Kersa keskeytti armeijan
Voinko heittä pihalle? Itse olen kasvattanut tuollaisen nössön mutta kyllä korpeaa.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi myös olla älykkyyden merkki jos keskeyttää. Armeija on hukkaan heitettyä aikaa. Kannattaa myös siitä syystä jättää käymättä, että ei tarvitse osallistua kertaukseen eikä sotatouhuihin jatkossa.
:D Jos sota tulee niin ihan samalla lailla kieltäytyneet, keskeyttäneet, sivarit ovat mukana.
Koska silloin ei ole rauhanaika vaan sotila ja sen vaatimat lait.
Höpöhöpö. Edes kaikille armeijan käyneille ei löydy nykyään sodan ajan joukkojen sijoitusta.
Et sitten ymmärtänyt edellisen pointtia. Sodan alkaessa, kaikki on osallisia halusi tai ei.
Ohis
Minä teen kaikkeni auttaakseni vihollista. Minä en palvele valtiota joka orjuuttaa kansaansa
Miten sinua on orjuutettu?
Olisi mukava kuulla tästä orjuuttamisesta?
Pakollinen asepalvelus on orjuutta.
No mutta eihän sitä ole pakko mennä suorittamaan. Kyllä orjuus on kokenut inflaation nykypäivänä.
Vaihtoehto on siviilipalvelus eli orjatyö.
Ainahan voi kieltäytyä tai hakea vapautuksen.
Mikä miesvihaaja provo sinä olet. Jos mies kieltäytyy armeijaan menemisestä niin hän joutuu vankilaan.
Mies minä olen. Enkä vihaa miehiä tai naisia tai ketään. Sitten menee vankilaan, jos muut lailliset mahdollisuudet ei kelpaa.
Eihän tämä sen vaikeampaa ole?
Et sinä mikään mies ole.
Laitetaan laki että jos nainen ei synnytä niin siitä joutuu vuodeksi vankilaan. Jos nainen ei biologisesti voi saada lapsia niin se ei asiaa miksikään muuta.
Ihanan katkeraa. Mikä siinä puolenvuoden intissä käynnistä tekee niin vaikean? Ja edelleen siitä saa vapautuksen kokonaan samalla tulee vapautus siviilipalveluksesta ja joudu vankilaan.
Olen ihan varma miten tuolla valittamisella itkemisellä ja siihen käytetyllä energialla saa vapautuksen.
Minä olen suorittanut varusmiespalveluksen 280 vuorokautta ja voit olla varma miten paljon ärsytti vitutti ja nauratti se touhu. Mutta myöhemmin omituista kyllä muistelee ihan hyvällä sitä kokemusta ja kertaamassa olen käynyt kahdesti. Uutta kutsua ei tule ellei se rähinä ala koska minulla todettiin fyysinen vamma ja ikä tulee vastaan.
Ihan oikeasti jos meillä olisi ollut aikonaan tuommoista vinku itku valivali porukkaa niin me oltaisiin Venäjän armeijassa taistelemassa nyt.
EI joudu vankilaan. korjaus huom.
Vierailija kirjoitti:
Varusmiespalveluksen keskeyttäminen ei vapauta sodan ajan palveluksesta. Itseasiassa tämä kouluttamaton joukko osallistuu keppien kanssa miinojen raivaukseen eli kuolleisuusprosentti/vammautumisprosentti on jotain 60-90 %. Tai kantaa ruumiita pois taistelukentältä. Koulutettuja taistelijoita ei ole varaa tuhlata moiseen.
Ihan itsekkö keksit tämän vai luitko ylilaudalta tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani on sivari, joka keskeytti armeijan. Ei ollut mt-ongelmia ja kunto huipussaan. (Esimerkiksi, kuinka moni juoksisi Cooperin testissä yli 3 km? Mun paras on 2 400 m).
Tämä lapseni nyt vain piti koko touhua apinatarhana ja ajatteli, että viisampaa on tehdä töitä sekin pätkä elämästä ennen opintojen alkamista.
Kun ohjukset saavuttavat Suomen maan kamaran, niin siinä mennään yhtenä vellinä koko sakki. Täsmäisku ydinvoimaloihin ja uraa.
Ihanko tosi? Miksei sitten afghanistanissa, irakissa tai syyriassa mennyt. Sota on edelleenkin sotaa ja ei ole ohi täsmäpommi iskulla.
Koska tuolla on käytetty ydinaseita?
No nyt tuli kyllä uutispommi! Afghanistanissa, Irakissa ja Syyriassa on käytetty ydinasetta!
HUH aika moinen media paukku!
Ihanan katkeraa. Mikä siinä puolenvuoden intissä käynnistä tekee niin vaikean? Ja edelleen siitä saa vapautuksen kokonaan samalla tulee vapautus siviilipalveluksesta ja joudu vankilaan.
Olen ihan varma miten tuolla valittamisella itkemisellä ja siihen käytetyllä energialla saa vapautuksen.
Minä olen suorittanut varusmiespalveluksen 280 vuorokautta ja voit olla varma miten paljon ärsytti vitutti ja nauratti se touhu. Mutta myöhemmin omituista kyllä muistelee ihan hyvällä sitä kokemusta ja kertaamassa olen käynyt kahdesti. Uutta kutsua ei tule ellei se rähinä ala koska minulla todettiin fyysinen vamma ja ikä tulee vastaan.
Ihan oikeasti jos meillä olisi ollut aikonaan tuommoista vinku itku valivali porukkaa niin me oltaisiin Venäjän armeijassa taistelemassa nyt.