asiakkaita. Rohkaistut, hymyilet ja kysyt lähtisikö hän esim. kahville joku kerta. Parhaimmassa tapauksessa hän suostuu ja vaihdatte numeroita. Tai sitten hän ei suostu ja petyt. Mutta pää pystyyn silti, maailma on miehiä täynnä, ja jos pakkien jälkeen nolottaa, niin rupeat käymään toisessa kaupassa. Tsemppiä!

Vierailija
24/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä kassamiehet rauhaan!!!! Ne on ystävällisiä vain työnsä vuoksi, eivätkä halua että heitä ahdistelee joku pervo kullihaukka!!!!

suurin osa tuon ikäisistä naisista on hyvännäköisiä, jos itsestään pitää huolta.

Kuulostat aika epätoivoiselta. Oletkohan koskaan ollut kenenkään kanssa "sillai"?

Olen 54 vuotias nainen. Pari kertaa oon ollut sillain tuon aviomieheni kanssa. Mentiin naimisiin 1981.

Vierailija
25/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä suoraan ulos vain

Vierailija
26/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet tietty stalkkaamaan sitä työvuoron lopuksi työntekijöiden uloskäynnin eteen. Sehän on jokaisen kassahenkilön toiveuni. ;)

Vierailija
27/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet tietty stalkkaamaan sitä työvuoron lopuksi työntekijöiden uloskäynnin eteen. Sehän on jokaisen kassahenkilön toiveuni. ;)

Haha, en mä ihan niin sekasin oo!

Ap

Vierailija
28/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 54 vuotias nainen. Pari kertaa oon ollut sillain tuon aviomieheni kanssa. Mentiin naimisiin 1981.

Ja silti olet sitä mieltä että mies kuin mies on imarreltu kenen tahansa 24-vuotiaan naisen lähentelyistä.

Vierailija
29/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti olet sitä mieltä että mies kuin mies on imarreltu kenen tahansa 24-vuotiaan naisen lähentelyistä.

Riippuu mitä tarkoitetaan lähentelyllä. Minun aviomies toivottavasti ei noin nuoreen koskisi, mutta kolmekymppinen on ihan eri asia. Onhan ne nättejä silti suurin osa parikymppisistä, tuskin kukaan sellaisen ihailusta loukkaantuu. vaikkei erityisemmin kiinnostaisikaan.

Kirjoitin muuten väärin, ei menty naimisiin -81 vaan -91, vaikkei sillä väliä ole.

Vierailija
30/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistuttaa palstallakin useasti toitotetusta tärkeästä asiasta, eli kassahenkilöt ovat virkansa puolesta ystävällisiä, eikä heitä saa koskaan eikä missään olosuhteissa vahingossakaan lähestyä. Kaikki muu voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

Vai koskeeko tämä kielto ainoastaan yli kolmekymppisiä miehiä kun kohteena on hemaisevan seksikäs nuorehko nainen?!

Vierailija
31/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan muistuttaa palstallakin useasti toitotetusta tärkeästä asiasta, eli kassahenkilöt ovat virkansa puolesta ystävällisiä, eikä heitä saa koskaan eikä missään olosuhteissa vahingossakaan lähestyä. Kaikki muu voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

Vai koskeeko tämä kielto ainoastaan yli kolmekymppisiä miehiä kun kohteena on hemaisevan seksikäs nuorehko nainen?!

Onko kahvikutsu seksuaalista ahdistelua?

Itsekin olen ollut kassahommissa ja muutaman treffikutsun kesän aikana sain. Olin varattu joten en tietenkään suostunut. :)

Ap

Vierailija
32/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö edelleen tuossa Lidlissä kun olette panneet kerran, ja se oli siinä.

Vierailija
33/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö edelleen tuossa Lidlissä kun olette panneet kerran, ja se oli siinä.

Käyn Lidlissä kerran vuodessa, paitsi nyt tietystä syystä.

Enkä mitään vakavaa etsi kuitenkaan, kun muutan toiselle puolelle Suomea ennen joulua. :)

Ap

Vierailija
34/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele saksaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi