Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut Lidlin myyjään, mitä teen?

Vierailija
27.09.2016 |

Enpä uskonut alentuvani täältä apua kysymään, mutta nyt oon niin kakat housussa että rohkaisua tarvitaan mammat!
Viereisessä pikkupaikkakunnan Lidlissä on aika mukavan näköinen miesmyyjä, jota olen muutaman viikon katsellut ja tietty moikkaan kun kaupassa näen (muita hyllyjen välissä olevia myyjiä en kyllä moikkaile..) Viime viikolla mies tuli sanomaan, että jos tarvitsen apua, niin häneltä voi kysyä. Hyvää asiakaspalvelua, mä muistutin naantalin aurinkoa loppupäivän. Mitenhän voisin edetä tämän miehen kanssa? Sormustilanteen olen tietysti stalkannut, ja sitä ei ole, vaikkei tietysti tarkoita, että olisi vapaa. Mies on minua n. 10 vuotta vanhempi (olen 24v).
Viime aikoina on kakat ollut sen verran housuissa, etten uskalla edes välttämättä enää kävellä ohi, etten olisi läpinäkyvä. Haluaisin tehdä aloitteen, mutta oma-aloitteisuuteni katoaa kauas aina kun näen miehen.

Olipas se sekava teksti, mutta kai siitä tolkun saa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuitenkin ensin läksysi.

Vierailija
2/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että 34-vuotiaana kaupan kassalla työskentelevällä voi olla kauhean korkeat standardit että siitä vaan anna mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että 34-vuotiaana kaupan kassalla työskentelevällä voi olla kauhean korkeat standardit että siitä vaan anna mennä.

:D En mä usko että se siitä muutenkaan olis kiinni. Ei oo kukaan mies mua ulkonäön takia torjunut koskaan. Henkilökemioiden taistellessa liikaa on, siitähän se loppupeleissä on kiinni.

Oon itse kääntäjä, mutta ei mua haittaa, jos mies on "vaan kassa".

Vierailija
4/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran pyysin lähikaupan miestä ulos, mutta sillä olikin se sormus ja sanoi että on kihloissa :(

Vierailija
5/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että hakee töihin S-kaupan kassalle, ja iske silmää ;)

Vierailija
6/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että hakee töihin S-kaupan kassalle, ja iske silmää ;)

Haha, miksi? :D Täällä ei oo S-kauppaa.

Vierailija
7/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livahda takahuoneeseen, ja kuuluta että pullonpalautusautomaatille tarvitaan henkilökuntaa. Sitten juokset sinne ja odotat haarat levällään toivoen että kukaan muu työntekijä ei ehdi.

Vierailija
8/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D En mä usko että se siitä muutenkaan olis kiinni. Ei oo kukaan mies mua ulkonäön takia torjunut koskaan. Henkilökemioiden taistellessa liikaa on, siitähän se loppupeleissä on kiinni.

Oon itse kääntäjä, mutta ei mua haittaa, jos mies on "vaan kassa".

Et kumminkaan Lidlistä käännä?

Vierailija
9/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kassamiehet rauhaan!!!! Ne on ystävällisiä vain työnsä vuoksi, eivätkä halua että heitä ahdistelee joku pervo kullihaukka!!!!

Vierailija
10/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä kassamiehet rauhaan!!!! Ne on ystävällisiä vain työnsä vuoksi, eivätkä halua että heitä ahdistelee joku pervo kullihaukka!!!!

Missäs kaupassa miehes on töissä?

Vierailija
11/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan :)

Vierailija
12/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vituttaakin nuoren naisen ihailu, jos ap tosiaan on 24v nainen.

Vierailija
13/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no varmaan koettaisin käydä kaupassa rauhallisempaan aikaan ja tsekkailla jos sitä ihkua myyjää siellä näkyisi, ja jos näkyy niin sanoisin että tiedän että tämä ei kuulu sun työtehtäviin mutta että miten olisi, kiinnostaisiko joskus lähteä kanssani ulos jonnekin. Ja että jos ei niin se on OK ja ota rennosti, en häiritse asialla enempää. Eli härkää sarvista -menetelmä. 

Vierailija
14/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lopeta se housuun paskominen. Ei varmasti tee hyvää vaikutusta.

Vierailija
15/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa hieman sivusta ja kun kyykistyy hyllyn suuntaan, niin kouraiset munista, se on hyvä vihje ;)

Vierailija
16/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lähtiskö kahville ? Saat heti selville, onko kiinnostus molemminpuoleista ;)

Anna mennä ap

Vierailija
17/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa.

Vierailija
18/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ikäkö tekee naisesta haluttavan?

Vierailija
19/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ikäkö tekee naisesta haluttavan?

suurin osa tuon ikäisistä naisista on hyvännäköisiä, jos itsestään pitää huolta.

Vierailija
20/34 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 24 wee on vielä ihan lapsi, ainakin kannanotoissaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme