Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten suojeluun ja ahdistelun torjuntaan saatava lisää rahaa - kyse naisvihasta

Vierailija
27.09.2016 |

Moni nainen joutuu vihatekojen kohteeksi vain koska on nainen. Äärityyppinä näistä ovat raiskausyritykset ja itse raiskaukset. Naiset joutuvat miehiä heikompien fyysisten voimien takia helpommin näiden tekojen kohteeksi. Asiaa pitää uskaltaa käsitellä eri foorumeissa. Lisäksi yhteiskunnalta on saatava enemmän taloudellista tukea naisvihan estämiseksi. On väärin, että naiset joutuvat elämään ns. pelon maantiedettä, rajoittamaan henkistä elintilaansa kotona, miettimään kulkureittejään ja -ajankohtaa mahdollisen väkivallan uhan takia. Pelkäävän ihmisen minuus pienenee ja elämänilo ja mahdollisuudet toteuttaa itseään vähenevät. Naiset kärsivätkin esim. masennuksesta varsin paljon. Vihateko on vähintään yhtä raju teko kuin vihapuhe, koska se kohdistuu fyysisesti ihmisen koskemattomuuteen ja itsemääräämisoikeuteen omasta kehostaan ja elintilastaan.
Epätasa-arvo miehiin verrattuna on kasvamassa.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viimeksi eilen kuulla että h"oraksi haukkumista pitää vain kestää koska jotkut miehet omavaat pahanmielen ja purkavat sitä naisiin, kuulin tämän siis naiselta. Järkytyin aika pahasti.

Vierailija
22/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset ovat heikompia fyysisiltä voimiltaa, kannattaa ottaa avuksi tekniikka. Olen itse harrastanut itsepuolustuslajeja ja voi sanoa, että kannattaa. On monia tekniikkoja, joilla isompikin päällekarkaaja saadaan kuriin. Menkää naiset kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat heikompia fyysisiltä voimiltaa, kannattaa ottaa avuksi tekniikka. Olen itse harrastanut itsepuolustuslajeja ja voi sanoa, että kannattaa. On monia tekniikkoja, joilla isompikin päällekarkaaja saadaan kuriin. Menkää naiset kokeilemaan.

Käytännössä tulisiko naisille siis opettaa esim peruskoulun liikunnassa tätä? Minusta voisi toimia.

Vierailija
24/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain viimeksi eilen kuulla että h"oraksi haukkumista pitää vain kestää koska jotkut miehet omavaat pahanmielen ja purkavat sitä naisiin, kuulin tämän siis naiselta. Järkytyin aika pahasti.

Naiset alkavat itsekin uskoa, että pitää väistää ja antaa periksi. Yltiöymmärtäminen on huono asia. Itsentä terve puolutaminen on hyväksi. On todettu, että tytöt, jotka kasvavat veljien kanssa, pärjäävät paremmin elämässä. Ikvää, että sisarussarjat alkavat olla yhä harvinaisempia.

Vierailija
25/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras lääke tuohon kaikkeen on kun naiset laitetaan kotilieden ääreen hoitamaan kotia ja lapsia heille tarkoitettuun turvalliseen ympäristöön.

Samalla voimme kaikki yhdessä nauraa feminismille, ymmärtäen sen järkeä ja ymmärrystä vailla olevaksi mielisairaaksi ideologiaksi.

Vierailija
26/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä tulisiko naisille siis opettaa esim peruskoulun liikunnassa tätä? Minusta voisi toimia.

Ei kuuluisi. Lapsen mielessä tuo kääntyy helposti hyväksytyksi väkivallaksi poikia kohtaan.

Vierailija
27/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että suomessa löytyy noinkin paljon naisvihaa. Moni suomalainen mies on yhtä brutaali kuin vanhoista kulttuureista tulevat. 

Vierailija
28/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten naiset voisivat hankkia sekä henkistä että fyysistä kovuutta asepalveluksen suorittamalla. Tämä mahdollisuushan on jo olemassa ja se ei ole ainoastaan ilmainen, vaan siitä jopa maksetaan muutama euro päivää kohden. 2/3 miehistä suorittaa asepalveluksen, joten varmaan onnistuisi myös useimmilta naisiltakin.

Vierailija
29/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keino millä saadaan naisten asema parannettua on naiskiintiöt yritysten hallituksissa ja johdossa. Sillä osoittaisimme sen että on halua nostattaa tasavertaisuutta ja että nainen on yhtä arvokas kuin mies. 

Niin, että saataisiin nekin yritykset konkurssiin ja ihmisen niistä yrityksistä työttömiksi.

Äly hoi älä jätä!

Vierailija
30/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaajat vankilaan. Sinne ne kuuluu:) Ja sinne ne joutuu kunhan määrärahat jaetaan vihanpuheiden poistattamiseen 

Vierailija
31/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatoleranssia me tarvitaan. Kaikki vankilaan joilla väkivalta ongelmia ja lietsoavat vihaa netissä  

Vierailija
32/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaajat vankilaan. Sinne ne kuuluu:) Ja sinne ne joutuu kunhan määrärahat jaetaan vihanpuheiden poistattamiseen 

Toivottavasti vain myös vastapään leiriin sovelletaan tasa-arvoisia kriteereitä. Aika moni feministikin suoltaa nimittäin melko misandrista läppää. 

Vierailija
33/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti vihapuheita ei arvioi yksisilmäinen feministijärjestö joka näkee lähtökohtaisesti naiset uhreina ja miehet syyllisinä.

Toisaalta, kamalaaa jos lasten teko vähenee ja naiset joutuvat synnyttämään vankilassa kun ovat miesvihansa takia posessa joka toinen.

Vierailija
34/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä vihaongelmia pitäisi pakkolääkitä jotta ne rauhoittuu ja pystyvät elämään meidän yhteiskunnassa normaalia elämää 

Vierailija
35/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jatkuva henkinen väkivalta-vähättely, solvaus, itsekkyys, kohtuuttomat vaatimukset, mitätöinti, minuuden riistäminen, alistaminen, ovat ihmiselle mahdollisia sukupuolesta riippumatta. En oikeastaan ymmärrä miksi seksuaalinen väkivalta olisi pahempaa.

Vierailija
36/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Seksuallinen väkivalta on siksi pahempaa koska se voi olla fyyssisen väkivallan jatke ja välillä uhri kuolee raiskauksen seurauksena. Raiskaus hyvin harvoin on mikään rauhallinen toimenpide. Uhria saatetaan lyödä, kuristaa yms yms. Siksi seksuaalinen väkivalta on pahinta väkivaltaa 

Vierailija
37/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan pelkästään väkivallasta kodin ulkopuolella niin valitettavasti suurin osa siitä kohdistuu miehiin, tosin toisten miesten toimesta. Tähän vaikuttaa paljon miesten kynnys hakeautua mielenterveys-, ja päihdehoidon piiriin. Miehiä pitäisi tukea tässä.

Tässä keskustelussa puhutaan nyt seksuaalisesta väkivallasta jonka kohteena on useammin nainen kuin mies. Raiskaus ja pahoinpitely eivät ole rinnastettavissa, itse naisena tulen mielummin hakatuksi kun raiskatuksi. En ymmärrä miksi nämä asiat sotketaan keskenään. Raiskaus on nimenomaan tapa kontrolloida naisia, ja mitä miesvaltaisempi yhteiskunta tai kulttuuri on, sitä enemmän naisiin kohdistuu seksuaalista väkivaltaa.

Kyllä! Itse olen joutunut miesten väkivallan kohteeksi kadulla ja lähes puskaraiskatuksi. Se lähes tapahtunut raiskaus jätti suuremmat jäljet kuin tapahtunut pahoinpitely. Seksuaalisella väkivallalla on rankimmat henkiset seuraukset.

Vierailija
38/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Seksuallinen väkivalta on siksi pahempaa koska se voi olla fyyssisen väkivallan jatke ja välillä uhri kuolee raiskauksen seurauksena. Raiskaus hyvin harvoin on mikään rauhallinen toimenpide. Uhria saatetaan lyödä, kuristaa yms yms. Siksi seksuaalinen väkivalta on pahinta väkivaltaa 

Miten se on pahempaa kuin vaikka lyöminen, puukotus tai pesäpallomailalla hakkaaminen?

Kummanko sukupuolen luulet joutuvan useammin hakatuksi kepillä tai vaikka nyrkillä hampaat poikki-tyylillä?

Vierailija
39/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 42 jatkaa. Niin ja vältin täpärästi puukotuksen juoksemalla karkuun. Edelleenkin jo se seksuaalisen väkivallan uhka on pahimpia asioita mitä minulle on tapahtunut. Kyseessä oli 4 miestä, jotka näyttivät arabeilta. Olin muuten vielä neitsyt silloin.

Vierailija
40/69 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on pahempaa kuin vaikka lyöminen, puukotus tai pesäpallomailalla hakkaaminen?

Kummanko sukupuolen luulet joutuvan useammin hakatuksi kepillä tai vaikka nyrkillä hampaat poikki-tyylillä?

Kannattaa kysyä raiskatuilta se itse.

Muuten, moni nuori mies joka tuli raiskatuksi tekee itsemurhan. Minkä ihmeen takia? Jos miehet fantasioivat raiskaamisesta, miksi mies tekee itsemurhan kun hän itse kokee sen? Eikö tämän pitäisi olla suuri myönteinen kokemus ns. taivaan lahja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi